جاباما
۸۶۰۰۵۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

«انتقام جویان» از «تایتانیک» سبقت گرفت

فیلم تازه کمپانی‌های دیزنی- مارول توانست رکورد رسیدن به فروش ۲ میلیارد دلار را زودتر از هر فیلم دیگری به نام خود ثبت کند و رکورد دیگری به جای بگذارد.

خبرگزاری مهر: فیلم تازه کمپانی‌های دیزنی- مارول توانست رکورد رسیدن به فروش ۲ میلیارد دلار را زودتر از هر فیلم دیگری به نام خود ثبت کند و رکورد دیگری به جای بگذارد.

«انتقام جویان» از «تایتانیک» سبقت گرفت

به نقل از ورایتی، «انتقام جویان: پایان بازی» توانست به صورت رسمی در دومین آخر هفته نمایش با عبور از فروش ۲ میلیارد دلاری، نام خود را در تاریخ ثبت کند.

به این ترتیب این فیلم به عنوان سریع‌ترین فیلمی که به این میزان فروش دست یافته، شناخته شد.

«آواتار» در ۴۷ روز توانسته بود به فروش ۲ میلیارد دلار در جهان دست یابد.

در عین حال در پایان تعطیلات آخر هفته (پایان یکشنبه) این فیلم ۲.۱۸۸ میلیارد دلار فروش کرده است و این رقم را تنها در ۱۱ روز به دست آورده است. با این آمار این فیلم از «تایتانیک» هم جلو زده است.

به این ترتیب «انتقام جویان: پایان بازی» یکی از ۵ فیلمی است که بیشتر از ۲ میلیارد دلارفروش کرده‌اند. «آواتار» تاکنون ۲.۷۸ میلیارد دلار بلیت فروخته، «تایتانیک» ۲.۱۸۷ میلیارد دلار، «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» ۲.۰۶ میلیارد دلار و «انتقام جویان: جنگ ابدیت» ۲.۰۴ میلیارد دلار.

این فیلم در بازار داخلی آمریکا ۶۲۰ میلیون دلار فروش کرده و نهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا شده است. در سطح بین‌المللی این فیلم تاکنون ۱.۵۶ میلیارد دلار فروش کرده که تنها ۵۷۵ میلیون دلار آن از فروش در چین کسب شده است.

«پایان بازی» که قسمت نهایی از مجموعه فیلم‌های «انتقام جویان» است، در اولین آخر هفته اکرانش در جهان ۱.۲ میلیارد فروخته بود که رقم خیره کننده‌ای است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      360 میلیون دلار هزینه ساخت فیلم شده بود که همون روز افتتاحیه پولشو در اورد، فیلمی که روی فیلنامه و تولید یه اثر جهانی و فوق العاده برنامه ریزی میشه نتیجش میشه همین. حالا ما اوج فکر و خلاقیتمون رحمان 1400 هست! که انقدر سلیقه مردم و استاندارهای سینما رو پایین اوردن که مردم رو به همین بی محتوایی عادت دادن و پر فروش میشن!

    • بدون نام

      تایتانیک 2.2 فروش کرده یکم دیگه باید تلاش کنه به تایتانیک برسه

    • بدون نام

      البته که تکنولوژی تاثیر زیادی در جذابیت های یک فیلم دارد ولی اون چیزی که فیلم سازی مارا اینقدر مقهور و باعث تنزل اون شده محدودیت هاست،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج