۸۵۹۸۶۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

استخر آزادی به فدراسیون شنا رسید

با توافقات انجام شده میان فدراسیون شنا و فدراسیون نجات غریق، استخر قهرمانی آزادی در اختیار فدراسیون شنا قرار گرفت و مقرر شد سانس هایی از دو استخر ۹ دی و آزادی به فدراسیون نجات غریق تعلق گیرد.

ایسنا: طبق توافقات انجام شده میان دو فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با فدراسیون نجات غریق و غواصی درباره مدیریت استخر قهرمانی آزادی، قرار بر این شد که این استخر برای ادامه فعالیت شناگران در اختیار فدراسیون شنای ایران باشد.

البته طبق توافق صورت گرفته میان دو فدراسیون، قرار بر این است که سانس‌هایی از دو استخر قهرمانی آزادی و ۹ دی ورزشگاه شیرودی برای پیگیری فعالیت‌های غواصان، در اختیار فدراسیون نجات غریق باشد.

نزدیک به یک ماه بود که خبر واگذاری استخر قهرمانی آزادی به بخش خصوصی و فدراسیون‌های دیگر تیتر یک اخبار ورزش‌های آبی کشور بود و به این ترتیب، فرید فتاحیان دبیر فدراسیون شنا به ایسنا گفت: خوشبختانه این خبر صحت دارد و شناگران ما می‌توانند فعالیت خود در این استخر را ادامه دهند.

استخر آزادی به فدراسیون شنا رسید

محسن رضوانی با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با نگاه حمایتی وزارت ورزش بویژه دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم و دکتر داورزنی معاون محترم ورزش قهرمانی پس از ساعت‌ها جلسه کارشناسی و بررسی شرایط استخر قهرمانی آزادی مقدمات لازم را جهت بازگشایی استخر آزادی تهران فرآهم آوردیم و از این پس با هماهنگی‌های لازم درب این مجموعه به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو کشور باز خواهد بود.

رئیس فدراسیون شنا با اشاره به ارتباط خوب و نزدیک این فدراسیون با مجموعه نجات غریق و غواصی گفت: همانطور که طی ادوار گذشته همواره دوستان فعال در حوزه نجات غریق را عضوی از جامعه شنا می‌دانستیم همچنان نسبت به تأمین فضای آمادگی و پرورش آن‌ها خود را متعهد می‌دانیم. با توافق و همکاری دوست خوبم دکتر ایلخان نوری در آینده نیز همچنان شاهد حضور نیروهای نجات غریق در تمام مجموعه‌های تحت پوشش خود خواهیم بود. در این راستا تفاهم نامه‌ای نیز برای در اختیار گذاشتن ساعت‌های تمرینی در استخرهای ۹ دی و آزادی فی ما بین منعقد شده که به تائید دکتر داورزنی نیز رسیده است.

وی بار دیگر با قدردانی از وزارت ورزش تاکید کرد: با دستور دکتر داورزنی و تعامل سازنده مهندس کریمی مدیرعامل محترم سازمان تجهیز در حال انجام امور اداری پیرامون بازگشایی مجدد استخر آزادی هستیم و قطعاً تلاش خواهیم کرد در فرصت باقی مانده تا مسابقات پیش رو بیشترین بهره را از ظرفیت‌های موجود سخت افزاری در نیل به پیشرفت ببریم. امیدوارم قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو با تلاش و همت والای خود و کسب موفقیت‌های بین المللی موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شوند و پاسخ حمایت‌های مسئولان بالادستی را بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج