۸۶۰۴۲۱
۸ نظر
۵۰۲۰
۸ نظر
۵۰۲۰
پ

برادر، به خاطر ارثیه پدری، خواهر خود را ربود

ارثیه میلیاردی پدر برای دخترش، بهانه‌ای شد تا پسر جوان نقشه آدم ربایی ۴۸ ساعته خواهرش را طراحی کند.

ایران نوشت: چند روز قبل دختر جوانی به پلیس رفت و از ربوده شدن توسط برادرش خبر داد. او گفت: من و برادرم ساکن شیراز هستیم. پدرم قبل از مرگش سند دو خانه را به نام من منتقل کرد. یک خانه‌اش را نیز به نام برادرم کرد. بعد از مرگ پدر، برادرم از این ماجرا با خبر شد و کینه به دل گرفت.

او می‌گفت باید طبق قانون سهم من از ارثیه پدرمان بیشتر باشد و من باید سهم اضافه‌ای را که گرفته‌ام به او برگردانم. اما من با این موضوع مخالف بودم. تا اینکه دو روز قبل برادرم به مقابل خانه‌ام آمد و درخواستش را دوباره مطرح کرد اما من وقتی مخالفت کردم با تهدید و به همراه دو نفر از دوستانش مرا به زور سوار خودروی پژویی کردند و ربودند.

او ادامه داد: بعد از آن، مرا به خانه‌ای در شیراز بردند و ۲۴ ساعت در آنجا نگه داشتند. آنها از من خواستند برگه‌هایی را امضا کنم که نشان می‌داد من آنچه برادرم خواسته است را به او برگردانده‌ام. اما قبول نکردم. بعد از آن مرا سوار خودرو کرده و به تهران آوردند.

در تهران هم ۲۴ ساعت مرا نگه داشتند اما چون موفق نشدند از من چنین امضایی بگیرند آزادم کردند.با شکایت دختر جوان، بازپرس زمانی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، دستور بازداشت برادر او و دو دوستش را صادر کرد. در ادامه تحقیقات سه مرد جوان بازداشت شدند. برادر شاکی در تحقیقات گفت: زمانی که متوجه شدم خواهرم دو برابر من سهم برده است، از او کینه به دل گرفتم و تصمیم گرفتم که حقم را از او پس بگیرم. از او خواستم که با رضایت خودش این کار را انجام دهد اما وقتی مقاومت کرد با همدستی دو نفر از دوستانم او را ربودیم تا به زور وادارش کنم پای برگه‌ها را امضا کند. تحقیقات از سه مرد جوان در این رابطه ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدر کار درستی نکرده نباید تفرقه بین فرزندان میگذاشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدر پسر بی شرفش را از تو بهتر میشناخت

    • فقط خدا

      خاک توسرهمچین برادری بشه بی غیرت بخاطرپول بادوتاهمدست خواهرخودتوبدزدی واقعا که خخخخ

    • بدون نام

      اخرش یه روزی برادره دختره را میکشه بعدش اعدام میشه همچی میمونه واسه زن و بچه ااش

    • بدون نام

      حق باپسره است

    • بدون نام

      خوب اابد پدر پسر بی لیاقتش را میشناخت که به دخت تنهایش بیشتر پولداد چون احساس میکرو او نگدار خوبی از خواهر نخواد بود ودختر هم بدون پول نمیتوانست زندگی کند وبا رضایت این کار را کرده پسرها ممکنه پدر رابا زور وادار به این کارها کنند اما دخترها محاله همچین کاری کنند ور ثانی شاید پدر میدونسته که این پسر براش خیرات نمیده ولی دختر اینکار را میکند بابد این برادر نامرد تنبیه شود که دیگر ناموسش را بدست بیگانه ندهد بداند شرف وناموس از پول ارزشش بیشتر است واگر برادر خوبی بود خود خواهر کمکش میکرد تف بر این برادر بیشرف

      پاسخ ها

      • م۴

        بعضی ازپسرهانبایدهیچ سهمی بهشان بدهندمعلومه دختره بیشتر به پدرش رسیده
        وحقش بوده پدربیشتراموال بنامش کن پدر
        خودش پسرش خوب شناخته دختره خوب کاری کرده امضاء نکرده خاک برسر این برادر
        که دونفرادم نامحرم خواهرت بدزدند این طرف آن طرف بگردانندش بابات خوب شناختت اگر من جای بابات بودم همین یک خانه هم بهت نمی دادم نامردی تو

      • مردی که به دخترش بیشتر داده

        کاربر 01/20کاملاً با شما موافقم چون خودم به همین گرفتاری دچارم و یک سوم که حق وصیت دارم را به دو دخترم دادم و وکیل هم براشون گرفتم ولی در بقیه اموال و دارایی چهار ششم هرکدام سهم خودشان را ببرند یک باب حیاط مسکونی هم بنام همسرم کردم و بقیه سند رسمی نداشتند نوشتم از کلیه اموال منقول و غیر منقول سهم یک سوم خودم را به دو دخترم وصیت کردم، دیگه نمیدونم چی میشه ولی به یکی از پسرها اصلا و ابدا اعتماد ندارم چون همیشه دنبال مال مفت و باد آورده میگرده بعد جالب اینه با این همه تبلیغ منفی که براش کردم و میکنم باز هم در خصوص بادآورده زیاد براش میاد چون دروغ میگه و چاپلوسانه پول را از طرف میگیره دیگه دشمنش میشه، خداوند کمرش را بشکند که کمرمان را شکست خورده نه اینکه فکر کنید با من بد حرفی یا درگیری داراه نه برای همین باد آورده خوردنش بعد هم با کلک به طرف میگه خودت دادی طرف برای اینکه شاید مالش را برگردونه میگه بلی، همین بلی گفتن را میگه مگه خودش نگفت بلی، پس حلاله،!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج