جاباما
۸۵۹۵۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اکیپ: مورینیو در رم؛ کونته در اینترمیلان

نشریه فرانسوی اکیپ، ایتالیا را مقصد بعدی دو تن از سرمربیان بیکار حال حاضر فوتبال اروپا می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که گفته می‌شود آنتونیو کونته در حال بررسی پیشنهاد اینتر است، نشریه اکیپ مدعی شده است که باشگاه رم به ژوزه مورینیو پیشنهاد قراردادی سه ساله داده است.

این روزنامه فرانسوی نوشته که رم برای مورینیویی که ماه دسامبر سال گذشته از منچستریونایتد اخراج شد، قراردادی ۳ ساله در نظر گرفته اما او تنها در شرایطی به این پیشنهاد فکر خواهد کرد که جالوروسی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

اکیپ: مورینیو در رم؛ کونته در اینترمیلان

مقصد دیگر مورینیو می‌‌تواند تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن باشد که در این فصل با هدایت توماس توخل نه تنها در کسب قهرمانی لیگ قهرمانان بلکه در فتح دو جام داخلی (جام حذفی و اتحادیه) هم ناکام بوده است.

مورینیو و کونته هر دو هم در فهرست گزینه‌های اینتر قرار دارند هم جزو مربیانی هستند که رم به استخدام‌شان فکر می‌کند، مخصوصا رمی‌ها که هم سرمربی موقت فعلی‌شان کلودیو رانیری هم یکی از مدیران‌شان فرانچسکو توتی از این مرد 49 ساله ایتالیایی تمجید کرده‌اند.

طبق ادعای نشریه رپوبلیکای ایتالیا اما جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر در این هفته با کونته تماس داشته و از او خواسته که فعلاً پیشنهاد هیچ تیمی را قبول نکند چرا استیون ژانگ رئیس باشگاه آماده است شرایط استخدام سرمربی سابق چلسی را فراهم آورد و بودجه‌ای هنگفت را برای تقویت تیم در اختیار او قرار دهد.

«تمپو»، یکی دیگر از نشریات ایتالیا هم نوشته است که کونته در صورت رفتن به اینتر تا پایان قرارداد 3 ساله‌اش 16 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج