جاباما
۸۵۹۳۹۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رضاییان: پرسپولیس می‌تواند هت تریک کند

صنعت نفت در هفته های آخر لیگ برتر روی نوار برد افتاده و با ۴ برد پیاپی و با ۱۲ امتیاز خودش را به رده نهم رساند.

ورزش سه: طلایی های شهر آبادان در هفته های آخر لیگ اوج گرفته اند. آن ها پارس جنوبی، فولاد، نفت مسجد سلیمان و نساجی را در چهار هفته پیاپی شکست دادند و حالا یکی از بهترین تیم های هفته های اخیر هستند. صنعت نفت در روزهای اوجش در هفته نوزدهم در آبادان با استقلال بازی می کند و سپس در هفته آخر به مصاف سایپا خواهد رفت.

مسعود رضائیان معاون ورزشی این باشگاه در این باره گفت:« این نتایج یک مقدار همه را شگفت زده کرده و روحیه علاقمندی را در مردم آبادان زنده کرده است. صرف نظر از نتیجه ما آن مسابقه ای که برابر تراکتور باختیم را هم می توانستیم ببریم..»

او افزود:« ما الان در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات ، یک امتیاز از نیم فصل اول بیشتر گرفته ایم و از میانگین یک امتیاز رد شده ایم. الانم فکر می کنم جایگاه خوبی داریم و تنها حسرت روزهایی را می خوریم که می توانستیم برنده شویم و مساوی کردیم.»

مدیرعامل سابق تیم فولادخوزستان درباره آینده تیم و فصل آینده گفت:«از نگاه من برنامه ریزی برای فصل بعد از نیم فصل شروع می شود و یکی از دلایل موفقیت می تواند ثبات باشد. از مدیرعامل، بازیکن و مربی باید ثبات داشته باشند اما معمولا در فوتبال ما این نیست. برای آماده شدن برای فصل بعد باید از اول خرداد استارت زد و از پایان فصل فرصت زیادی نیست. اما متاسفانه معمولا در فوتبال ما این زمان صرف تغییرات در هیات مدیره و مدیرعامل و سرمربی و اصلاحات می شود.»

او درباره شرایط دیگر تیم های خوزستانی هم گفت:« من دیروز وقتی نفت مسجد سلیمان گل دقیقه ۹۹ را زد خوشحال شدم چون دوست ندارم غیر از استقلال خوزستان باز هم تیم دیگری از استان به لیگ یک برود. هرچند گاهی با تمام وجود این را حس کردم که آقایان تلاش می کنند که تیم ها به لیگ یک بروند چون در آن جا شرایط مالی ایده آل است اما وقتی به لیگ برتر می آیند همه چیز از دست می رود. من معتقدم هرکسی این قانون را نوشته باید آن را بازنگری کند چون نباید یک تیم وقتی به لیگ برتر می آید تاوان بدهد.»

رضائیان درباره شانس های قهرمانی این فصل هم گفت:« من تصورم این است با اینکه شرایط سخت و رقابت نزدیکی است اما پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. سپاهان و استقلال تعقیب کننده هستند اما پرسپولیس این پتانسیل را دارد که سه دوره متوالی قهرمان شود. به نظرم پرسپولیس و برانکو الگوی خیلی خوبی می تواند برای دیگر تیم ها باشند. ثبات و اعتماد متقابل باعث شده که آن ها یک ساختار زیبا و اخلاق مدار باشند. ممکن حرف هایی راجع به اینکه چرا فلان بازیکن را نگرفت یا کنار گذاشت زده شود اما او هیچوقت از اصولش پایین نیامد و این رمز قدرت او است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rira

      درود بر شرفت. ایشالا دو تا بازی آخرتونم ببرین
      از صمیم قلب براتون دعا میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج