۸۶۰۰۰۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خبر خوش برای دوستداران «بازی تاج و تخت»

«جرج آر.آر. مارتین» نویسنده رمان‌های «نغمه‌ی یخ و آتش» در وبلاگ رسمی خود نوشت سه سریال پیش‌درآمد برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در شبکه HBO در حال پیشرفت هستند، اما هشدار دادکه هواداران به شایعات مختلف در مورد این سریال‌ها توجهی نکنند.

روزنامه همدلی: «جرج آر.آر. مارتین» نویسنده رمان‌های «نغمه‌ی یخ و آتش» در وبلاگ رسمی خود نوشت سه سریال پیش‌درآمد برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در شبکه HBO در حال پیشرفت هستند، اما هشدار دادکه هواداران به شایعات مختلف در مورد این سریال‌ها توجهی نکنند.

خبر خوش برای دوستداران «بازی تاج و تخت»

او در این باره نوشت: «حالا که صحبت از تلویزیون شد باید بگویم که هرچه می‌خوانید را باور نکنید. گزارشات اینترنتی به شکل مفتضحانه‌ای غیرقابل اعتمادند. ما پنج سریال پیش‌درآمد برای «بازی تاج‌وتخت» در HBO در دست ساخت داشتیم (از اصطلاح اسپین‌آف [روایتی که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد] بیزارم)، و سه مورد از آن‌ها هنوز به خوبی درحال پیشرفت‌اند.»

«مارتین» در ادامه آورد: «آن یکی که اجازه نمی‌دهند «شب طولانی» بنامم اواخر امسال فیلمبرداری می‌شود، و آن دو سریال دیگر در مرحله نگارش فیلمنامه باقی مانده‌اند، ولی به تولید نزدیک‌تر می‌شوند. داستان‌ان درباره چیست؟ نمی‌توانم بگویم. اما شاید بهتر باشد بعضی از شما یک نسخه از «آتش خون» را بردارید و فرضیات خودتان را ارائه دهید.»

«باب گرینبلت» مدیر وارنر میدیا اینترتینمنت پیش از این تایید کرده بود که شبکه در حال مذاکره برای توسعه‌ی دنیای «بازی تاج‌وتخت»‌ است: «اما باید دقت کنیم که غاز طلایی را به کُشتن ندهیم و سریال‌هایی که در سطح «بازی تاج‌وتخت» نیستند را تولید نکنیم و بدانیم که چه تعداد کافی است. در مورد چنین چیزهایی بحث می‌کنیم. هنوز نمی‌دانم به کجا خواهیم رسید، اما فکر می‌کنم که در حال توسعه سریال‌هایی در دنیای «بازی تاج‌وتخت» با همکاری «جرج مارتین» باشند. یک پیش‌درآمد در مرحله فیلمبرداری قرار دارد ولی یک اپیزود‌ آزمایشی است و باید ببینیم که ارزش ادامه دادن آن وجود دارد یا نه.»

«آتش و خون» کتاب پرفروشی بود که داستانش به ۳۰۰ سال قبل از وقایع سریال «بازی تاج‌وتخت» بازمی‌گشت و در آن خاندان «تارگرین» تنها اژدهاداران بازمانده از «فاجعه والیریا»، سرزمین «دراگون‌استون» را به تصرف درمی‌آورند.

آوریل امسال گزارش شده بود که توسعه یکی از سریال‌های پیش‌درآمد با نویسندگی «برایان کاگمن» متوقف شده و هرگز پیشرفت نخواهد کرد. «مارتین» در هفته‌های گذشته اعلام کرده بود که «بازی تاج‌وتخت» می‌توانست به این زودی به پایان نرسد و تا چند فصل دیگر ادامه پیدا کند. اما «دن وایس» و «دیوید بنیاف» از ابتدا توافق کرده بودند که سریال را با تعداد معینی اپیزود تولید کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج