۸۶۰۱۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گتوزو: نه تسلیم شده‌ام، نه اخراج

گنارو گتوزو ادعاهای مطرح شده درباره اینکه او در آستانه اخراج از آث میلان قرار دارد را به شدت تکذیب کرده و می‌گوید هنوز تصمیمی درباره آینده او در این باشگاه گرفته نشده است.

ورزش سه: گنارو گتوزو، سرمربی آث میلان، شایعات مطرح شده درباره جدایی قریب‌الوقوع خود از این باشگاه را به شدت تکذیب کرده و می‌گوید فعلا هیچ تصمیمی درباره آینده او در آث میلان گرفته نشده. این در حالی است که گتوزو اخیراً از سوی هواداران میلان هدف سخت‌ترین حملات قرار داشته و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند او بدون تردید در پایان فصل جای خود را به مربی دیگری داده و میلان را ترک خواهد کرد.

میلان در هفت بازی اخیر خود در سری آ تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده و در حال حاضر با قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول لیگ، با احتمال نرسیدن به سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده روبرو است.

گتوزو که در آستانه بازی امروز میلان و بولونیا در سری آ، در آخرین تمرین تیمش پیش از این بازی حضور داشت به خبرنگاران گفت:" وقتی تیمی در هفت بازی فقط ۵ امتیاز بدست می‌آورد این شرایط و این حرفها طبیعی است. ولی فکر می‌کنید من تسلیم می‌شوم؟ به گذشته من نگاه کنید. من ۱۷سال است که همیشه تا آخرین لحظه جنگیده‌‌ام. وقتی به جایی برسم که دیگر اشتیاقی در دلم باقی نمانده باشد در خانه می‌مانم با بچه‌ها و سگهایم بازی می‌کنم و از زندگی لذت می‌برم".

سرمربی میلان در ادامه گفت:" اگر استعفا داده بودم الان با همه بازیکنان تیم به این اردوی تمرینی نمی‌آمدم. در لحظات دشوار سرمربی اولین کسی است که باید هدف قرار بگیرد و مصلوب شود. ولی اینکه من تسلیم شده‌ام یا اخراج شده‌ام صحت ندارد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج