۸۵۹۸۳۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش وزیر نفت به دستگیری زیبا اسماعیلی

وزیر نفت درباره خبر دستگیری زیبا اسماعیلی در ارتباط با شایعه سهمیه‌بندی بنزین، گفت: علاوه بر وی، چندین نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر نفت درباره خبر دستگیری زیبا اسماعیلی در ارتباط با شایعه سهمیه‌بندی بنزین، گفت: علاوه بر وی، چندین نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند.

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه مراسم ختم والده کاظم جلالی در پاسخ به این سوال که آیا اقدام اخیر سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در مصاحبه با خبرگزاری‌ها و اعلام خبر سهمیه‌بندی قیمت بنزین اقدامی خودسرانه بوده است که منجر به بازداشت وی شده؟ گفت: من نمی‌دانم که اصلا علت بازداشت ایشان چه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت را از مسئولان قضایی جویا نشده‌اید، ادامه داد: وقتی مقام قضایی برای بازداشت شخصی اقدام می‌کند، ما قانونا نمی‌توانیم از او درباره این بازداشت توضیح بخواهیم. البته تنها ایشان نیست در این ارتباط بازداشت شده و چندین نفر دیگر در این رابطه بازداشت شده‌اند.

زنگنه در واکنش به این سوال که برخی‌‌ رسانه‌ها معتقدند که علت بازداشت خانم اسماعیلی، مصاحبه با خبرگزاری‌های تسنیم و فارس و درخواست از این دو خبرگزاری برای انتشار خبر رسمی سهمیه‌بندی بنزین بوده، تصریح کرد: سهمیه‌بندی بنزین اصلا رسمیت‌ نداشته و به طور کلی در وزارت نفت تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه اگر اثبات شود که خانم اسماعیلی خبر سهمیه‌بندی بنزین را به خبرگزاری‌ها داده، آیا از سوی شما با وی برخورد صورت می‌گیرد؟ گفت: بله، اگر اثبات شود، برخورد می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسماعیلی از روی حرف سخنگوی نفت وپالایش حرف زده قضیه رو پیچیده نکنید سهمیه بندی شاید نکنید ولی گران کردن بنزین که راننده تاکسی هم زودتر خودشون رو کرایه کشیدن ......اینا رو دیگه خبرنگار نگفته !؟ آزادش کنید

    • بدون نام

      دستت آقای رییسی ریاست محترم قوه قضاییه درد نکنه اگه رییس جمهور شده بود حالا حسن کلید عرضه انجام این کارها را نداشت

    • بدون نام

      اینها همش زیر سر خودتون هست میخواستیذ گران کنید اما فهمیدید به ضررتون تموم میشه

    • آ زاد

      دروغگو ،سیستم نفتی کشور و مسئولینش سر تا پا مشکل و فساد دار است،نفتی،که متعلق به همه ایرانیان است را برای خواص و نزدیکان قدرت صرف می کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگم
        حیفه که آدم خودشو پیر کنه و سوزنش فقط یه جا گیر کنه ، ... پیشنهادم اینه که فقط کانال مهدکودک "من و تو" نگاه نکن عزیز دل ، اگرم فقط همون رو دوست داری نگاه کنی لااقل عینا قرقره نکن خزعبلات اونا رو ، اگه صلاح میدونی البته

    • محمدرصایی

      سلام خانم اسماعیلی که ازطرف خودش گرانی وسهمیه بندی بنزین رااطلاع رسانی نکرده بوده مقامات بالاترجهت نظرسنجی افکارعمومی وهمچنین واکنش مردم به این موضوع ازایشان خواسته بودنداطلاع رسانی کندفعلاهم پشت ایشان راخالی کرده اندواین خانم مظلومه رافداکرده اند.

    • بدون نام

      این بنده خدارو حکیم باشی کردن دیوانه که نبوده این حرفو زده بهش گفتن بگو اونم گفته بعد پشیمون شدن زدن زیرش اون مادر مرده رو کردن دروغگو بیچاره کسیه که به حرف اینا اعتماد کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج