۸۵۹۹۸۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

میرهاشم حسینی:

می‌خواهم مثل رستم، شاخ غول را بشکنم!

قهرمان تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و تلاش می‌کنیم در این شرایط بد با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

خبرگزاری تسنیم: میرهاشم حسینی، قهرمان تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات جهانی تکواندو اظهار داشت: یکی از بهترین اردوها را پشت سر گذاشتیم و تمرینات بسیار سختی را سپری کردیم. در این مدت به حدی فشار تمرینات بالا بود که چند بار به مرز گریه کردن رسیدم، اما این تمرینات پرفشار را تحمل کردم تا یک نتیجه خوب و مطلوب برای کشورمان بگیرم. شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و ما تلاش می‌کنیم در این شرایط بد با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مدال نقره دوره گذشته خود در منچستر را تبدیل به طلا خواهد کرد، گفت: در مسابقات جهانی دوره گذشته تنها ۱۸ سال سن داشتم و برای اولین بار بود که به مسابقات جهانی اعزام می‌شدم. مسابقات جهانی سختی خاص خود را دارد، اما تمام تلاش خود را انجام خواهم داد و امیدوارم نتیجه آن را هم بگیرم. در تمرینات هیچ چیزی کم نگذاشتم و تا آخرین لحظه، عرق ریختم و زحمت کشیدم.

می‌خواهم مثل رستم، شاخ غول را بشکنم!

قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی در پاسخ به این سوال که بالاخره مقابل دائی هون لی، کره‌ای به برتری دست پیدا خواهد کرد، گفت: در افسانه‌های ایران و شاهنامه آمده که رستم شاخ غول را شکسته است. دائی هون لی غول نیست اما یک بازیکن بسیار باهوش و قابل احترام است. در صورتی که این بار با او بازی کنم، تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهم داد تا با نظرات کادرفنی با یک نتیجه خوب او را شکست دهم.

حسینی در خصوص اینکه تیم ملی شانس کسب سومین عنوان قهرمانی جهان را خواهد داشت، گفت: تمام تلاش خود را انجام دادیم و بچه‌ها تا ریختن اشک از چشمانشان تمرین کردند. باید یکی از بهترین نتایج را در مسابقات جهانی کسب کنیم، در غیر این صورت باید به تلاش‌هایی که کردیم شک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غیرتت تو حلق مسئولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج