۸۶۰۰۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترامپ: مولر نباید در کنگره شهادت دهد

رئیس جمهوری آمریکا گفته که بازرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا نباید درباره یافته‌هایش مربوط به این پرونده شهادت دهد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری آمریکا گفته که بازرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا نباید درباره یافته‌هایش مربوط به این پرونده شهادت دهد.

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفته که این اقدام تلاشی از سوی دموکرات‌ها برای از سرگیری بررسی‌ها درباره کاخ سفید پس از انتشار گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکاست.

ترامپ در یکسری توئیت نوشت: پس از صرف بیش از ۳۵ میلیون دلار در یک بازه زمانی دو ساله، مصاحبه با ۵۰۰ نفر، استفاده از ۱۸ دموکرات ضد ترامپ و ۴۹ مأمور اف. بی. آی گزارشی بیش از ۴۰۰ صفحه منتشر شد که در آن نشانی از تبانی نبود. چرا حالا باید دموکرات‌ها در کنگره به دنبال شهادت مولر باشند.

وی ادامه داد: آنها تنها به این دلیل دنبال یک دوباره کاری هستند که می‌بینند هیچ تبانی صورت نگرفته است. هیچ جرمی مگر در طرف دیگر (که در گزارش به آن اشاره نشده) وجود ندارد و هیچ انحرافی صورت نگرفته است. باب (رابرت مولر) نباید شهادت دهد. دوباره کاری از سوی دموکرات‌ها نباید صورت گیرد.

این موقعیت برای ترامپ یک تغییر محسوب می‌شود چون اخیراً گفته بود که این به ویلیام بار، دادستان کل بستگی دارد که اجازه دهد مولر شهادت دهد یا خیر.

گمانه زنی‌ها درباره شهادت مولر در کنگره پس از آن افزایش یافت که اعلام شد وی بابت روشی که دادستان کل در ارائه یافته‌های گزارش برای مردم در پیش گرفته، باعث ناامیدی‌اش شده است.

دیوید سیسیلین دموکرات، روز یکشنبه گفت که کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد تا مولر را برای شهادت ۱۵ مه فرابخواند اما هنوز درباره چنین چیزی توافقی صورت نگرفته است.

دموکرات‌ها از زمانی خواستار شهادت مولر شدند که به نامه وی خطاب به دادستان کل درباره ابراز ناامیدی‌اش از نحوه ارائه گزارش دست یافتند.

در این نامه آمده است: خلاصه نامه‌ای که به کنگره ارسال و اواخر بعدازظهر ۲۴ مارس برای مردم منتشر شد حاوی تمامی مطالب نیست. حالا مردم درباره جنبه‌های اصلی و مهم نتایج این تحقیق گیج می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج