۸۵۹۷۱۹
۳۷ نظر
۵۰۰۶
۳۷ نظر
۵۰۰۶
پ

شاکری: احمدی‌نژاد سوخت

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مورد بحث انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه همه عواملی که در صحنه هستند تغییر مثبت را مطالبه می‌کنند، درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد در کارزار انتخاباتی اظهار داشت: ایشان تلاشش همین است که در عرصه انتخابات فعالیتی را شکل دهد اما به نظر من احمدی‌نژاد سوخت.

خبرگزاری ایلنا: دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مورد بحث انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه همه عواملی که در صحنه هستند تغییر مثبت را مطالبه می‌کنند، درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد در کارزار انتخاباتی اظهار داشت: ایشان تلاشش همین است که در عرصه انتخابات فعالیتی را شکل دهد اما به نظر من احمدی‌نژاد سوخت، این که کسانی با ایشان همراه هستند به تصور این است که ایشان نیروی انقلاب است اما اگر از طرف نظام گفته شود ایشان مناسبتی با جریان انقلاب و امام و رهبری ندارند این تعداد طرفداری هم که دارند پراکنده خواهند شد.

مجتبی شاکری در بیان ارزیابی خود از میزان مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه گفت: الان برای پیش‌بینی زودهنگام است، دولت هم هنوز فهرستی از وعده‌ها را اعلام می‌کند. جریانی که دولت منتسب به آن‌هاست یعنی جریان اصلاحات و کارگزاران باید تلاش کنند این وعده‌ها عملی شود چراکه امور اجرایی را در دست دارند. مسئولیت پاسخگویی هم متوجه آن‌ها می‌شود.

بین اصلاح‌طلبان برای استعفای رئیس‌جمهور اختلاف‌نظر وجود دارد

وی تاکید کرد: بنده مطلع هستم بین طیف اصلاح‌طلب اختلاف‌نظرهایی وجود دارد در حد اینکه رئیس‌جمهور استعفا دهد و عده‌ای هم می‌گویند استعفا ندهد و همه تلاش خود را به کار ببندد تا مسائل را عملی کند. باید دید چطور می‌خواهند انبوه وعده‌های داده شده را پاسخگو باشند و اعتماد مردم را جلب کنند. اگر وعده‌های دولت عملی نشود، مردم یا به سراغ گزینه‌های دیگری می‌روند که بتوانند به خواسته‌هایشان دست پیدا کنند، یا اینکه سکوت می‌کنند و به حاشیه می‌روند.

همه عواملی که در صحنه هستند، تغییر مثبت را مطالبه می‌کنند

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به صف‌بندی‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم گفت: مجموع شرایط کشور برآیندی را نشان می‌دهد که همه عواملی که در صحنه هستند، تغییر مثبت را مطالبه می‌کنند. این تغییر بی تردید با توجه به منشور گام دوم انقلاب به سمت جوانان دانا و توانمند خواهد بود تا زمینه‌ای فراهم شود که در این انتخابات جوانان انقلابی و جهادی به صحنه بیایند.

«ائتلاف جریانی» از اسم اشخاص مهمتر است

وی در پاسخ به این سوال که اشخاص مطرح اصولگرا چه نقشی در تامین اتحاد این جریان دارند، گفت: اصل «ائتلاف جریانی» از اسم اشخاص مهمتر است و تعیین کننده‌تر است. هرچند که پشت این عناوین هم همه چهره‌های تاثیرگذار نیروهای انقلاب حضور دارند.

احمدی‌نژاد سوخت

این فعال سیاسی درباره احتمال حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس یازدهم گفت: ایشان تلاشش همین است که در عرصه انتخابات فعالیتی را شکل دهد اما به نظر من احمدی‌نژاد سوخت، هم اعتبار سیاسی و هم اعتماد مدیریتی‌اش سوخت. او دچار توهمی است که فکر می‌کند منهای خط امام و انقلاب و رهبری و شهدا صاحب رای است. همه آنچه که آقای احمدی‌نژاد تا به حال کسب کرده از این منبع بوده و اینکه کسانی با ایشان همراه هستند، به تصور این است که ایشان نیروی انقلاب است اما اگر از طرف نظام گفته شود ایشان مناسبتی با جریان انقلاب و امام و رهبری ندارند این تعداد طرفداری هم که دارند پراکنده خواهند شد.

احمدی‌نژادی‌ها اگر می‌خواهند، می‌توانند یک بار دیگر هم شانس خودشان را امتحان کنند

شاکری در واکنش به این سوال که آیا می‌توان گفت احمدی‌نژاد از آنجایی که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است بنابراین همسو با خط امام و رهبری و انقلاب است و می‌تواند وارد عرصه انتخابات شود؟، گفت: صرف اینکه کسی در یک جایگاهی از نظام حضور داشته باشد دلیلی بر این نمی‌شود که بتواند در همه جایگاه‌های نظام شرایط احراز صلاحیت داشته باشد. به عنوان مثال دیدیم که آقای هاشمی، هم در مجلس خبرگان بودند و هم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند ولی برای انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت نشدند.

وی یادآور شد: الان بسیاری دیگر از شخصیت‌ها عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و مسئولیت‌هایشان تعریف شده است اما لزوما اینطور نیست که اگر کسی آنجا بود بتواند در جایگاهی دیگر هم صلاحیت مسئولیت داشته باشد. ضمن اینکه آقای احمدی‌نژاد و بقایی و مشایی در انتخابات گذشته احراز صلاحیت نشدند و جا ماندند و حالا اگر می‌خواهند، می‌توانند یک بار دیگر هم شانس خودشان را امتحان کنند.

اصولگرایان قبلا لذت همگرایی و با هم بودن را چشیدند

این عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران درباره رویکرد و نحوه ائتلاف احزاب سنتی و نوظهورتر اصولگرا عنوان کرد: درباره اتحاد سایر احزاب و تشکل‌های اصولگرا باید گفت ما تجربه موفق همگرایی را در انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و آن ۱۶ میلیون رای آقای رئیسی بود، که سابقه نداشته که در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری زمانی که یک رئیس‌جمهور مستقر چهارسال اول خود را پشت سر گذاشته و برای دور دوم کاندید می‌شود، رقیبش به این میزان رای بیاورد. یعنی تا به حال نه رقیب آقای هاشمی اینقدر رای آورده و نه رقیب آقای خاتمی نه رقیب آقای احمدی‌نژاد.

وی گفت: ۱۶ میلیون رای بی‌سابقه آقای رئیسی در برابر آقای روحانی نشان‌دهنده تجربه موفق همگرایی‌هایی بود که بین طیف اصولگرایان انجام شد هرچند که به پیروزی قطعی منجر نشد، اما اصولگرایان لذت این همگرایی و با هم بودن را چشیدند هرچند که هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان ضرر عدم همگرایی را هم قبلا چشیده‌اند.

اگر ولایتی و قالیباف و حدادعادل متفق نباشد، شکست می‌خورند

دبیرکل جمعیت جانبازان یادآور شد: وقتی اختلاف ایجاد شود، رقیب حتی اگر آقای هاشمی باشد در مقابل احمدی‌نژاد زمین می‌خورد. حال امسال اگر کسانی مثل آقایان ولایتی و قالیباف و حدادعادل متفق نباشد این‌ها هم به شکست می‌خورند. این بحث اتحاد و همگرایی جزو قواعد انتخاباتی است و هردو جریان سیاسی کشور هم این را به خوبی تجربه کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند ائتلاف‌هایی که در جریان اصولگرایی شکل می‌گیرد گاهی همه اصولگراها را در بر نمی‌گیرد و این دلیلی بر تفرق در این جریان می‌شود و آیا امسال شورای وحدت همه اصولگرا ها را در بر گرفته است یا نه؟ گفت: احزاب شخصیت‌های مستقلی هستند که صاحب فکر و نظر هستند و نقد می‌کنند و سخن می‌گویند و این امر چه در جریان فکری نیروهای انقلاب و چه در جریان فکری اصلاح‌طلبان نشانگر حیات احزاب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همتون بسوزید .

    • بدون نام

      زینک اکساید

    • ممم

      خودت سوختی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک که سوخت

    • بدون نام

      عمرا که رای بدیم

    • بدون نام

      همین جنابعالی در دوران ریاست جمهوری ایشان دائم دست بوس بودی پس چی شد:؟

    • محمدمعنایی

      بابابه فکرمملکت باشید این سوخت وسازها را سازنکنید مملکت دلسوزمیخواد شجاع میخواد شیردل میخواد دشمن ستیزمیخواد ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کل ملت سوختن بافکرها شما

      • بدون نام

        ملت احمدی نژاد میخواد

    • بدون نام

      رای من فقط ب اقا‌محمود احمدی نژاد وگرنه هیچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من رای خود فقط به احمدی نژاد

    • javadchian

      درود بر احمدی نژاد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعادوره احمدى نژادهمه چى رونق داشت اون بودکه مملکت رو مردم روازدزدى هاروشن کرد

    • بدون نام

      اب بریزید روش حیفه

    • بدون نام

      احمدی نژاد مردخدا بود نگذاشتن کنار ملت بمونه چون اگه میموند همه را کنار میزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نفت صدشصت دلار روزی شش میلیون بشکه کجارفت احمدی نزاد رودلقک درست کردند سر مردمو شیره بمالند

      • بی نام

        رای من احمدی نژاد

    • بدون نام

      ... شماها سوختید احمدی نژاد سوختنی نیست ودر دل و جان ملت عزیز ایران جایگاه ویژهای دارند

    • بدون نام

      اگر مردین رد صلاحیتش نکنید ببینید چهل میلیون رای میاره یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جانم که گل گفتی ولی چه فایده نامرد هستن و مال ملت خور

      • بدون نام

        خیلی خوش خیالی....

    • علی

      آب رو بریز همون جا که میسوزه،فقط محمود

    • بدون نام

      احمدی نژاد همیشه در دل مردم هست من بچه روستا هستم چهل سال عمرم در روستایمان گذشت اب لوله کشی نداشتیم دوران احمدی نژاد روستایمان تبدیل به شهر شد از اب و برق ومدرسه های نوساز دبیرستان و درمانگاه شبانه روزی مخابرات تمام خیابانها اسفالت هرچی بگم کم گفتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداحفظش کنه احمدی نژادرو واقعا انسان پاک نیت ودلسوزی بودبرای این مردم بیچاره.هوای قفراوتنگدستهاروداشت وبااینکه خیلی ها چوب لای چرخ دولتش گذاشتن ولی به مردم خیلی رسید

    • مهران جمالی

      بدون احمد نژاد از چیز هم ناچیزترهستید اصوالسوران هیچ وقت برنده انتخابات نبودند طیف احمدی نژاد از همه شما انقلابی تر

    • بدون نام

      کاشکی دولت بی تدبیر اصلاحطلب بتواند قیمت همه اجناس و مسکن و خودرو را به دو برابر زمان احمدی نژاد برساند !!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟!!

    • بدون نام

      ای ن دماغت که سوخت که احمدی نژاد

    • حرف حق

      احمدی نژاد دزد نبود برید قیمتها رو چک کنید ۸ سال زمانش والان روحانی زمان احمدی نژاد گران میشد اما خیلی کم با اینک تحریم اتحادیه اروپا امریکا عرب هم‌بودیم الان بقولشون برجام ببینید مردم چطور دنبال شکر و سبزی و بستنی دویدن

    • بدون نام

      فقط میتونم اگر رو موضع خودتون بودید محبویت شما بیشتر بود با شش کلاس درس اندازه کل ایران ادعا دارید!؟!برید در دنیا اگه یه نمونه بود پیدا کردید ..... هرچی بگی انجام میدم ؟ژاپن هم تقدیر میکنه هم مردم احترام میزارن، جانباز ابزار رسیدن به نفع و منصب ! نیست ؟ کسی نمیگه!! خودتون به اکثریت نگاه کنید ...همان کار را بکن برادر

    • بدون نام

      احمدی نژادرفت وبقول شما سوخت!شما چکارکردیدعلی برکت الله؟!دیگه جایی مونده بااون کلیدمسخره تون قفل نکرده باشین؟!!!

    • کامران

      خب زیرشو کم کنید تا نسوزه!!

    • قلی

      بو کیمدی؟؟؟

    • محسن

      اگر جرعت دارید امتحان کنید تا بفهمید احمدی نژاد عزیز محبوب ترین است و خودتان هم میدانید

    • بدون نام

      وقتی نام احمدی نژاد را بزبان میاورید صلوات بفرستید تا سنگ نشوید

    • ساحل

      آب بریزه رو انجایی که میسوزه...

    • بدون نام

      انشاالله همه مخالفینش همیشه بسوزند. از فلفل هم بیشتر بسوزند. احمذی نژاد عشق ملت است. ننگ بر نون به نرخ روز خورها. مملکتو به با. دادید. و کشور و مملکت بهه دست امثال شماها نابود شد. که غیر از دستمال کشی کاری ندارید.

    • بدون نام

      اگه یه زره هم همتو.ن ابرو دارید بخاطر دل پاک. دکتر احمدی نژاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج