۸۶۰۳۹۱
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

مجردها بیشترین ساکنان نواب

شهردار تهران گفت: براساس آمار موجود عموما مجردها و کارمندان دولت در محدوده نواب زندگی می‌کنند و از داخل نواب به طور کلی کیفیت زندگی بیرون نمی آید.

خبرگزاری فارس: پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز در مراسم پنجاهمین سال تاسیس سازمان نوسازی شهر تهران که در محل باغ موزه دفاع مقدس و با حضور اسلامیان وزیر راه و شهرسازی و محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: از سازمان نوسازی که فرصتی فراهم کردند تا تجربیات این سازمان بررسی شود تقدیر می کنم.

وی ادامه داد: قانون نوسازی شهر تهران در سال ۴۷ به تصویب رسید و دهه پنجاه دوران پرباری برای شهر بوده است زیرا نظم و‌ نسخ در این سالها به حوزه شهرسازی آمده است.

حناچی گفت: وقتی که صحبت از شهر می شود معمولا از بافت شهری نام می بریم و بافت آنچه در علم شناخته می شود موجودی زنده و متشکل از سلولها است و سلولهایی که می‌میرند و دوباره سلولهای جدیدی ساخته می شوند.

وی ادامه داد: قبل از پروژه نواب در مباحث دانشگاهی اتصال چمران به سایر بزرگراه ها نادیده گرفته می شد و کاری غیرعملی شناخته می شد اما ما نواب را ساختیم و کار بزرگی هم برای اولین بار شکل گرفت.

شهردار تهران گفت: مطالعه ای که در خصوص نواب شده است نشان داد که میانگین استقرار خانواده ها در این منطقه ۳ تا ۵ سال است.

وی ادامه داد براساس آمار عموما مجردها و کارمندان دولت در آن زندگی می‌کنند و از داخل نواب به طور کلی کیفیت زندگی بیرون نمی آید.

حناچی افزود: از تجربه نواب باید درس گرفت و البته درس هم گرفته ایم و امروز می‌دانیم که بدون توجه به منافع ذی نفعان نمی شود کاری را انجام داد.

وی گفت: در کشور تجربیات زیادی را پشت سر گذاشتیم و تلاش شد درس بگیریم برای مثال در حادثه پلاسکو ما درس بزرگی گرفتیم و با گزارش ملی تولید شده توانستیم آمادگی خودمان را برای برخی حوادث بالا ببریم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: بعد از زلزله بم این سوال پرسیده شد که اگر زلزله ای مشابه در سایر کشور رخ بدهد چه بلایی سر کشور می آید البته زلزله بم جز زلزله های نادر بود.

شهردار تهران گفت: تجربه بم تکان دهنده بود و حرکتی که بعد از آن آغاز شد و کمک دولتی اختصاص یافته ناشی از تجربه بم بود البته در کل دنیا همین تجربیات وجود دارد.

وی افزود: بررسی گسلهای تهران حکایت از آن دارد که زلزله ناشی از گسل جنوبی تهران خرابی و کشتار بزرگتری را رقم خواهد زد که البته بخشی از آن به دلیل بافت فرسوده جنوب تهران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نون خ

      البته منطقه بندی داره. مجرد ضعیف اطراف تهران. متوسط منطقه ده. یکم بالاتر اریاشهر و بلوارفردوس. یکم بالاتر سعادت اباد و شهرک غرب. دیگه خیلی بالا نیاوران و اندرزگو

    • بدون نام

      اين ادم داره چي ميگه؟

    • کامران تهرانی

      خب شرایط ازدواج تو نواب رو مهیا کن برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج