۸۵۹۴
۲ نظر
۵۰۴۹
۲ نظر
۵۰۴۹
پ

جنایت خونین در دادسرا

مرد جوانی در دادسرا با چاقو کشته شد

به‌دنبال این ماجرا، قاضی پرونده و ماموران حاضر در دادسرا پسر جوان را دستگیر و مرد مجروح را به بیمارستان انتقال دادند اما شدت خونریزی به حدی بود که این مرد جان خودش را از دست داد.

پسر جوان وقتی فهمید که خواهرش همراه مرد غریبه‌ای دستگیر شده است، با همراه داشتن چاقو به دادسرا رفت و مرد غریبه را پیش روی چشمان قاضی به قتل رساند.

شامگاه جمعه گذشته ماموران گشت پلیس اصفهان در یکی از خیابان‌های شهر به زن و مرد جوانی مشکوک شدند و وقتی اظهارات ضد ‌و نقیض آنها را درباره اینکه چه نسبتی با هم دارند شنیدند، هر دوی آنها را دستگیر کردند. ماموران بعد از انتقال مظنونان به کلانتری، با خانواده زن جوان تماس گرفتند و ماجرا را به آنها اطلاع دادند اما خانواده این زن به‌علت دیروقت بودن و دوری راه، تصمیم گرفتند صبح روز بعد برای پیگیری ماجرا به کلانتری مراجعه کنند.

صبح شنبه، ماموران کلانتری زن و مرد جوان را سوار خودروی پلیس کردند و آنها را برای اظهارنظر قضایی به دادسرا انتقال دادند. این در حالی بود که خانواده زن جوان نیز راهی دادسرا شدند تا از دلیل دستگیری دخترشان باخبر شوند. یکی از کسانی که همراه پدر و مادر زن جوان وارد دادسرا شد، برادر این زن بود که نقشه شومی در سر داشت. هنگامی که نوبت رسیدگی به پرونده زن و مرد دستگیر شده فرا رسید، ماموران آنها را وارد یکی از شعبه‌های دادسرا کردند و زن و مرد جوان مقابل قاضی پرونده قرار گرفتند. آنها در حال توضیح علت دستگیری‌شان بودند که ناگهان اتفاق وحشتناکی افتاد. برادر زن دستگیر شده که تا آن لحظه پشت در اتاق قاضی ایستاده بود، ناگهان به داخل شعبه دوید و با چاقویی که در دست داشت چند ضربه به بدن مردی که همراه خواهرش بازداشت شده بود، وارد کرد.

به‌دنبال این ماجرا، قاضی پرونده و ماموران حاضر در دادسرا پسر جوان را دستگیر و مرد مجروح را به بیمارستان انتقال دادند اما شدت خونریزی به حدی بود که این مرد جان خودش را از دست داد.

با مرگ مرد جوان، عامل جنایت به اداره آگاهی انتقال یافت و در بازجویی‌ها گفت: جمعه شب وقتی از کلانتری خبر دادند که خواهرم را به همراه مردی غریبه دستگیر کرده‌اند، خیلی عصبانی شدم. خواهرم مدتی بود که با شوهرش قهر بود و به همین دلیل خانه‌اش را ترک کرده و به خانه ما آمده بود. برای همین صبح روز بعد چاقویی زیر لباس‌هایم جاسازی کردم و همراه خانواده‌ام، برای پیگیری ماجرا به کلانتری رفتیم.

در آنجا به‌خاطر اینکه ماموران زیادی حضور داشتند، نتوانستم نقشه‌ام را عملی کنم و به همین دلیل منتظر ماندم تا خواهرم و آن مرد را به دادسرا ببرند. در داخل دادسرا بود که از فرصت استفاده کردم و با حمله به مردی که همراه خواهرم دستگیر شده بود، او را به قتل رساندم.

بعد از اظهارات پسر جوان، بازپرس پرونده برای او قرار بازداشت صادر کرد و وی تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت.

غلامرضا انصاری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، با تایید این خبر گفت: متأسفانه این روزها شاهد آن هستیم که جو عمومی جامعه بیشتر به سمت خشونت کشیده می‌شود و این بدان معناست که باید این مسئله به درستی ریشه یابی شده و با انجام کارهای فرهنگی، کاری کرد که از روند رو‌به رشد خشونت جلوگیری شود.

وی پخش سریال‌هایی همراه با خشونت در صدا و سیما را یکی از دلایل افزایش جو خشونت در جامعه عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از عوامل بروز اینگونه جنایت‌ها، بی‌خبر بودن عاملان جنایت از عواقب جرمی است که مرتکب می‌شوند. درحالی‌که قتل نه تنها باعث گرفتن زندگی فردی دیگر می‌شود بلکه درصورت درخواست والدین مقتول، مرگ عامل جنایت را هم به همراه خواهد داشت بنابراین به افراد توصیه می‌شود پیش از گرفتن هر تصمیم و انجام هر عمل شتابزده، ابتدا به عواقب آن فکر کنند، چرا که در این صورت بی‌گمان متوجه تصمیم اشتباه خود شده و از عملی کردن آن خودداری خواهند کرد.

منبع: همشهری

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مرد جوانی در دادسرا با چاقو کشته شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از علت دستگیری اون دونفر چیزی ننوشتین

    • مجید

      وقتی شرایط طوری hsj که یک خانواده متعصب و مذهبی با یک خانواده باگرایشات غیر مذهبی و روابط باز زیاد ازهم قابل تشخیص نباشد مرد یا جوانی که اقدام به شناخت طرف مقابلش می کند ممکن است زمانی شناخت کسب کند که اینچنین یا به اشکال دیگر دیر شده باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج