۸۵۹۴۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عنایتی: ضعف بزرگ شفر در مهره چینی بود

مهاجم اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال با بیان اینکه وینفرد شفر سرمربی سابق آبی پوشان تمرکز لازم را بر روی مسائل فنی نداشت، گفت: ضعف بزرگ شفر در مهره چینی بود.

ایرنا: رضا عنایتی، پیشکسوت استقلال درباره جدایی وینفرد شفر اظهار داشت: استقلال با این مربی آلمانی در طول فصل فراز و نشیب زیادی داشت؛ تیمی که می خواهد مدعی قهرمانی در لیگ باشد و به موفقیت برسد، باید نوسان کمی داشته و روند یکنواختی را دنبال کند.

وی افزود: متاسفانه شفر تمرکز لازم را بر روی مسائل فنی نداشت و بسیاری مواقع با حرف ها و مصاحبه هایی که انجام می داد، به تیم انرژی منفی می داد. به عنوان مثال بعد از شهرآورد او در نشست مطبوعاتی اش حرف هایی را بر زبان آورد که به بازی سرایت کرد و پیروزی را از استقلال گرفت.

عنایتی: ضعف بزرگ شفر در مهره چینی بود

عنایتی خاطرنشان کرد: اینکه یک مربی نتواند در طول فصل به یک ترکیب ثابت رسیده و در هر مسابقه تغییرات زیادی را در نفرات خود داشته باشد، یک امتیاز منفی محسوب می شود. او در مهره چینی ضعف بزرگی داشت.

پیشکسوت استقلال با اشاره به تصمیم هیات مدیره استقلال برای استفاده از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل گفت: امیدوارم این تغییر به سود استقلال تمام شده و آبی پوشان در بازی های باقی مانده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت رسیده و تا حد زیادی دل هواداران را شاد کنند.

مهاجم اسبق آبی پوشان پایتخت در پایان اظهار داشت: استقلال مصاف دشواری را برابر الدحیل قطر پیش رو دارد، این تیم در بازی رفت به پیروزی سه بر صفر رسیده و آبی پوشان اگرچه شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارند اما باید در ورزشگاه آزادی و با حمایت تماشاگران به پیروزی رسیده تا خاطره آن باخت از ذهن تماشاگران پاک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 666666

      یه وقت زشت نباشه مربی بارسلونا در مورد مربی ششیتقلال نظر میده بیشین بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج