۸۵۹۷۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کلهر: بازی با پاختاکور ۶ امتیازی است

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برانکو باید مقابل پاختاکور ترکیب هجومی بچیند، چون این دیدار برای پرسپولیس ۶ امتیازی است.

خبرگزاری میزان: محمود کلهر در خصوص بازی پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و چون در لیگ صدرنشین است بازیکنان می‌توانند تمام تمرکزشان را روی بازی با پاختاکور بگذارند تا نتیجه خوبی را در این دیدار کسب کنند. دیدار با پاختاکور یک بازی ۶ امتیازی است و برانکو باید ترکیب تیمش را در این دیدار تهاجمی بچیند چون خط دفاعی پاختاکور شکننده است و بازیکنان تکنیکی و سرعتی پرسپولیس قادر خواهند بود به این تیم ضربه بزنند.

وی افزود: سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در مرکز خط دفاعی خیلی خوب هستند و کنار آن هم نادری و شیری فوق‌العاده روان بازی می‌کنند و این موضوع باعث شده در این نقطه از زمین نگرانی نداشته باشیم. نقطه قوت پرسپولیس خط دفاع و دروازه این تیم است و همین عاملی خواهد بود تا بازیکنان خط هافبک و مهاجمان به راحتی جلوی دروازه حریف موقعیت‌سازی کنند. شاگردان برانکو از روی ارسال از جناحین می‌توانند به تیم پاختاکور گل بزنند.

کلهر در خصوص بازی با ماشین‌سازی هم گفت: اگر پرسپولیس در بازی مقابل ماشین‌سازی با قدرت ظاهر شود و کنار آن هم بدون غرور بازی کند صددرصد در ورزشگاه آزادی شاهد برپایی جشن قهرمانی خواهیم بود. ماشین‌سازی در این هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته و در خط دفاعی این تیم ناهماهنگی زیادی بین بازیکنان وجود دارد و این یک نکته مثبت برای پرسپولیس است تا روی سرعت بازیکنان خود به گل برتری برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج