۸۵۹۶۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درخشان: علیپور خسته و تنهاست، بودیمیر معمولی

پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر و صعود به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیاز به اتفاق ویژه‌ای در این ۴ بازی باقی‌مانده دارد.

فرهیختگان: پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر و صعود به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیاز به اتفاق ویژه‌ای در این ۴ بازی باقی‌مانده دارد. فشردگی بازی‌ها از یک طرف و مقاومت رقبا از طرف دیگر اجازه نداده پرسپولیس بتواند به اهدافش برسد. واقعا مشکل کنونی پرسپولیس در مسیر قهرمانی و صعود چیست که این دو مهم تا امروز به تاخیر افتاده است. حمید درخشان، هافبک اسبق و سرمربی سابق پرسپولیس در این مورد نظرات ویژه‌ای دارد که آن را با خبرنگار «فرهیختگان» به شکلی که در ادامه می‌خوانید، در میان گذاشته است.

پرسپولیس در مسیر قهرمانی کارش کمی سخت شده و به نظر می‌رسد اوضاع کمی پیچیده شده است!

اصلا چنین چیزی نیست. پرسپولیس قهرمان می‌شود و البته این اتفاق باید کمی زودتر رخ می‌داد، اما به نظرم مشکلی برای قهرمان شدن پرسپولیس وجود ندارد.

پس چرا رقابت در روزهای پایانی داغ شده؟

به خاطر وجود یک‌سری از اشکالات فنی که اگر با دقت این اشکالات برطرف شود، قهرمانی پرسپولیس به‌راحتی رقم می‌خورد.

چه اشکالاتی؟

مثلا اشکالاتی که امروز در خط حمله پرسپولیس دیده می‌شود. این تیم علیپور خسته و تنها را در نوک حمله خود دارد. یک بازیکن تمام‌کننده خوب هم کنارش نیست. دیدیم که بودیمیر هم کنار این بازیکن جواب نداده و دائم شاهد تغییراتی هستیم که در کنار خط حمله صورت می‌گیرد. بازیکنی که پا به توپش خوب است، تعویض می‌شود و فرصت گلزنی کمی برای علیپور به وجود می‌آید. این تغییرات اگر کمتر شود و یک مهاجم خوب کنار علیپور قرار بگیرد، مشکل حل خواهد شد. برای رسیدن به قهرمانی باید گل زد. وقتی گل نزنی بازی یا مساوی می‌شود یا تیم می‌بازد؛ باید مشکل گلزنی حل شود.

عملکرد بودیمیر را در پرسپولیس چطور دیدید؟

شنیدم بودیمیر مصدوم بوده و تازه بهبودی لازم را پیدا کرده است. اما تا اینجا او واقعا یک بازیکن کاملا معمولی بوده و کیفیت بالایی در عملکردش ندیده‌ام.

پیشنهاد خود شما برای بازیکن کناری علیپور چیست؟

من نظر خاصی ندارم. خود آقای برانکو در تمرینات نفراتش را کامل زیرنظر دارد و می‌تواند بهترین انتخاب را برای این پست داشته باشد. بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد و می‌تواند راحت بهترین نفر را در کنار علیپور انتخاب کند.

در بازی‌های آسیایی هم اتفاقات فصل قبل هنوز رخ نداده و پرسپولیس آن‌طور که باید هوادارانش را امیدوار نکرده است.

ببینید شرایط پرسپولیس یک شرایط معمولی نیست. فشردگی بازی‌ها را شما ببینید. همین فشردگی واقعا تیم را خسته کرده و کارآیی‌اش را دچار افت می‌کند. البته به نظر من پرسپولیس در همین ۲ بازی مرحله گروهی می‌تواند معادلات را به نفع خودش تغییر دهد. پرسپولیس کمی باهوش باشد مقابل نماینده ازبک نتیجه لازم را می‌گیرد و در بازی آخر می‌تواند شانس صعودش را در تهران به بالاترین حد برساند.

فکر می‌کنید با تلاشی که سپاهان و استقلال در لیگ دارند و در لیگ قهرمانان هم رقابت فشرده است، مهم‌ترین اتفاق بازی‌های پیش‌رو چه خواهد بود؟

مهم‌ترین اتفاق فقط تمرکزی است که پرسپولیس روی بازی‌هایش اعمال می‌کند. بدون‌توجه به نتایج رقم‌خورده در گذشته و اتفاقات بازی‌های دیگر این تیم باید روی پیروز شدن تمرکز کند تا نتیجه‌اش را در پایان ببیند. بی‌شک این تمرکز خیلی به کار پرسپولیس خواهد آمد.

ظاهرا شما خیلی امیدوار هستید!

خیلی زیاد امیدوارم. فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ برتر نیست و پرسپولیس توان صعود به مرحله بعد بازی‌های آسیایی را هم دارد، چرا امیدوار نباشم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج