۸۵۹۶۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

کریمی‌بهزادی: پرسپولیس برای فرار رو به جلو شکایت کرد

«با بردی که سپاهان کسب کرد شرایط بهتری در جدول به‌دست آورد. ما هم هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم، با نتایج بعدی احتمال دارد سپاهان شانس قهرمانی داشته باشد؛ هواداران تبریزی راضی نیستند پرسپولیس قهرمان شود.»

فرهیختگان: «با بردی که سپاهان کسب کرد شرایط بهتری در جدول به‌دست آورد. ما هم هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم، با نتایج بعدی احتمال دارد سپاهان شانس قهرمانی داشته باشد؛ هواداران تبریزی راضی نیستند پرسپولیس قهرمان شود.» همین جملات از فرید کریمی‌بهزادی، هافبک-مهاجم ماشین‌سازی بعد از شکست مقابل سپاهان کافی بود تا یک‌ سری اتهامات مبنی‌بر تبانی دو تیم برای راه دادن به سپاهان به‌منظور عدم قهرمانی پرسپولیس برای سومین سال پیاپی مطرح شود.

این صحبت‌ها حتی شکایت باشگاه پرسپولیس را هم به‌همراه داشت و همین موضوع باعث شد تا درخصوص این جنجال جدید به راه افتاده، به‌سراغ بازیکن ماشین‌سازی برویم. با فرید کریمی‌بهزادی درخصوص دیدار با سپاهان و البته منظور واقعی‌اش از صحبت‌هایی که بعد از بازی در میکسدزون مطرح کرد، دقایقی در «فرهیختگان» به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

اظهاراتی که بعد از بازی با سپاهان مطرح کردی، حسابی سر و صدا به پا کرد.

صحبت‌های من را بسیار بد جلوه دادند. من درخصوص اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود، صحبت نکردم بلکه منظورم این بود که سپاهان با پیروزی مقابل تیم ما، امیدهایش برای قهرمانی افزایش یافت. اما صدای من را طوری پخش کردند که انگار گفته‌ام سپاهان قهرمان می‌شود.

شاید چون قبلا در سپاهان بازی کرده بودی، این شائبه‌ها پیش آمد.

این حرف‌ها خنده‌دار است. موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم که اگر دقت می‌کردیم راحت این تیم را می‌بردیم. حالا از بدشانسی توپ‌های‌مان به گل نرفت، باید چنین صحبت‌هایی مطرح شود؟! باز هم تاکید می‌کنم که گفتم سپاهان با این برد امیدهایش افزایش یافت، آن‌هم با توجه به اینکه الان فقط این تیم به‌همراه پرسپولیس در کورس اصلی قرار دارند. ما تا قبل از این دیدار روی کاغذ، شانس سقوط داشتیم و برای اینکه ماندن‌مان قطعی شود به یک مساوی مقابل سپاهان نیاز داشتیم.

به همین منظور هم باشگاه برای برد یا مساوی در این دیدار پاداش ویژه‌ای تعیین کرده و اتفاقا چون بخشی از قراردادمان باقی مانده، ‌انگیزه زیادی برای متوقف‌کردن سپاهان داشتیم تا پاداش خوبی بگیریم، حالا می‌گویند برای شکست‌خوردن مقابل سپاهان تبانی کرده‌ایم؟ شاید با یک مساوی ما مقابل سپاهان، تراکتور هم می‌توانست در کورس سهمیه بماند، ولی همان‌طور که گفتم ما برای خودمان و پاداشی که تعیین شده بود به میدان رفتیم.

پس به صراحت می‌گویی که از صحبت‌هایت برداشت بدی شده است.

واقعا همین‌طور است و یک جوری صحبت‌هایم را کات کرده بودند که گویی بامنظور صحبت کرده‌ام و گفته‌ام طوری بازی کردیم که سپاهان قهرمان شود. از من سوال کردند که آیا تبریزی‌ها دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود که من گفتم تبریزی‌ها در وهله اول خودشان می‌خواهند قهرمان شوند، اما اگر خودشان هم نشوند به‌خاطر مشکلاتی که در این سال‌ها در بازی‌های رو‌در‌رو بوده و کری‌هایی که بین تیم‌ها وجود دارد، احتمالا دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود.

در همین بازی اخیر لیگ قهرمان آسیا حتما دیدید که لیورپول گل خورد، ریو فردیناند و لینه‌کر چطور خوشحالی می‌کردند؟ مگر لیورپول تیم کشور فردیناند نیست؟ حالا برخی شهرها با هم به‌خاطر حساسیت‌هایی که وجود دارد، برخوردهایی با هم دارند. به‌همین‌دلیل من گفتم تبریزی‌ها دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود.

حالا خبر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس هم از تو شکایت کرده است.

شکایت کنند. مگر چه حرفی زده‌ام که به آقایان بر خورده است؟ پرسپولیسی‌ها به‌خاطر فرار رو به جلو و اینکه به هواداران‌شان بگویند که در این هفته‌های پایانی حواس‌مان به همه‌چیز هست این کار را کردند! در غیر این صورت هیچ بحث دیگری مطرح نیست. می‌خواهند قضیه را جنجالی کنند که این کار را کردند وگرنه من حرف خاصی نزدم که جنبه شکایت داشته باشد.

جالب اینکه خودت در بازی معروف 3-3 تراکتورسازی و نفت در فصل چهاردهم که منجر به قهرمانی سپاهان شد در تبریز حضور داشتی.

بله، بودم و گل هم زدم و اتفاقات این دیدار را هم به‌خوبی به یاد دارم. من فقط در مصاحبه بعد از بازی پریشب گفتم برخی تیم‌ها در شهرهای مختلف با هم روابط دوستانه‌ای ندارند؛ همین!

به بازی با تیم اصفهانی برگردیم. باخت بدی مقابل سپاهان آوردید.

می‌توانستیم در این دیدار نتیجه بگیریم، اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم و از سوی دیگر سپاهان به‌خوبی از موقعیت‌هایش بهره برد. حریف به‌واسطه تجربه بالایی که داشت، توانست توپ‌هایش را تبدیل به گل کرده و سه امتیاز این دیدار را برای خودش کند.

امسال چرا تا این اندازه مساوی می‌کنید؟ نکند مهاجری به نیت مساوی تیم را به زمین می‌فرستد؟

خیر، این‌طور نیست. واقعا در بسیاری از بازی‌ها موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشده است. حتی در همین بازی با سپاهان فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم که گل نشدند. ما برای پیروزی بازی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرار رو به جلو!!!!! اول برو حرف زدن یادبگیر بچه جون

      پاسخ ها

      • علی

        از گل اول سپاهان به ماشین سازی و نحوه گل خوردن گلر ماشین سازی قشنگ مشخصه که چه اتفاقاتی افتاد ، جناب بهزادی کریمی هم سعی نکنند با دروغ پردازی همه چیز رو ماست مالی کنند

        بر فرض که سپاهان ماشین رو برد ولی تو این فوتبال کثیف هنوز هم انسانهای با شرافتی مثل گلمحمدی هستند

      • بدون نام

        والا هر عقل سلیمی منظور حرفاتو بدرستی میگیره
        البته اینا بازی کثیف بیرون زمینه
        تهدید ، صحبت از تبانی
        برای برهم زدن تمرکز پرسپولیس
        ولی کور خوندید
        جام مال ماست حالا هی تلاش بیهوده کنید

    • اوسیراک

      این مثل بازیکن سپاهان افتاد به غلط کردن و انقد وجود نداره پای حرفش وایسه

    • بدون نام

      آره جون خودت تو گفتی و ما هم باور کردیم، فوتبال ایران خیلی کثیف شده بگو چقدر گرفتی بین خودمون ميمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروازلنگی ها بپرس که چه بازیکنهای تاحالا خریدن یا وعده امدن به تیمشون دادن ازالهیاری ترابی گلمحمدی دایی که قبل از بازی پول بهش میدید تارتار وغیره

      • بدون نام

        کیسه کش،،فعلا که گند تبانی کردن های شما داره یکی یکی در میاد،،،شرط بندی خاله فروزان رو چی میگی،،راجع به سرورت....

    • بدون نام

      آخه تو دیگه ... کدوم... هستی
      سرت به کار خودت باشه، نمیخواد تنش بین شهرهای دیگه درست کنی

    • بدون نام

      وجودش رو ندارید حرف نزنید چرا اول يه چيزي میگید بعد به غلط کردن میرفتید لااقل يه ذره مرد باشید

    • بدون نام

      شما لنگیها تبانی دلخل ایران رو گسترش دادید رفتین داخل آسیا با داور چینی. تبانی کردید هیچ تیمی نمیخواد لنگ کیسه کش حکومتی قهرمان بشه ولی داور ووزیر میخوان بشه مثلا پنالتی جلوی تراکتور رو تمام کارشناسان گغتند باید داور وپنالتی میگرفت

      پاسخ ها

      • علی

        تبانی یعنی 2 تا تیم تو لیگ داشته باشی 6 امتیاز هلو بپر تو گلو ...تبانی یعنی سایپا با تیم جوانانش بازی کنه 5 تا بخوره...تبانی یعنی زمین و زمان دنبال زمین زدنت باشن تو با بالایی تبانی کنی...الان 2 هفته مونده تا پایان لیگ پرسپولیس یه نیم فصل محروم با 11 تا بازیکن بزرگسال الان صدر جدوله هیچکس هم قدرت به زیر کشوندنشو نداره نه امیر مافیا نه زنوزی و پولاش نه کیسه حکومتی با 50 تا بازیکن

      • محمد

        بچه جوجه پاچه خوار کی بودی تو؟؟؟

      • فرهاد

        معلومه چه میگی؟کیسه کش که لقب خودته چرا به پرسپولیس ربطش میدی

    • علی

      همه این دم تکون دادنا واسه پوله مطمئن باش این جور پول درآوردن آخرش خرج اتینا میشه

    • بدون نام

      خاک تو سرت همش میخواد از یه بازیکن شکایت کنن.این کارا بچه گانه هس

    • شهریار کسرایی زاده

      کیسه ۰۶.. مااگه پول داشتیم به داور بدیم این حال روز ما نبود..بعدش شما دوپینگ میکنید پول مارو میخورید کثیف از شما ترراکتوریان...انقدر شعله حسادت شما کیسه ۰۶ زیادشده دارید دق میکنید. آقا برید خودتونو درست کنید رقابت کنید نه انقدر جو بدین. بچه بازی تا کی

    • بدون نام

      برو گمشو جوجه

    • کامران تهرانی

      تا تو باشی دیگه آرزوهای بزرگ بزرگ نکنی!!

    • بدون نام

      قهرمانی های کثیف با رشوه !!!! حتی در آسیا. چرا کمیته بی اخلاق و انضباطی ورود نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج