۸۵۹۸۰۸
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

آغاز به کار بازار متشکل ارزی از هفته آینده

یک مقام آگاه گفت: اگر مشکلی به وجود نیاید، بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بازار متشکل ارزی تا چند روز آینده تکمیل می‌شود و هفته آینده این بازار آغاز به کار خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: یک مقام آگاه اظهارداشت: بازار متشکل ارزی نیازمند سیستم‌های نرم‌افزاری و بستر آپی خاصی است و با همه سیستم‌های ارزی و ریالی بانک‌ها و سامانه سنا مرتبط باشد و پایگاه داده جامعی را می‌خواهد و به همین دلیل در راه‌اندازی این بازار تاخیر شده است.

وی افزود: اگر مشکلی به وجود نیاید، بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بازار متشکل ارزی تا چند روز آینده تکمیل می‌شود و هفته آینده این بازار آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش فارس، بازار متشکل ارزی، با هدف ساماندهی معاملات نقد بازار ارز و شفافیت در معاملات ‌راه‌انداز‌ی می‌شود.

معاملات در این بازار، برخط (آنلاین) انجام می‌شود و همه صرافی‌های دارای مجوز پس از طی کردن فرایندهای تعیین شده توسط بانک مرکزی می‌توانند در این بازار حاضر شده و اقدام به خرید و فروش ارز کنند.

مشخص شدن میزان تقاضا و عرضه ارز و امکان مدیریت بهتر بازار توسط بانک مرکزی از مزایای راه‌اندازی این بازار است. بانک مرکزی بر عملکرد این بازار نظارت کرده و در صورت لزوم به عنوان عرضه‌کننده و یا متقاضی اقدام به فروش و یا خرید ارز می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      با کاهش فروش نفت و افزایش بیشتر تحریم ها منابع ارزی کمتر میشه و این باعث میشه تا چند ماه دیگه قیمت دلار به بالای بیست هزار تومان هم برسه و افزایش قیمت کالاهای اساسی را به دنبال دارد پس تا میتونید سرمایتون رو تبدیل کنید به دلار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا چند ماه آینده خوابت یا با جنگ تمام عیار تعبیر میشه یا توافق و صلح تمام عیار. دلت خوشه ها؟ برو هر چی جمع کردی بفروش چون راهی جز این دو راه نیست. هر دو راه هم یعنی سقوط دلار.

      • بهزاد تهرانی

        این آقای دلال با نام مستعار سارا، به صورت هدفمند و از پیش تعیین شده در تمامی اخبار اقتصادی مجله (میتونید چک کنید) اقدام به شایعه پراکنی و نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی میکند.
        فقط جو روانی که مردم و جامعه ایرانو به فنا داده.
        التماس تفکر

    • سارا

      با کاهش فروش نفت و افزایش بیشتر تحریم ها منابع ارزی کمتر میشه و این باعث میشه تا چند ماه دیگه قیمت دلار به بالای بیست هزار تومان هم برسه و افزایش قیمت کالاهای اساسی را به دنبال دارد پس تا میتونید سرمایتون رو تبدیل کنید به دلار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر تو وهمه افراد مثل تو که از دشمن هم بدترید و تبلغ نابودی اقتصاد کشور میکنید و منافقانه رفتار می کنید

      • بدون نام

        تو خودت دلالی و تو همه خبرهای اقتصادی همین پیامو کپی کردی و کلی دلار خریدی به امید گرون شدنش زور زیادی نزن ایشااله به فضل خدا تو و امثال تو به نابودی کامل منجر میشین و یه ملتی از شر تون راحت میشن

    • یوسف مویدی

      متاسفانه با تبدیل پس انداز خود به پول بیگانه هم آرامش خود را از دست داده آیم و هم باعث کم ارزش شدن پول خود شده آیم و تقریبا میشه گفت با دروغ دالان تحریک شده و به خرید طلا و دلار اقدام می نماییم اگر دلار و طلا قراره گران بشود چرا می فروشند نگه دارند برای زمانی که به قول خودشان بیست تومن شد بفروشند در این میان دولت هم ساز و کار جمعی ندارد بعد عنوان مثال چرا یک زمین در طول یک ماه حداقل ده با معامله شود اگر قانونی وضع شود که خریدار زمین یک سال حق فروش نداره کدام دلالی حاضر به خرید خودرو و زمین می کند بیایید مثبت فکر کنیم و تقلید کور کورانه از دیگران نکنیم بچه هامون و خانوادمون اول سلامتی ما را می خوهند بعد پول ما

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ این حرفا دیگه اثر نداره .نبود درامد ارزی دلار را گرون کرده و ادامه داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج