جاباما
۸۵۹۸۷۳
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

ملکی: تیمداری را از زنوزی یاد بگیرید!

دروازه‌بان تیم سپیدرود می‌گوید که بیژن حیدری با سوت‌هایی که زد جو بازی و استادیوم را به هم ریخت و به نوعی کار را برای میزبان درآورد.

ورزش سه: سپیدرود در نهایت نتوانست با برد زمین پر حاشیه ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان را ترک کند. دیداری که پنالتی، اخراج و ثبت گل در دقیقه ۹۹ را به خود دید. حالا شاگردان نادر دست نشان دو بازی فرصت دارند تا برای فرار از سقوط تلاش کنند و باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای برای آن‌ها به دست می‌آید.

کوروش ملکی که ستاره سرخ‌های گیلانی در این مسابقه حساس بود، درباره روند دیدار گفت: والا چه چیزی می‌توانم بگویم. داور کار را برای نفت درآورد. آن صحنه که اصلا پنالتی نبود و نمی‌دانم آقای حیدری چه چیزی را گرفته است. شما بروید صحنه‌های دیگر را ببینید.

تمام موقعیت ۵۰-۵۰ به سود میزبان گرفته شد. من اصلا نمی‌دانم فدراسیون چگونه داوران را انتخاب می‌کند. مهم ترین مسابقه لیگ هجدهم بود و نمی‌دانم چرا این داور را گذاشته‌اند. آقای حیدری از همان اول تحت تاثیر جو استادیوم قرار داشت و به نوعی ترسیده بود.

دقیقه ۱۰ در دو قدمی داور بازیکن ما شوتی را شلیک کرد که به کرنر رفت اما ایشان اوت گرفت. به اعتقادم جو این مسابقه و ورزشگاه را داور به هم ریخت. از آن طرف پنالتی ما را نگرفتند و سر سپیدرود در خوزستان بریده شد.

وی در ادامه سخنان جنجالی تری به زبان آورد و گفت: ما می‌شنیدیم که بازیکنان نفت به یکدیگر می‌گفتند که در محوطه جریمه خود را بر روی زمین بیاندازید تا داور پنالتی بگیرد. اگر این است پس دیگر چه می‌توانیم بگوییم. شما وقت اضافه گرفته شده را ببینید.

ملکی: تیمداری را از زنوزی یاد بگیرید!

چطور می‌شود که 10 دقیقه وقت اضافه گرفته شود. ما با همه از جمله داور، فدراسیون، هواداران و نفت جنگیدیم اما نخواستند که سپیدرود برنده باشد. بازی ساعت 19 بود اما آن را به 17 منتقل کردند بدون اینکه موافق باشیم. آخر بازی به داور گفتم که شما ما را می‌خواستید بازنده کنید پس می‌گفتید که این همه راه به مسجدسلیمان نمی‌آمدیم.

ملکی در این دیدار علاوه بر خنثی کردن موقعیت‌های فراوان، یک پنالتی هم در دقایق آخر دفع کرد تا ستاره سپیدرود لقب بگیرد. این بازیکن در واکنش به این حرف گفت: من سه بازی قبلی را به علت مصدومیت از دست داده بودم و به همین علت دوست داشتم که بهترین عملکرد را ارائه کنم.

پنالتی که گرفتم نیز زحمت همه تیم بود و بازیکنان در آن دست داشتند. خدا را شکر ریسک نکردم و در لحظه آخر ایستادم و توانستم جهت را درست تشخیص داده و توپ را بگیرم. در لیگ هجدهم سه پنالتی در مسابقاتی که من بازی کردم به دست آمده و من هر سه را گرفته‌ام. اما در دقیقه آخر بدترین گل زندگی خودم را دریافت کردم. توپ اصلا به پای بازیکن نفت نگرفت وگرنه می‌توانستم آن را بگیرم.

گلر سپیدرود کارشان در ادامه لیگ را سخت دانست و گفت: اگر این بازی را می‌بردیم وضعیت خیلی خوبی پیدا می‌کردیم. اما نخواستند که سپیدرود ببرد. ما بازیکنان و همه کادر فنی به افتادن تیم فکر نمی‌کنیم و تمام تلاش ما این است تا سپیدرود بماند. چیزهایی که هیچ کجا ندیده بودم را در سپیدرود دیدم. بچه‌ها فقط به خاطر هواداران می‌جنگند و دلخوشی برای ما وجود ندارد.

هیچ مسئولی وجود ندارد که حداقل به بازیکنان و تیم سر بزند؛ چه برسد به اینکه کمکی به سپیدرود کنند. از زمانی که علی کریمی رفته است ما فقط دو پاداش یک میلیونی دریافت کردیم. مسابقه به این مهمی داشتیم حتی یک نفر به اردو مراجعه نکرد ما را همراهی کند. آدم دلش برای این تیم و استان می‌سوزد که چنین مسئولانی دارد. قبل دیدار با نفت حتی جوراب نداشتیم و خدا شاهد است که فقط برای هواداران بازی می‌کنیم.

من نمی‌دانم که آقای ایکس چه کاری در تیم ما می‌کند. از هفته اول خیلی از مشکلات را تجربه کردیم. از هتل گرفته تا پرواز برای تیم که طبق روال نبود. آقای زنوزی در تبریز با قدرت دو تیم را اداره می‌کند اما استان به این بزرگی و پر امکاناتی توانایی اداره یک تیم را ندارد؟

ملکی هم‌چنین معتقد است که نفت باید در بازی آخر خود بدون حضور هواداران برابر ذوب‌آهن قرار بگیرد و می‌گوید: شک نکنید این تیم باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی کند. 90 دقیقه در استادیوم به من فحش ناموسی دادند. آنقدر سنگ و بطری از پشت به من پرتاب کردند که نمی‌توانستم بر روی خط دروازه قرار بگیرم.

یکی از افراد کادر نفت پشت دروازه آمده بود و به من فحش می‌داد. به داور پشت دروازه می‌گفتم که این کار را می‌کند و او هیچ واکنشی نداشت. داوران نخواستند که سپیدرود برنده باشد و هر چه بود به خدا واگذار می‌کنم؛ چون ما به غیر از خدا هیچ کس را نداریم.

این بازیکن مسابقه با نساجی را بسیار حساس دانست و گفت: ما باید این بازی را قطعا ببریم. خدا اگر جای حق نشسته است پس ما سقوط نمی‌کنیم. در این مسابقات هم به داوران و مسئولان باخته‌ایم و خودمان چیزی کم نگذاشته‌ایم. دیدار این هفته خود را می‌بریم و با انگیزه خاصی برابر استقلال قرار می‌گیریم تا حکم بقا را امضا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی !

      زنوزی خلاف فوتبال عمل کرده و ۲ تیم داره. چی را میخاید ازش یاد بگیرید! این خودش اگه چیزایی هم بلد بوده ازفروزان یاد گرفته!!

    • سرت تو کارخودت باشه

      برو بمیر چاغال

    • بدون نام

      تبانی فروزان و سپیدرود تا سالهای سال تو ذهن ها می مونه

    • بدون نام

      احسنت دیدم چطور.. ماشین سازی و قربانی تراکتور کرد هم بازی رفت هم برگشت 6امتیاز از اون تیمش داد این تیمش اخرش هم هیچ شد با تشنج ایجاد کردن تو تیمش باعث شد حتی هوادارهای تراکتور بازیکنهای خودشون و بزنند نتیجه چند باخت پشت هم و یه مساوی تو. خونه خیلی تیم داره

    • سودا

      برین بمیرین حسوداشماها عرضه ندارین فقط بلدین اززنوزی بدبگین

    • برند شیشتقلال

      دوست داری بری تراکتور بلامیسر وایسا اول دایی بره بعد نوبته تویه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج