۸۶۰۳۵۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

صادقی: فقط «آقا مدد» در باشگاه عوض نشده است

امیرحسین صادقی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از تغییرات پیاپی در این باشگاه گفت: این تعداد تغییرات برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خوب نیست.

خبرگزاری تسنیم: امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال پس از تساوی یک - یک این تیم مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: تا دقیقه ۹۰ بچه‌ها خوب جنگیدند، اما باید بگویم یک باشگاه بزرگ، گلزن بزرگ هم می‌خواهد. در باشگاه‌های این شکلی بالاخره باید به بازیکن جوان باید بها داده شود تا به آینده که مدنظر دارند، برسند. در هر صورت امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند بازیکنان خوبی برای فصل بعد جذب کنند و پس از چند فصل، سال آینده یک قهرمانی به دست بیاورند.

صادقی: فقط «آقا مدد» در باشگاه عوض نشده است

وی در مورد اینکه محمد نوازی معتقد است بازیکنان استقلال کیفیت لازم را ندارند، گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد، مدیر ایراد دارد. باید بگوییم مدیر تقصیر کار است، مدیر و مدیربرنامه‌هایی که در آوردن این بازیکنان دخیل هستند. مثلاً دو تا بازیکن خارجی که نیم‌فصل اول آمدند، فاجعه بودند. افتضاح نه،‌ فاجعه بودند. به‌هرحال استقلال باشگاه بزرگی است و همیشه حواشی خودش را دارد.

من 12 سال در این تیم بازی کردم و تمام تلاش خودم را کردم. بازیکنان می‌دانند شرایط بحرانی است. از سال پیش تا الآن چندین مربی و مدیرعامل در باشگاه عوض شده است، فکر کنم فقط «آقا مدد» عوض نشده است. این برای استقلال بد است و فکر می‌کنم دلیل ناکامی‌ این تیم هم همین است.

بازیکن پیشین تیم استقلال در واکنش به این پرسش که چه کسانی این بازیکنان را به استقلال می‌آورند،‌ عنوان کرد: بالاخره کسانی که مسئولیت دارند. خوشبختانه یا متأسفانه فقط منافع خودشان مهم است. 300 هزار دلار برمی‌دارند،‌ 50 هزار دلار به طرف می‌رسد و پشتک می‌زند!

«آیا صحت دارد عده‌ای در تیم استقلال باند درست کرده‌اند؟»، صادقی در واکنش به این پرسش گفت: چشم زخم هم نیستند، چه برسد به باند. متأسفانه فقط رابطه است.

وی در مورد حضور فرشاد ماجدی در کادرفنی استقلال عنوان کرد: او تجربه فوتبال دارد و با صلاحدید مجیدی به کادرفنی اضافه شده است. من هم امروز متوجه شدم او به کادر اضافه شده، کنار زمین دیدمش. به دانشگر گفتم این کیست، گفت فرشاد ماجدی است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودبازیکن های ایرانی از همه بدترند،واصلا کیفیت ندارند.تبریزی چندمیلیاردی امروز چه کرد امروز فقط حسینی خیلی خوب وکمی هم وریا غفوری،

    • بدون نام

      امان از دست کیسه کشان مغز فندقی . خوبه اقا مدد تو باشگاه هست وگرنه نمیتونستید جملات تون را کامل کنید . همه توهمی

    • ناشناس!

      همینم یعنی بحران! یعنی این کیه که صادقی هم اونا نمی شناسه!!

    • بدون نام

      بدبختها درارزوی فصل بعدا آرزوی قهرمانی رودلتون میمونه یاروسی تابازکن خریدند بازم میگه یارندارن می‌گه مهاجم اخه اسکل ففط پنج مهاجم خارجی گرفتن داخلیم که به گله میخوای مسس ورونالدورو سال بعد بیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج