۸۵۹۳۱۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چراغ سبز تاتنهام به پوچتینو: امسال بازیکن بخر

سان می‌گوید با وجود کم‌کاری تاتنهام در فصل‌های نقل و انتقالات قبلی، این باشگاه ۱۰۰ میلیون پوند برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو در اختیار سرمربی این تیم، پوچتینو قرار داده است.

ورزش سه: بعد از آنکه تاتنهام در دو فصل اخیر در دو پنجره نقل و انتقالات حتی از خرید یک بازیکن جدید خودداری کرد، به گزارش روزنامه انگلیسی سان، مدیریت باشگاه سرانجام از این روند فاصله گرفته و ۱۰۰ میلیون پوند در اختیار سرمربی تیم پوچتینو گذاشته تا امسال تابستان برای جذب مهره‌های مورد نظرش هزینه کند.

آخرین بازیکنی که تاتنهام به خدمت گرفته لوکاس مورا بوده که در ژانویه ۲۰۱۸ به این باشگاه پیوسته. بعد از آن دیگر هیچ بازیکن جدیدی به تاتنهام اضافه نشده است. اما روزنامه سان می‌گوید دنیل لیوای رئیس باشگاه تاتنهام به سرمربی این تیم پوچتینو اعلام کرده که امسال تابستان بودجه‌ای حدوداً ۱۰۰ میلیون پوندی در اختیار خواهد داشت.

پوچتینو خود را برای بازسازی تیمش آماده می‌کند تا تیمی بسازد که به قول هواداران باشگاه در حد و اندازه استادیوم تازه‌ساز و مدرن ۶۲هزار نفره باشگاه باشد.

پوچتینو در این باره گفت:" ما به بازسازی نیاز داریم و تغییرات در تاتنهام دردناک خواهد بود. همه می‌گویند تاتنهام صاحب خانه بی‌نظیری شده ولی کسی که خانه زیبایی دارد باید اسباب و اثاثیه زیبایی هم برای تکمیل خانه‌اش خریداری کند".

تاتنهام امروز در حالی به مصاف بورنموث می‌رود که می‌داند کسب سه امتیاز از این بازی حضور آنها در جمع چهار تیم اول جدول لیگ برترو کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را تضمین خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه کین می فروختن تا حالا چهارتا بازیکن خوب جاش جذب میکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج