جاباما
۸۵۹۴۷۵
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عمران‌زاده: استقلال باید از الدحیل انتقام بگیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به دیدار روز دوشنبه آبی پوشان ایران برابر الدحیل گفت: استقلال باید با حمایت هواداران خود و در ورزشگاه انتقام شکست دیدار رفت برابر این تیم قطری را بگیرد.

ایرنا: حنیف عمران زاده، پیشکسوت آبی ها با اشاره به اینکه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الدحیل قطر برود، ادامه داد: این دیدار برای اعضای این تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. آبی پوشان تهرانی برای اینکه شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند، چاره ای جز برتری برابر نماینده کشور قطر ندارند.

پیشکسوت آبی پوشان تهرانی در پایان گفت: امیدوارم هواداران استقلال با حضور خود در ورزشگاه آزادی یار دوازدهم تیم محبوبشان باشند تا با غلبه بر این تیم انتقام شکست دور رفت گرفته شود.

وی گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم درست و به موقعی را برای تعلیق قرارداد وینفرد شفر گرفت و حالا به وضوح مشخص است حضور افرادی فوتبالی مثل کامران منزوی در بین مدیران ارشد استقلال تا چه اندازه می تواند مثمر ثمر باشد.

عمران‌زاده: استقلال باید از الدحیل انتقام بگیرد

عمران زاده درباره تغییر و تحولات در باشگاه استقلال، تعلیق قرارداد شفر و استفاده از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت اظهار داشت: استقلال برابر استقلال خوزستان یک نمایش زیبا و هجومی را به نمایش گذاشت و در پایان توانست به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت، برسد.

وی افزود: فرهاد مجیدی یک چهره ویژه برای باشگاه استقلال محسوب می شود و همواره از وی تعریف و تمجید کرده ام. او در بازی با استقلال خوزستان شجاعت و جسارتش را نشان داد و برخلاف بسیاری از بازی های این فصل، آبی پوشان تهرانی را با تاکتیک و روش هجومی به زمین فرستاد.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: استقلال دو بازی دیگر در لیگ برتر پیش رو دارد که می تواند با پیروزی در این مسابقات به بهترین شکل ممکن، فصل را به پایان برساند. من افسوس تیمی را می خورم که با تلاش امیرحسین فتحی و دیگر مسئولان استقلال بهترین نفرات را در اختیار دارد و باید مدعی اول قهر مانی در لیگ برتر باشد اما این اتفاق رخ نداد و شانس هایش را به حداقل رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش ♥

      الدحیل را با 7 گل مجازات کنید. ✋

    • 666666

      همیشه دنبال انتقام هستین خخخخخ عروس چی به این حرفا خخخخخخخ

    • رضا

      هروقت ازالعین گرفتید از الدحیل هم میتونید بگیرید خخخخخخخخخخ

    • ممد دانیالی!

      تو غصه نخور همچین انتقام بگیره بشه مثل السد قطر!!!

    • ناشناس!

      تو بگی حتما انتقام می گیره!؟ صدات از جای گزم در میاد اینجا بهترین نتیجه برای استقلال مساوی و حذف میشه!

    • بدون نام

      باز هم حقیر از غار بیرون اومد . حقیر و پرویز برومند و عده معدودی از بازیکنان استقلال بخاطر اخلاق زشت و خارج از عرفشان منفور هستن اما افرادی مثل وریا و امید ابراهیمی و خسرو وووو دوست داشتنی هستن

    • بدون نام

      فوتبال یعنی دوستی و نزدیکی و احترام و کری خواندن هم باید باشه اما با حفظ احترام اما ی عده عقده ای امثال حقیر عمرزاده با رفتارهای غیر اخلاقی باعث تشنج در جامعه و دشمنی بین هواداران میشن

    • بدون نام

      استقلال پیشکسوتهایی متشخص و دوست داشتنی زیاد داره ولی معلوم نیست چرا بجای استفاده از اونا و مصاحبه باهشون شحص بداخلاق و بیشعوری مثل حقیر را بزرگش میکنن

    • بدون نام

      باشگاه استقلال وقتی از پسوند فرهنگی استفاده میکنه باید ور عمل هم از شخصیتهای با فرهنگ استفاده کنه که باعث جو دوستی و رفاقت بین هواداران رقیب بشه و حقیر بی فرهنگ باعث ایجاد کدورت بین هواداران میشه . اندکی تفکر بدون قاطی کردن احساسات

    • رها

      حنیف=تبانی
      حنیف=خیانت

    • موسوی

      لطفا با کسانی مصاحبه کنید که شعور فوتبالی و اجتماعی داشته باشن،نه مثل خفیف که ۴ کلاس درس نخونده و اسمش هم بلد نیست بنویسه.اخه اون تو فوتبال جز خیانت،چیزی بلد نبود!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج