۸۶۰۰۱۰
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

علی دایی: مذاکره‌ای با تراکتورسازی نداشتم

علی دایی مدت‌هاست که ارتباط خوبی با صداوسیما ندارد و در نشست‌های خبری خود نیز تا زمانی که سرمربی سایپا بود اجازه نمی‌داد دوربین‌های سیما حضور یابند و در نشست اخیری نیز که برای شفاف‌سازی درخصوص اخراجش از سایپا ترتیب داد، همین روند را در پیش گرفت.

فرهیختگان: علی دایی مدت‌هاست که ارتباط خوبی با صداوسیما ندارد و در نشست‌های خبری خود نیز تا زمانی که سرمربی سایپا بود اجازه نمی‌داد دوربین‌های سیما حضور یابند و در نشست اخیری نیز که برای شفاف‌سازی درخصوص اخراجش از سایپا ترتیب داد، همین روند را در پیش گرفت.

اظهارات سرمربی برکنار شده سایپا در این نشست اما جریان‌ساز شد تا جایی که گزارشی علیه او در بخش خبری ۲۰:۳۰ تلویزیون روی آنتن رفت. در همین خصوص سراغ سرمربی سابق سایپا رفتیم تا نظرش را درباره تبعات نشست خبری‌اش بدانیم او البته اعلام کرد علاقه‌ای به انجام مصاحبه ندارد و فقط به گفتن چند جمله بسنده کرد. گفت‌وگوی کوتاه با علی دایی را در ادامه می‌خوانید.

گزارش تلویزیونی‌ای که علیه شما پخش شد را دیدید؟

خیر، من ندیدم اما دوستان و نزدیکان به من گفتند که چه پخش شده است. همین‌قدر بدانید که این چیزها برایم هیچ اهمیتی ندارد. آیا به غیر از این واکنش، انتظار دیگری داشتید؟

به هر حال شما رابطه خوبی با صداوسیما ندارید و شاید هم قابل پیش‌بینی بود! نمی‌خواهید جوابی به پخش این گزارش بدهید؟

خیر، قصد ندارم حرف بزنم و حرف‌هایم را به‌طور کامل در نشست خبری زدم. نمی‌توانند مرا تضعیف کنند. همه با هم بسیج شوند ببینم به کجا می‌رسند.

سخنگوی باشگاه سایپا هم صحبت‌هایی را درباره شما و قراردادتان و برخی مسائل مطرح کرد. برای آنها هم پاسخی ندارید؟

بله، از اظهارات ایشان هم مطلع شدم. بگذارید هرچه می‌خواهد بگوید. فقط من نمی‌دانم یک‌شبه سخنگو از کجا پیدا شد؟ او را بعد از این ماجرا برای این عنوان انتخاب کردند و بهتر است به این مسائل اشاره کنید و به این موارد بپردازید. من خیلی حرف‌ها زدم. چرا صحبت‌های اصلی مرا پخش نکردند و پاسخی به آنها ندادند؟!

جالب اینکه در پایان گزارش تهدیدات شما در پایان نشست خبری را پخش کردند.

من کسی را تهدید نکردم! حقیقت را گفتم. حرف‌هایم را زدم و روی حرف‌هایم هم هستم. طبیعی هم هست که سعی کنند دنبال چنین مسائلی بروند.

در نشست خبری‌تان هم اشاره کردید که بعد از این حرف‌ها آرامش‌تان را می‌گیرند.

بله، سعی‌شان همین است اما مطمئن باشید کسی نمی‌تواند آرامش مرا بگیرد. به این چیزهایی که گفته یا پخش می‌شود کاری ندارم، بلکه نظر مردم برایم مهم است.

گفته می‌شود با مدیران تراکتورسازی مذاکراتی داشتید و احتمال دارد فصل بعد سرمربی این تیم تبریزی باشید. چقدر صحت دارد؟

صحت ندارد. من هیچ صحبتی با مسئولان تراکتورسازی تبریز نکرده‌ام. نه جلسه‌ای بوده و نه چیزی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوذر فخری

      اقای دایی مثل بعضی نان به نرخ روز نخورد مثل مرد حرف زد

      پاسخ ها

      • استقلال مجیدی کاپ ‌‌‌‌‌ فرانک و بعلاوه لنگ مساوی هست با دلاک هاهاها ای دلاک های دقل ‌ ‌‌‌ ‌‌‌

        دایی چون زمانی که مربی گری میکنی خیلی واکنش های نامتعارف دارید مربی نشوی برای خودت خیلی بهتر است.

      • بدون نام

        کاری به دعوای دایی با هیئت مدیره ومدیرعامل سایپا ندارم ودر این مسعله حق را کاملا به دایی میدهم چون دایی در مورد مدیرعامل شرکت سایپا دروغ نمیگوید وکاملا حرفاش حقیقته اما بحث فوتبالی وسرپربیگری دایی انتقادهای زیادی هست علی دایی بازیکن بسیار حوبی بود والی از لحاظ اخلاقی شایدبشه گفت زیر صفر بود این ادم هیچوقت نتونست با بازیکنهای ارام ومحبوب دوره خود کار کند وبراشون احترام قائل بشه مثل عابدزاده عزیزی وعلی اقای کریمی وشیث مبعلی وخیلی های دیگر دوم دایی سرمربی سایپا بود اما بجای اینکه مثل استقلالی ها که ارزو میکنن تیم محبوبشون قهرمان بشه الیته درصورتی که تیم خودشون در کورس قهرمانی نباشه امادر کمال دشمنی وپررویی ارزوی قهرمانی سوراختور را میکند بازیهای که در مقابل پرسپولیس انجام میداد با کمال وقاحت درحین بازی وبعد بازی تمام به جنجال ودرگیری میکشاند تا جایی که بعد بازی معلوم میشد بدون هیچ دلیلی اینکارو میکرد برادر دایی که هیچگونه سبقه فونبالی ندارد ومعلوم نیست کجا بوده هرتیمی که دایی میره اون رو بعنوان دستیار خودش میبره وقرارداد میلیاردی براش امضاء میکنه که این کاملا از اخلاق بدور هستش و درگیری گاه وبیگاه مستقیم وغیر مستقیم با هواداران پرسپولیس تا جایی که متاسفانه بخاطر اینکه فقط قرارداد داشت با باشگاه وچون اخراجش کرده بودن پول یک فصل بدون هیچ کار وزحمتی که مبلغی بالای دو میلیارد بود رو با حکم فیفا از پرسپولیس گرفت که مصداق بارز پول حرام هستش به نظرم دایی اگه میخواد همین یه دره محبوبیت رو که دربین بعضی از فوتبالی ها داره از دست نده مربیگری رو کنار بزاره وبه کار مدیریت فوتبال بره چون اگه انتخاب اشتباهی مثل سوراختور رو داشته باشه به کل از چشم فوتبال وفوتبالدوستان میافته تنها توصیع همینه

    • بدون نام

      دایی واقعا درست حرف زد نفرین بر دولت فاصد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فاسد = فاصد

    • بدون نام

      درود بر علی دایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج