۸۶۰۳۶۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

والورده: باید بازی رفت با لیورپول را فراموش کنیم

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل لیورپول حاضر شد.

ورزش سه: بارسلونا هفته قبل موفق شد در استادیوم نوکمپ با سه گل لیورپول را مغلوب کرده و گام بلندی برای صعود به فینال مادرید بردارد، اما والورده تاکید کرد آنها باید نتیجه بازی اول را فراموش کنند و شاید بارسلونا فردا شب سبک بازی خود را تغییر دهد.

دیدار برابر لیورپول: "ما باید بازی رفت را فراموش کنیم و در غیر اینصورت اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم. هواداران لیورپول در استادیوم آنفیلد با شور و شوق فراوان و با تعصب، سر و صدای زیادی ایجاد خواهند کرد. این اشتباه است که بگوییم همه هدف ما تنها کنترل بازی است زیرا شما همچنین باید حمله کنید و ممکن است ما سبک خود را تغییر دهیم.

والورده: باید بازی رفت با لیورپول را فراموش کنیم

ما در ورزشگاه های بزرگی مانند اولدترافورد و سن سیرو در این فصل خوب بازی کرده ایم، بنابراین ما می توانیم با فشار استادیوم آنفیلد کنار بیاییم. ما نباید فکر کنیم که از همین حالا فینالیست هستیم و باید با تمام وجود بازی کنیم.

نتیجه بازی رفت هیچ چیزی را تغییر نداده و ما تنها باید با ذهنیت کسب پیروزی به زمین برویم. ما بر آنچه که در طول سال انجام داده ایم متمرکز هستیم و البته به شرایط رقیب هم نگاه می کنیم اما تمرکز اصلی روی عملکرد خودمان است."

تجربه فصل قبل برابر رم: "به این کنفرانس مطبوعاتی کامل و تعداد بلیط های فروخته شده نگاه کنید، هیچ شکی وجود ندارد که قرار نیست ما با آرامش کامل بازی کنیم. لیورپول فقط یک بازی در لیگ برتر در تمام این فصل مغلوب شده و چه کسی می داند فردا شب چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

تجربه فصل قبل بسیار برای ما مفید بوده و بعد از نمایش ضعیف فصل قبل در رم، فوتبال به شما شانس دیگری داده است و حالا می دانیم با چه تیم قدرتمندی بازی داریم. هیچ چیزی در فوتبال از قبل تعیین نشده و خود بارسلونا نیز موفق شد با 6 گل پاری سن ژرمن را مغلوب کند، پس ما باید به زمین رفته و بازی خود را ارائه دهیم."

غیبت عثمان دمبله: "من دوست داشتم همه بازیکنان مصدوم از جمله دمبله و محمد صلاح می توانستند فردا شب بازی کنند. دمبله می توانست از فضاهایی که در خط دفاعی لیورپول ایجاد می شد استفاده کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      عشق والورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج