۸۵۹۸۶۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

روی فاریا: می‌توانیم دست استقلال را بخوانیم

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: دیدار فردا برای هر دو تیم مهم است و به نظرم می‌توانیم دست آن‌ها را در این دیدار بخوانیم.

خبرگزاری فارس: روی فاریا سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل اظهار داشت: ما خودمان را با تمرکز کامل برای این بازی آماده کردیم. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و نتیجه این دیدار می تواند برای صعود هر ۲ تیم تعیین کننده باشد. ما باید استقلال را خوب بشناسیم و به موقع برای بردن واکنش نشان بدهیم.

وی افزود: ما از بازی اول استقلال را می شناسیم و نقاط قوت و ضعف آنها را به خوبی شناخته ایم. برای بازی فردا که سخت است آماده‌ایم ولی مثل تمامی مصاحبه های قبلی می گویم در این گروه بازی ساده وجود ندارد و هر ۴ تیم قابلیت تقابل با هم را دارند. به همین دلیل با نهایت قدرت باید ظاهر شویم.

روی فاریا: می‌توانیم دست استقلال را بخوانیم

سرمربی تیم الدحیل در خصوص اینکه چقدر از مربی جدید استقلال شناخت دارد، گفت: می دانیم که استقلال مربی اش را تغییر داده ولی ما خودمان را برای هر چالشی آماده کرده ایم. فکر می‌کنم بتوانیم دست استقلال را در بازی فردا بخوانیم.

وی در خصوص غیبت 2 بازیکن تیمش مثل کریم بوزیاف و سلطان بریک گفت: سوال خوبی کردید، ما قبلا این چالش‌ها را داشته ایم ولی تیم ما باید به مسیرش با بازیکنانش یا بدون برخی از بازیکنانش به کارش ادامه بدهد. ما فردا بازی سختی داریم و نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در خصوص اینکه قبلا جو ورزشگاه آزادی را مقابل پرسپولیس را به چشم دیده و فکر می‌کند فردا چه جوی را در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران استقلال تجربه کند گفت: به عنوان کسی که عاشق فوتبال هستم چنین بازی‌هایی را در چنین ورزشگاهی دوست دارم. آماده‌ایم که بهترین نمایش را داشته باشیم. بازیکنان هم با وجودی که چنین فشاری را از سوی تماشاگران حس می‌کنند ولی مطمئنا دوست دارند بهترین نمایش خود را به تماشاگران نشان بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی !

      استقلال که پرسپولیس نبست که بتونه شما را ببره! الدحیل صعود می کنه و استقلال دوباره مثل سال پیش جلوی یک تیم عربی و در برابر چشم آنها اوت میشه و هیچ شانسی نداره! فقط ۲ ستاره داره که هیچ تیمی تو این گروه نداره! میگید نه بلیط بگیرید برید ورزشگاه از نزدیک ببینید!!خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج