جاباما
۸۵۹۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مجريان از نام كوچك يكديگر استفاده نكنند

نخستین نشست مدیر شبکه یک سیما درباره امور مجریان شبکه، با حضور رضا مصداقی بهاری مدیر امور مجریان شبکه یک سیما و جمعی از مجری‌های شبکه برگزار شد.

در این نشست، مهدی فرجی مدیر شبکه با بیان اینکه با تمهید معاون سیما، امور مجریان سیما به مدیریت رضا پورحسین راه‌اندازی شده و دستور افتتاح این امور به شبکه‌های سیما ابلاغ شده است، گفت: در شبکه یک سیما نیز واحد امور مجریان به مدیریت آقای رضا مصداقی بهاری، مدیر پخش شبکه آغاز به کار کرده و قرار است تمامی امور مربوط به مجریان شبکه یک سیما، در این واحد بررسی، رسیدگی و انجام شود. وی ادامه داد: بر اساس این تصمیم، دسته‌بندی مجریان و تعریف شرح وظایف مجریان و اختیارات آنها باید در این امور تعریف شود و حضور افرادی دیگر چون تهیه‌کننده، بازیگر، ورزشکاران و ... به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی ممنوع است.

فرجی با بیان اینکه اعلام سوابق و تجربیات کاری مجریان به این امور الزامی است، خاطرنشان کرد: پس از این فعالیت مجریان هر شبکه در شبکه‌هاي دیگر ممنوع خواهد بود. همچنین به منظور ارتقای سطح کیفی مجریان شبکه و افزایش مهارت و کارآیی آنها، اداره کل آموزش سیما اقدام به برگزاری کلاس‌هاي اجرا کرده که شرکت مجری‌هاي شبکه در این کلاس‌ها الزامی است.

پرهیز از اغراق و غلو درباره میهمانان و موضوع برنامه، عدم تقاضای وقت اضافی در برنامه زنده توسط مجری، عدم خطاب مهمانان و عوامل برنامه با نام کوچک و الفاظ خودمانی، رعایت استانداردها و دوری از سوگیری در برنامه و همچنین پوشش مناسب مجریان از جمله نکاتی بود که مدیر شبکه یک در این نشست متذکر شد.

منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مجريان از نام كوچك يكديگر استفاده نكنند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عدم خطاب مهمانان و عوامل برنامه با نام کوچک و الفاظ خودمانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج