جاباما
۸۶۰۰۵۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

خودزنی باشگاه ذوب آهن قبل از بازی آسیایی

مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان در آستانه بازی با الزورا عراق دست به اقدام عجیبی زدند و سرپرست تیم فوتبال این باشگاه را برکنار کردند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران فردا (سه‌شنبه) در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در شهر کربلا، میهمان تیم الزورا عراق است.

کاروان تیم ذوب‌آهن روز گذشته (یکشنبه) از اصفهان به کربلا رفت تا خود را آماده این دیدار کند اما روز گذشته اتفاقاتی در باشگاه ذوب‌آهن رخ داد که بسیار عجیب و در نوع خود تأمل‌برانگیز است.

در حالی که سعید آذری مدیرعامل باشگاه همراه تیم در کربلا به سر می‌برد، هیأت مدیره این باشگاه مجدداً در غیاب وی و شاهرخ شهنازی رئیس هیئت مدیره تشکیل جلسه داد و مجید حاج‌رسولیها سرپرست این تیم را از کارش برکنار کرد. محسن کرباسچی مدیر ورزش قهرمانی ذوب آهن قرار است به عنوان سرپرست جدید ذوب آهن جانشین حاج‌رسولیها شود.

هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن که منتسب به منصور یزدی زاده مدیرعامل کارخانه است، در چند ماه اخیر و با اوج گرفتن ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از این اقدامات مشابه انجام داده بود که برکناری آذری از هیأت مدیره و انتخاب یک سخنگو برای باشگاه از جمله این اقدامات به حساب می‌آید.

این در شرایطی است که انتخاب سرپرست یک تیم در حیطه اختیارات مدیرعامل باشگاه است و هیأت مدیره نمی‌تواند مستقیم در بحث برکناری یا انتخاب سرپرست ورود کند.

اقدامات هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن که نشان دهنده اختلاف آنها با مدیرعامل است در فاصله دو روز تا بازی آسیایی با الزورا را می‌توان نوعی خودزنی برای بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تلقی کرد؛ تیمی که با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه اول است و با کسب یک تساوی می‌تواند به عنوان اولین تیم ایرانی در این فصل از مسابقات آسیایی صعودش به دور بعد را قطعی کند.

اعضای هیأت مدیره و مجمع باشگاه ذوب آهن هم تاکنون به صورت شفاف دلایل اختلاف خود را با مدیرعامل باشگاه اعلام نکرده اند. آنچه در ظاهر مشخص است محدود شدن اختیارات سعید آذری و افزایش شکاف بین مدیرعامل و سایر مدیران است.

به نظر می‌رسد این اقدامات بی ارتباط با چیدمان باشگاه برای فصل آینده نیست. مدیران ذوب آهن که ظاهراً از اوج گرفتن این تیم با سعید آذری و علیرضا منصوریان ناراحت هستند، از همین حالا و بدون توجه به منافع ملی تصمیماتشان را یک به یک برای حذف عناصر مدیرعامل اجرایی می‌کنند تا سال آینده به صورت کامل تیم ذوب آهن را در اختیار بگیرند.

در این شرایط سکوت و بی توجهی اعضای مجمع و مدیران بالادستی کارخانه ذوب آهن هم جای سوال دارد. چرا حالا که ذوب آهن مسیرش را بعد از یک نیم فصل سخت و دشوار پیدا کرده است و در آستانه یک بازی حساس ملی قرار دارد، باید از عناصر داخلی ضربه بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از ماست که برماست نود و فعلا بایکوت کردن و دیگه فوتبال باید با مجریانی مثل میثاقی و خیابانی و قاسمی بله قربان گویان اقایون فاتحه اش را خواند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج