۸۵۹۸۱۵
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

توزیع ۹۰هزار تن برنج، روغن و شکر برای ماه رمضان

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از تأمین و توزیع ۳۰ هزار تن برنج هندی ۱۱۲۱، ۳۰ هزار تن روغن و۳۰ هزار تن شکر در آستانه ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های توزیع و فروش خبر داد.

خبرآنلاین: معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از تأمین و توزیع ۳۰ هزار تن برنج هندی ۱۱۲۱، ۳۰ هزار تن روغن و۳۰ هزار تن شکر در آستانه ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های توزیع و فروش خبر داد.

از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ حسن حنان در گفتگو با رادیو ایران گفت: طبق روال هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای توزیع به استان‌ها اختصاص می‌یابد و امسال نیز ۳۰ هزار تن برنج وارداتی هندی ۱۱۲۱ تحت این عنوان با در نظر گرفتن جمعیت اختصاص یافته تا از طریق شبکه‌های تعیین شده و با قیمت‌های مشخص در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

حنان افزود: در قالب طرح ضیافت برای ماه مبارک رمضان، با کارخانجات هماهنگ شده تا ۳۰ هزار تن روغن نیز با نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان توزیع شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران عنوان کرد: ۳۰ هزار تن شکر نیز با قیمت هر کیلوگرم ۳۰ هزار ریال تحویل از در کارخانجات، با قیمت ۳۴ هزار ریال در فروشگاه‌های توزیع و تعاونی‌ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت خاطر نشان کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران متولی تأمین و توزیع ۴ قلم کالای اساسی است و نظارت بر نحوه‌ی توزیع قیمت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که ساز و کارهای لازم در این خصوص پیش‌بینی می‌شود و نظارت‌ها امسال پررنگ‌تر خواهد بود.

وی گفت: در مجموع تلاش بر آن است تا کالاهایی که تأمین می‌شود به دست مصرف کنندگان برسد؛ اما برخی مواقع در آستانه مناسبت‌هایی از جمله ماه مبارک رمضان به دلیل تقاضای بیشتر به بازار شوک وارد می‌شود که موقت و گذرا است و اوضاع به حالت عادی بر می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلی

      چرا وعده الکی میدید به مردم کدوم توزیع کدوم کشک؟؟قیمت مواد غذایی سر به فلک کشیده قند وشکر روغن برنج وغیره. چرت وپرت تحویل مردم ندید لطفا

    • بدون نام

      محتکرین شنیدید یا باید بیشتر توضیح بدن؟
      محتکر بی خدا

      پاسخ ها

      • بی نام

        درسته محتکرن ولی همش به خاطر بی کفایتی وعدم مسئولیت این خادمین ملته که نظارت درست ندارن وگرنه مگه ۱۰ کیلو ۲۰ کیلو را احتکار میکنن ؟؟

    • سارا

      با کاهش فروش نفت و افزایش بیشتر تحریم ها منابع ارزی کمتر میشه و این باعث میشه تا چند ماه دیگه قیمت دلار به بالای بیست هزار تومان هم برسه و افزایش قیمت کالاهای اساسی را به دنبال دارد پس تا میتونید سرمایتون رو تبدیل کنید به دلار

      پاسخ ها

      • بهزاد تهرانی

        این آقای دلال با نام مستعار سارا، به صورت هدفمند و از پیش تعیین شده در تمامی اخبار اقتصادی مجله برترینها (میتونید چک کنید) اقدام به شایعه پراکنی و نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی میکند.
        فقط جو روانی که مردم و جامعه ایرانو به فنا داده.
        التماس تفکر

    • بدون نام

      یعنی فکر میکنید شاهکار کردید .اگه راست میگید برنج ایرانی توذیع کنید برنج هندی با کمترین قیمت در بازار وجود دارد به عنوان نمونه برنج هندی طبیعت درکیسه ده کیلویی به قیمت هفتادوپنج هزار تومان.و چرا توذیع شکر ایا در ماه مبارک رمصان بیشتر گوشت مصرف میشود یاشکر.؟!!!!!

    • بدون نام

      من بعنوان یک ایرانی کسانیاکه گماشته آمریکایی ها هستن در گوش مردم ضمضه میکنند که دلار بخرید و پول مردم ایران را از بین ببرید

    • بدون نام

      دورغ کفتن را عین اب خوردن می کوید کفتید به باز نشسته ها سبد کالا می دهید ندادید الان هم برای ماه رمضان به باز نشستا ها چی می دهید

    • بدون نام

      چه برنجی روغنی برای خودتان نامردا گرفتارمان کردیدت چه احترام می گذارند برنج هندی به ما می دهند

    • منصور

      اگر امکان دارد ادرسشو به ما بدهید ماکه هم چیزی پیدا نکردیم

    • بدون نام

      به کارگران باز نشسته ها سبد کالا بدهید

    • بدون نام

      به همه مردم کشور بدین نه فقط به تهرانی ها

    • بدون نام

      قطعا مخصوص چند شهر بزرگه... به بقیه چیزی نمیدن... دروغ

    • بدون نام

      قطعا مخصوص چند شهر بزرگه... به بقیه چیزی نمیدن... دروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج