جاباما
۸۶۰۳۳۴
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قرارداد خارجی‌های پرسپولیس را هم رسانه‌ای کنید!

جنگ رسانه‌ای مدیران میانی استقلال در صدا و سیما حول محور قرارداد شفر، تیام، گرو و نویمایر باعث شده تا هواداران پرشمار این تیم از وزارت ورزش بخواهند که شفاف سازی برای بازیکنان خارجی پرسپولیس هم انجام شود.

ورزش سه: بعد از جنگ رسانه‌ای علیرضا منصوریان و عباس ملکی در صدا و سیما باز هم یک قائله دیگر برای هواداران به نمایش درآمد. اما اینبار بازیگران متفاوتی داشت، علی خطیر و پندار توفیقی که جزو مدیران میانی آبی پوشان به حساب می‌آیند نقش آفرینان تازه این ماجرا بودند.

در برنامه این هفته لیگ برتر قرارداد افرادی مثل وینفرد شفر، نیومایر، الحاجی گرو و امید نورافکن مو شکافانه بررسی شد تا همه چیز برای هواداران پر تعداد این باشگاه روشن و شفاف شود. مسئله‌ای که حواشی رسانه‎‌ای گوناگونی برای استقلال به وجود آورد و باعث شد تا بحث زیادی ایجاد شود. اما در این میان همه چیز برای باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس با آرامش و بدون هیچ حاشیه خاصی پیش می‌رود و همین اعتراض هواداران استقلال را به همراه داشته است.

در چند سال اخیر بازیکنان خارجی بسیار زیادی به پرسپولیس آمدند اما پس از گذشت چند ماه از تیم جدا می‌شدند و با دریافت مقداری از درصد قراردادشان پرونده حضور خود در این باشگاه را می‌بستند. از آنتونی گولچ استرالیایی گرفته تا الکس پلیانسکی و ولادیمیر پریموف اوکراینی که حواشی زیادی برای قرمزپوشان به وجود آوردند و حالا ماریو بودیمیر به جدید ترین سوژه برای مدعیان تبدیل شده تا از آن طریق فشار بر روی مدیران و مربیان پرسپولیس را افزایش دهند.

حواشی به وجود آمده در خصوص قرارداد گولچ به حدی بود که در آن زمان صدای حسین هدایتی هم در آمد و در نهایت شاهد شکایت رسمی این بازیکن از باشگاه برای دریافت حقوق خود بودیم. در حالی که این بازیکن حتی یک مرتبه با پیراهن پرسپولیس بازی نکرد و تنها حاشیه، نتیجه حضور او در ایران بود. در خصوص دو بازیکن اوکراینی هم برنامه نود به طور دقیق روی آن زوم و حقایق بسیار زیادی را برای هواداران افشا کرد. مسئله‌ای که خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد و حالا ماریو بودیمیر و بشار رسن به هدف اصلی تبدیل شده‌اند.

بسیاری از اهالی فن انتقادات زیادی را در خصوص قرارداد الحاجی گرو و نویمایر به زبان آوردند و معتقد بودند که کارایی لازم با توجه به قیمتی که پای آن‌ها خورده است را ندارند. در این میان، هدف تازه بودیمیر مهاجم کرواتی است که در نقل و انتقالات زمستانی جانشین منشا شد اما تا به اینجا تنها یک گل به نام خود ثبت کرده و دور از انتظار ظاهر شده است. همین باعث شده که هواداران استقلال با ارائه درخواست زیادی از وزارت ورزش بخواهند که در رابطه با قرارداد این بازیکن کروات هم شفاف سازی انجام و میزان دقیق مبلغ پرداختی به او مشخص شود.

مسئله‌ای که در آینده می‌تواند با توجه به عملکرد بودیمیر جنجال فراوانی به راه اندازد. هم‌چنین تیغ تیز انتقادات به سمت بشار رسن هم رفته است. هافبک عراقی که در دو سال اخیر علی‌رغم داشتن پیشنهاداتی از قطر در پرسپولیس مانده و نمایش بسیار خوبی از خود به جا گذاشته است. با این حال بحث زیادی در خصوص مبلغ و بندهای قرارداد این بازیکن وجود دارد که باعث شده بشار در این تیم باقی بماند و به دیگر پیشنهادات خود پشت کند.

می‌توان گفت این حواشی همیشه وجود دارد و باید افراد وزارت نشین و تصمیم گیرنده در دو باشگاه سرخابی پایتخت به راه حل جامعی برای لیگ نوزدهم دست پیدا کنند. موضوعی که باعث شفافیت همه قراردادها شده و هر گونه شایعه را از بین می‌برد و باعث دو دستگی در پرهوادارترین ورزش کشور نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما لطفا در مورد خرابکاریهای خودتون حرف بزنید

    • بدون نام

      ورزش ۳ مریض

    • قرمزم!

      به استقلالی ها فشار اومده گند زدنشون ! دوباره برای گول مالی هوادارها می خواهند به پر و پای پرسپولیس بپیچند که به اونا بگند فقط ما مشکل نداریم!!

    • بدون نام

      ورزش سه تا حالا دزدکی ضد پرسپولیس بود آلان دیگه شمشیر از رو بسته

    • بدون نام

      یعنی شعارکیسه کشها اینه حالا که داریم غرق میشیم هرکسی که دستمون بهش رسید باخودمون بکشیم پایین .خدالعنت کنه بدخواه تیم مردمی وبااصالت پرسپولیس را.

    • فرهنگ شاهینی

      پرسپولیس بانصف بازیکنان کیسه به فینال اسیا رفت ولی کیسه فقط هزینه است .

    • آتای

      موقع خوبی رو انتخاب کردند واسه این جریان یکی نبود به اینها بگه نفهم میزاشتید پایان فصل نه یک روز قبل از بازی که تیم نیاز به آرامش داره

    • بدون نام

      مربی با دانش و جنتلمن پرسپولیس رو میزارید با این بی سوادهای هوچی؟؟؟؟

    • بدون نام

      امیدوارم حالا فهمیده باشید چرا آقایون با خصوصی سازی این دو باشگاه مخالفند

    • بابک قاسمی

      استقلالیها .......... چیز زیادی میخورن امسال اونا ۴ تا بازیکن خارجی دارند ضمنا ما رو یک بار فردوسی پور سر ایم مسایل نقره داغ کرده شب قبل بازی با الهلال سر طارمی و حذف شدیم

    • بدون نام

      مث بچه کوچولوهاس دعواهاشون اینا مدیران مملکتن اخه خدایا شکرت:)))))

    • بدون نام

      باز هم مثل هميشه کیسه کشها کثیف با حیله های کثیفتر میخواهن ارامش ارتش سرخ رابرهم بزنن هر روز با کارهای لجنشان تمام تیمهایی ایرانی را بر ضد سالار سرخ همصدا کردن که پرسپولیس برای بارسوم قهرمان نشه ولی باید این آرزو را به گورببرن

    • بدون نام

      ورزش سه لطفا خفه ، این جانبداری همه جانبه از کیسه خفه تون نکنه

    • ناشناس!

      پرسپولیس که با کادر فنی اش مشکل نداره! که فاش بشه یا نشه ! مشکل زیاد گرفتن پول در استقلال نیست مشکل گم شدن پول تو استقلال است!

    • بدون نام

      پرسپولیس دو فصل محروم بود بازیکنی نخرید هیچ چندتا بازیکن خوبشم از دست داد طارمی،رضاییان،محرمی،مسلمان،احمدزاده،امیری و منشا بعد دو فصل شیش تا بازیکن خرید یکیش خارجی بود پرسپولیس دو میلیون دلار از فینال آسیا گیرش اومد که هزینه شیش تا خریدو هم میبینه اما استقلال دو فصل سی تا بازیکن خرید همین نیم فصل سه تا خارجی خرید که پول نیم فصلشون بیشتر از قرارداد بودمیر هست که برای دو فصل قرارداد بسته استقلالیا خیلی بیشتر از پرسپولیس ولخرجی کردن پول شفر و پسرشو از قبل دادن پول بازیکنانشونو به موقع دادن اما مربی و بازیکنان پرسپولیس چند ماهه پول نگرفتن حالا بگید وزیر طرفداره کیه بهونه میارن تا خودشونو تسکین بدن

    • Araz

      پول بی زبان ملت مظلوم اعم از کارگر و یتیم و بیوه زنان بیچاره هست خجالت نکشید و حیف و میل کنید و تقدیم بازیکنان بی کیفیت حارجی کنید جالبش اینجاست که طرفداران این تیمهای مفتخور از تراختور انتقاد میکنند تیمی که پول شخصی زنوزی خرجش میشه

    • بدون نام

      نویسنده متن اصلا معلوم نبود که داره راجع به پرسپولیس با غرض و کینه می‌نویسه
      خیلی خیلی حسود و نادان هستی
      چرا دوست داری برای پرسپولیس حاشیه درست کنی
      خجالت هم خوب چیزیه

    • رضا نواییان

      همش استقلالیها از مال پرسپولیس بالا میرن کلن دکل نورد خوبی هستن

    • بدون نام

      بویان و مدافع ارمنستانی و مهاجم کروات کیسه را یادت رفت یاد آوری کنی جناب چیا فوادی!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشم‌ میاد هروقت کم میارن از طرفداران کیسه تا مدیران کیسه پاچه پرسپلیس و میگیرن اینجوری انگار دردهاشون شفا پیدا میکنه بگو پرسپلیس مگه اصلا چند تا بازبکن خرید اونم بعد دو فصل پنجره بسته ضمنا پاداش ۵۰۰ میلیونی به بازیکنانش نداد سر یه برد آسیایی برعکس شما عقده ایها که واسه یه دونه برد ۵۰۰ میلیون پاداش دادید کثیف تر از خودتدن خودتونید

    • ناشناس

      سرتون بکارخودتون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج