۸۵۹۹۸۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

تئوریسین آقای خاص علیه رویای استقلال

دستیار سابق آقای خاص فوتبال جهان با تجربه نشستن روی نیمکت های معروف دنیا امشب در آزادی علیه رویای بزرگ استقلال خواهد بود.

ورزش سه: روزی که امیرقطر و معاونانش به عنوان مالکان الدحیل زمینه ورود دستیار معروف خوزه مورینیو به دوحه را فراهم تا هدایت تیم خود را به روی فاریا بسپارند، رسانه های قطر در گزارش های تحلیلی خود از این انتخاب مدعی شدند مردان پرنفوذ دوحه تنها یک هدف از این تصمیم دارند آن هم بازگشت به روزهای شکست ناپذیری و از همه مهم تر تاج گذاری در قاره آسیا است.

تئوریسین سال های گذشته آقای خاص با علم به قرار داشتن در یکی از دشوارترین گروه های ممکن با انگیزه بالا وارد دوحه شد تا هدایت الدحیل را در دست بگیرد بلکه هم از عنوان قهرمانی اش در قطر دفاع کند هم رویای آسیایی سران باشگاه را تحقق ببخشد. در گام اول با تقدیم قهرمانی به السد هدف اول فاریا از دست رفت تا همه نگاه ها به عملکرد آسیایی او و شاگردانش دوخته شود.

تئوریسین آقای خاص علیه رویای استقلال با رسیدن به روز پنجم، الدحیل بعد از الهلال صدرنشین بالاتر از العین و استقلال توانسته گام های بلندی برای صعود بردارد اما امشب یکی از مهم ترین آزمون های مرد پرتغالی در دیگ جوشان آزادی مقابل استقلال خواهد بود. فاریا که در اولین تجربه آسیایی خود توانست جلوی تاکتیک های وینفرد شفر موفق بیرون بیاید در بازی امشب علیه رویایی فرهاد و استقلال خواهد بود چون خوب می داند برای قطعی کردن صعود به هر نحوی باید دست پر تهران را ترک کند.

روی فاریا در اولین و آخرین جلسه تمرینی خود در آزادی قبل از رویارویی با استقلال چنان غرق در تفکر بود که توجه همگان را به خود جلب می کرد، ذهنی مشغول برای عبور از سد دشواری به نام استقلال ایران بلکه با این اتفاق رویای بزرگ سران الدحیل را واقعیت ببخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      نویسنده کیسه کش حالت خوش نیست..کیسه کجاش سد دشواره آخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمرت تمام خواه شد و به افتخارات استقلال نخواهید رسید هر تیمی افت و خیز داره به امید روز های خوب میریم جلو

    • آبی دل

      من میخواستم بگم نویسنده قطریه که بازباکامنت یک لنگی شوکه شدم آفتابه ولنگ وکیسه نماد چرکپولیسه ...القاب خودتون رو به دیگران نسبت ندین بدبختا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج