۸۶۰۴۰۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! انگیزه ای که شما در رسیدن به اهداف تان دارید را هیچ کس ندارد اما مدتی ست که انگیزه لازم را از دست داده اید. این خود شمایید که باید آن را ایجاد کنید بنابراین منتظر امداد غیبی نباشید. امسال فرصت های زیادی برای بالا بردن توانایی ها در اختیارتان قرار می گیرد که بهتر است از آنها نهایت استفاده را بکنید. وقت آن است تا کلاس های آموزشی خود را دوباره آغاز کنید زیرا زمان خوبی برای یادگیری مهارت های جدید است که می تواند در موقعیت شغلی تان نیز تاثیرگذار باشد. اواخر فصل بهار، فرصت های زیادی در محیط کار برایتان فراهم می شود، از این فرصت ها استفاده کنید تا آینده ای روشن پیش رویتان باز شود. اگر هنوز در رابطه عاطفی تان به آنچه می خواهید نرسیده اید، سعی کنید که روابط تان را گسترش دهید. انعطلاف پذیری کلید موفقیت شما در این راه است .به زودی دری که مدت ها به رویتان بسته بود گشوده می شود و شما طعم واقعی زندگی را خواهید چشید. ماههای خرداد، آذر و مهر از بهترین ماههای سالتان خواهد بود.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز نگران یکی از کارهایی که باید حتما به انجام برسانید، هستید. صحبت کردن با دوستان و مشورت گرفتن از آنها در چنین شرایطی می تواند برایتان مفید باشد. بهتر است که به جای کمیت، به کیفیت کارهایی که در برنامه هایتان قرار دارد، اهمیت دهید. اخیرا رفتار یکی از اطرافیان تان شما را عصبانی و ناراحت کرده، لازم نیست نگران باشید و حرص بخورید زیرا او به زودی برای عذرخواهی نزدتان خواهد آمد. در محیط کار فردی شما را زیر نظر دارد، بهتر است که این روزها بیشتر حواس تان به کارهایتان باشد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما پشتکار و همت خوبی دارید اما باید تصمیم تان را بگیرید. چیزی که شما را از زندگی عقب انداخته، وسواسی ست که در تصمیم گیری به خرج می دهید. هرچه امروز مسایل را راحت تر بگیرید، بهتر است. مدت هاست برای شروع رابطه ای تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است کمی دیگر هم صبر کنید تا شرایط بهتری فراهم شود اما ناامید نشوید و به راهتان ادامه دهید زیرا موفقیت شما حتمی ست.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

به زودی جابه جایی های در اطراف تان صورت می گیرد که روی برنامه ریزی های شما هم تاثیر می گذارد. سعی کنید که در این شرایط تمرکزتان را حفظ کنید زیرا احتمال خطای جبران ناپذیر زیاد است. این روزها اوضاع آنطور که می خواهید و بر وفق مرادتان پیش نمی رود، همین بر روحیه شما تاثیر منفی می گذارد اما مراقب باشید زیرا ناامیدی موانع بیشتری را بر سر راهتان قرار می دهد. در این شرایط هر چه با اعتماد به نفس بالاتری عمل کنید، بهتر است. در مورد موضوعی در رابطه عاطفی تان نگرانید اما جرات بیان آن را نزد شریم زندگی ندارید. این راه دردی از شما درمان نمی کند. پس بهتر است که هر چه زودتر آن را به زبان بیاورید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز در زمان بندی هایتان دچار مشکل خواهید شد، اما نگران نباشید زیرا این کار روی کیفیت و نتیجه کارتان تاثیر منفی نخواهد داشت. اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید، حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری به آن نگاه و بر آن تمرکز کنید. شما قادرید آینده ای روشن را بر هر دویتان رقم بزنید پس بیهوده وقت تلف نکنید و دست به کار شوید. از دور و بری هایتان فردی مدام حواس اش به شماست، شما این موضوع را فهمیده اید. بهتر است که انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید تا طرف مقابل تان جرات بیان حرف هایش را داشته باشد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز روز پر مشغله ای برایتان خواهد بود بنابراین سعی کنید که انرژی خود را بالا نگه دارید. امروز زمان مناسبی برای جرو بحث با دیگران نیست، به جای آن باید سعی کنید که به اطرافیان تان چه در محیط کار و چه در روابط خانوادگی و عاطفی، به تفاهم برسید. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود. خوش بین باشید و اولین قدم های خود را محکم بردارید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شرایط سختی پیش روی شماست اما بد نیست به جای عقب کشیدن، انگیزه بیشتری را برای ادامه مسیر در خود ایجاد کنید. اگر درنگ نکنید و اعتماد به نفس کافی داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. به دیگران نشان دهید که در تصمیمات خود جدی هستید و به هر آنچه می خواهید دست پیدا می کنید. رابطه شما با یکی از اطرافیان تان شکراب شده، شاید بد نباشید سکوت را رها کرده و آنچه مدت هاست در دلتان می گذرد را به زبان آورید. هر چه انعطلف پذیری بیشتری به خرج دهید، نتیجه بهتری می گیرید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

در مورد موقعیت شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید اما استرس خود را کنار بگذارید زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. اگر مجرد هستید و احساس خلا می کنید، به زودی یکی از آشنایانتان به شما پیشنهادی می دهد که انتظارش را ندارید. بهتر است که در این باره زود تصمیم نگیرید و به هردویتان کمی زمان دهید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

درگیری کاری بیش از حد ذهن شما را درگیر خود کرده است اما نگران نباشید زیرا موفقیت از آن شما است و به زودی در این بازی پیروز خواهید شد. بر سر یک دو راهی گیر افتاده اید. مدام برای رسیدن به جواب نزد این و آن می روید اما بدانید که جواب این سوال که کدام راه بهتر است، در دستان خودتان است. پس به جای تکیه کردن به دیگران، بهتر است که به ندای قلب تان گوش کنید. به زودی پولی به دست تان می رسد که بسیاری از چاله های زندگی تان را پر خواهد کرد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

از دست کارهای یکی از اطرافیان تان مدام حرص و جوش می خورید و کلافه اید. شاید بد نباشد که به جای جنگیدن با او، این بار خودتان را به بی خیالی بزنید. او نیز خیلی زود از رفتارهایش پشیمان خواهد شد. اگر مجرد هستید، احتمال این که امروز قدم در رابطه ای جدید بگذارید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، بهتر است بیشتر به فرزندان خود بیاندیشید و وقت تان را با آنها سپری کنید. مدت هاست که در انتظار به سر می برید، به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است حرفی بشنوید که ناراحت تان کند یا در کارتان به مشکل بر بخورید اما خیلی آن را جدی نگیرید. فردا همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. می خواهید طبق نقشه هایی که از قبل کشده اید، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راههای بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. یک شادی غیر منتظره در راه دارید که تغییرات کوچک اما مهمی را در زندگی تان بوجود می آورند.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر چه شما فردی سنتی هستید که دوست ندارید خودتان را به دست تغییرات بسپارید اما امروز فرصتی پیش پای شما قرار می گیرد که بهتر است از ان استفاده کنید حتی اگر منجر به تغییراتی اساسی در زندگی تان شود. امروز زمان خوبی است تا ایده های جدید خود را عملی کنید و در مسیری که دوست دارید قدم بگذارید. مطمئن باشید که دیگران نیز در این راه از شما حمایت خواهند کرد. شریک زندگی تان را مدتی ست از خود رانده اسد اما او با صبر پاسخ شما را می دهد. بهتر است که هر چه زودتر از او عذرخواهی کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

کاری که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. شما لیاقت آن را دارید که این شادی را جشن بگیرید. تغییرات بزرگی در زندگی تان رخ می دهد که روزی آرزویتان بود، اما دست از تلاش برندارید و به فکر اهداف بزرگ تر باشید. شما فرد گوشه گیری هستید اما با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید و رابطه ای که دوست دارید را تجربه کنید. وظیفه شما نیست که دل دیگران را شاد کنید، شاید گاهی مجبور شوید که حتی دل آنها را بشکنید بنابراین خودتان را در اولویت بگذارید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج