۸۵۹۸۹۴
۲۲ نظر
۵۰۱۱
۲۲ نظر
۵۰۱۱
پ

۹۳۴ میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان پرداخت شد

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه دولت در استیفای حقوق فرهنگیان به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد، از پرداخت ۹۳۴ میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان خبر داد.

خانه ملت: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره میزان تحقق بودجه آموزش و پرورش و آموزش عالی در سال ۹۷ گفت: اگرچه تمام رقمی که در بودجه پیش‌بینی شده بود، تحقق پیدا نکرد ولی به دلیل استحقاق آموزش و پرورش و ضرورتی که وجود داشت، پرداخت به آموزش و پرورش ۱۰۸ درصد بود یعنی ۸ درصد بیش از آنچه قانون مقرر کرده بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: رقم پرداختی برای آموزش عالی در حد ۱۰۱ درصد بود و آموزش پزشکی با توجه به اینکه از طرح تحول سلامت استفاده می‌کند، در حد ۱۰۳ درصد.

وی درباره مطالبات فرهنگیان گفت: بر اساس آنچه که آموزش و پرورش به سازمان برنامه و بودجه گزارش داده، میزان مطالبات فرهنگیان حدود ۹۳۴ میلیارد تومان بود و همانطور که قول داده بودم قبل از هفته گرامیداشت مقام معلم این امر پرداخت شود، انجام شد و اگر مطالباتی باقی مانده باشد، دولت خود را موظف می‌داند با اولویت نسبت به تأمین این مطالبات اقدام کند.

این عضو هیئت دولت در پاسخ به این سوال که آیا رقم میزان مطالبات فرهنگیان مشخص است، توضیح داد: آنچه اعلام شده برای سال گذشته همان ۹۳۴ میلیارد تومان بود که ما پرداخت کردیم اما اگر تعاریف دیگری از مطالبات و پرداخت‌ها وجود داشته باشد با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توافق کردیم کارگروهی تشکیل شود و آنها را محاسبه کنند.

وی تاکید کرد: دولت در استیفای حقوق فرهنگیان به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

نوبخت با اشاره به بودجه سال ۹۹ ادامه داد: اگر ما بتوانیم تعریف اعتبارات هزینه‌ای برای آموزش و پرورش و آموزش عالی را از آنچه که در در عرف به عنوان پرداخت حقوق تعریف می‌شود، جدا کرده و آن را به عنوان سرمایه‌گذاری تلقی کنیم، ما بتوانیم آنها را به عنوان نوعی اعتبارات تملک دارایی‌های انسانی و سرمایه‌ای تعریف کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره رویکرد دولت نسبت به احیای صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش در صدد احیای این صندوق است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز سه ماه حق التدریسی پارسال مونده.

    • بدون نام

      هنوز سه ماه حق التدریسی پارسال مونده.

    • بدون نام

      هوی مگر قرار نبود رسانهای نکنی تازه چرا دروغ مگی کجا پرداخت شده

    • بدون نام

      هوی مگر قرار نبود رسانهای نکنی تازه چرا دروغ مگی کجا پرداخت شده

    • بدون نام

      مرگ بر منافق

    • بدون نام

      با سلام.قرار بود این مبلغ جهت پرداخت شش ماه اضافه تدریس معلمان باشد.تنها دوماه از اضافه تدریس سال 1397 مارادر ارومیه پرداخت کرده ودیگر هیچ.لطفا درجریان وپیگیر باشید.

    • بدون نام

      این مرد قابل احترام میباشد چون هر حرفی زده به حرفش عمل کرده قدرش را بدانید تا که نه آنکه افتاد و شکست

    • بدون نام

      نوبخت جان ها به فدای تو بشه که حرفت و عملت یکیه و ماشینت پراید 141 مدل 87دوگانه کارخانه سر گلگیر جلو جزیی خوردگی دارد بیمه تا آخر برج 11 تخفیف 2سال شاسی از زیر خورده ولی نمیکشه کارکرد 585هزار به علت مسافرکشی و اسنپ

    • بدون نام

      مردم فهیم نوبخت رو بهش رای بدید تا پیاز بشه کیلو 890تومن
      جانبازی مخفی است که رو نکرده یا حضرت آیت اله نوبخت سرها به فدای تو باد

    • بدون نام

      این همه دروغگویی چیه چرا شرم نمی کنید آخه از ۷ ماه اضافه کاری معلمان شاغل (۶ماه ۹۷ و۱ ماه ۹۸) فقط ۲ ماه پرداخت کرده اند پس بقیه اش کجاست اگه واقعا آقای نوبخت شما پرداخت کرده اید پیگیری کنید که آموزش وپرورش این پول اضافه تدریس معلمان را کجا هزینه کرده است؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • زهراسادات

        درسته فقط دوماه مهرو ابان پرداخت شده الباقی چی شد؟؟؟؟

    • رضا

      کدام مطالبات پرداخت شد؟دراستان فارس فقط دو ماه ونیم از اضافه تدریس نیروهای شاغل سال 97 پرداخت شد.چرا پیگیری نمی کنید اگر پول از خزانه پرداخت شد.

    • فرهنگی

      مگه مطالبات فرهنگیان چقدره که هر هفته برای پرداخت آن در حال خبرسازی هستید؟! از بس هر هفته می گین مردم فکر می کنند چه خبره! هزینه این خبرسازیها از خود مبلغ مطالبات بیشتره ! چرا یکدفعه پرداخت نمی کنید که این قشر مظلوم و نجیب این همه در راس اخبار نباشند؟!

    • ارکوین

      ای فلان فلان.....

    • بدون نام

      مرگ بر دروغگو

    • بدون نام

      نوبخت ای امام ای مجاهد ای مظهر شرف ای جانبازشده در ره هدف
      نوبخت جان کاندید شو همه بهت رای میدن

    • ع از کرمان

      لعنت بر دروغ گویان نه حق التدریس نه پاداش پایان خدمت نه مرخصی ها هیچکدام پرداخت نشده من نمیدانم چرا اینقدر دروغ میگویید هم نوبخت وهم وزیر آموزش وپرورش دروغگو هستند

    • باقر

      حدود چهارسال است که کمک هزینه ازدواج فرهنگیان تا این لحظه پرداخت نشده است.

    • بدون نام

      بنی آدم اعضای یکدیگرند: آقای نوبخت معلولین مظلوم بهزیستی دریابید ، با حقوق ماهی 100 وهشت تومن عدالت خواهان دنیا قضاوت کنند،: سازمان ملل فقط از بمب وموشک بحث میکنند ،یک بارهم ازمعلولین مظلوم ایران بحث کنند راهکاردهندباماهی 100 وهشت تومن چطورامرارمعاش کنند؟ به چه جرم وچه گناه ؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      توی قم بعد از چند روز سر کلاس نرفتن همکاران 3 ماه از حق التدریس سال 97 پرداخت شده لطفا آقای بطحایی و نوبخت پیگیری کنید .

    • بدون نام

      چرا دروغ میگید یکسال تمام است مبلغ ناچیز یک میلیون وصدهزار هزینه کفن ودفن بچه بدبخت مرا نمی دهند فقط می گویند دیون است نداریم

    • م

      نگید مطالبات بگید معوقات حقوقی سال قبل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج