۸۵۹۵۰۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

قرارداد صیادمنش با فنرباغچه: ۵ساله، ۲میلیون دلار

اللهیار صیادمنش آخر فصل استقلال را به مقصد تیم ترکیه ای فنرباغچه ترک خواهد کرد. اللهیار با این تیم قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲ میلیون دلار منعقد کرده است. ۸۵۰ هزار دلار نیز به استقلال رسیده.

ایران ورزشی: اللهیار صیاد منش را از این پس باید بازیکن تیم فنرباغچه ترکیه دانست. تیمی که در فوتبال ترکیه نام و آوازه ای طولانی دارد و از جمله باشگاه های مهم فوتبال اروپا نیز محسوب می‌شود. سن مناسب صیاد منش و بازی های نسبتا مطلوبی که در فصل جاری با پیراهن استقلال داشته و در عین حال تعریف و تمجید های وینفرد شفر موجب شد تا این بازیکن جوان مورد توجه باشگاه ترکیه ای قرار بگیرد و در انتقالی مهیج به این باشگاه منتقل شود.

البته مسئولان باشگاه استقلال شاید انتظار می‌کشیدند تیم های بزرگ تری سراغ بازیکن شان را بگیرد و حتی شفر نیز در اظهارات خود بارها به این نکته اشاره کرده بود که صیاد می‌تواند برای تیم های آلمانی هم بازی کند اما کاملا مشخص بود که تیم های بوندس لیگایی هیچ گاه سراغ بازیکنان آسیایی که عقبه ملی ندارند نمی‌روند که همین طور هم شد و قابل پیش بینی هم بود که اللهیار سر از لیگ های متوسط اروپا در آورد که حالا عقد قرارداد با باشگاه فنرباغچه تمام آن تحلیل ها را به اثبات می‌رساند.

قرارداد صیادمنش با فنرباغچه: ۵ساله، ۲میلیون دلار

باشگاه ترکیه ای برای جذب صیاد منش مبلغ 850هزار دلار به باشگاه استقلال پرداخت کرده است. این رقم در شرایطی به دست استقلالی‌ها خواهد رسید که طرف ترکیه ای با سران باشگاه شرط کرده چنانچه در این مدت که اللهیار برای استقلال بازی می‌کند دچار مصدومیت شود و احیانا نتواند برای مدتی طولانی به فوتبال ادامه دهد، آنگاه باشگاه استقلال باید این مبلغ را به حساب باشگاه ترکیه ای بازگرداند.

شرط باشگاه ترکیه ای بوده که در واقع باعث شده این بازیکن در هفته های اخیر در ترکیب استقلال دیده نشود. در واقع استقلالی‌ها دارند جریان را به سمتی هدایت می‌کنند که بازیکن جوان شان ظاهرا به دلیل مصدومیت نتواند تا پایان فصل برای استقلال بازی کند و یا اگر هم در ترکیب قرار می‌گیرد در بازی هایی باشد که ریسک کمتری دارد تا این بازیکن احتمالا دچار مصدومیت نشود.

صیاد اگر بتواند در این هفته ها هم دوام بیاور با موقعیت مناسبی به عضویت باشگاه ترکیه ای درخواهد آمد. قرارداد او با فنرباغچه 5 ساله است و او در این ایام که پیراهن باشگاه ترکیه ای را به تن خواهد کرد، 2میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت. این رقم با توجه به حضور 5 ساله صیاد منش در باشگاه ترکیه ای چندان چشمگیر نیست و هر فصل او به طور میانگین 400هزار دلار از این باشگاه دریافت خواهد کرد که این رقم اکنون با احتساب دلار 14هزارتومان به بیش از 5 میلیارد تومان می‌‌رسد که نسبت به دستمزدهایی که در فوتبال ایران داده می‌شود مطلوب تر است و به لحاظ مالی وضعیت مناسب تری را پیش روی این بازیکن قرار خواهد داد.

انتقال صیاد را باید به تیم ترکیه ای قطعی دانست مگر آنکه در روزهای آتی اتفاقات خاصی رخ دهد اما به نظر می‌رسد که از این انتقال هم صیاد منش سود قابل توجهی را به جیب زد، هم باشگاه استقلال که رقم قابل توجه 850 هزار دلار را دریافت کرد.

احتمالا سود حاصل از فروش صیاد منش دست باشگاه استقلال را باز خواهد گذاشت تا شاید در ماجرای پرداخت دستمزد شفر به موفقیت برسد واین معما را حل کند. استقلال طبق توافقی که مدیران قبلی با این مربی کرده اند باید مبلغ یک میلیون دلار را به وی بپردازند که رقمی حاصل از انتقال صیاد منش به این عدد نزدیک است.

بدون شک اگر شفر در استقلال هم می‌ماند این پول باید مصروف جلب رضایت سرمربی آلمانی استقلال می‌شد اما با این تفاوت که حالا شفر می‌خواهد بی آنکه فعالیتی در باشگاه استقلال داشته باشد، دستمزدش را از باشگاه استقلال بگیرد که یقینا این حق انتقال به امیرحسین فتحی و تیم مدیریتی باشگاه استقلال کمک خواهد کرد تا این مشکل را برطرف کنند و مسئله حاد تری استقلال را تهدید نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه هیچ مدیریتی نه در وزارت ورزش هست نه باشگاها عوض درآمد زایی جریمه می‌دهند

    • پرویز

      یک استعداد جوان دیگر در فوتبال بی رحم ترکیه نابود خواهد شد صیاد منش اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود فوتبال حرفه ای ترکیه توسط مافیا اداره می شود

    • rira

      خدایی دلالاها اول کیروش مزخرف بود بعدش این شوفر. حیف شد رفت
      کلی میخندیدم
      میخواسته این بچه رو خودش ترانسفر کنه که حق دلالیشو بگیره که انداختنش بیرون
      هواداری کیسه که دیروز پشتش بودن ببینن که مربی با کلاسشون چقدر دلال بوده

    • mehdii

      چطور ممکنه برای بازیکنی که در ترانسفرمارکت ارزشش 500هزاریورو هست تیمی مثل فنرباغچه بحران زده که درحال ورشکستی وسقوط هست بیاد و 850هزار دلار پول رضایت نامه بده ؟ بازم شوی باشگاه استقلال تا باهاش 10تا بازیکن 1میلیون یورویی بخرن.

    • حمید

      خالی بندی میکنن اینقدر دروغ به مای هوادار گفتن که راست هم بگن که نمیگن باورمان نمیشه تورا بخدا پول این ملت را به جیب یک مشت ادمهایی که رزومه مشخصی ندارن نریزید از خداوند بترسید گریبانتون را میگیره بس کننین اصلا ما فوتبال نیاز نداریم شده بازار مکاره

    • عیدی صفری

      سلام . قطبی ، گل محمدی ، برانکو ، بنظرم میتونن ایکاره باشن . ب شرطی که ارنج اتوبوسی ندن

    • بدون نام

      امیدواریم موفق باشد. ولی هیچ بازیکن ایرانی در ترکیه ندرخشیده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج