۸۶۰۴۳۲
۲۸ نظر
۵۰۶۲
۲۸ نظر
۵۰۶۲
پ

متخصص قلابی، زن جوان را از قیافه انداخت

زن جوان که برای جوانسازی چهره و رفع معایب صورتش فریب تبلیغات یک پزشک را خورده بود وقتی صورتش زشت‌تر شد تازه فهمید وی متخصص زیبایی نبوده است.

ایران نوشت: «ژیلا» در آستانه ۳۶ سالگی چهره‌ای شکسته و سالخورده داشت. به نظر زنی ۵۵ ساله نشان می‌داد البته این موضوع به ظاهر یک اختلال ژنتیکی بود چرا که همه اعضای خانواده‌اش هم مثل او بسیار بیشتر از سن‌شان نشان می‌دادند. حتی روزی که در ۲۸ سالگی سر سفره عقد نشست، همه فکر می‌کردند از شوهرش بزرگتر است. پس از چند سال شرایط برای ژیلا سخت‌تر شد. شوهرش مدتی بود به هر بهانه‌ای به چین و چروک صورت، غبغب و خطوط پیشانی‌اش بدجوری گیر می‌داد و مدام به او غر می‌زد که چرا آنقدر پیر شده و برای چهره‌اش فکری بکند.

این شرایط آنقدر ذهن «ژیلا» را به هم ریخته بود که حتی خودش هم از دیدن چهره‌اش در آیینه احساس بدی می‌کرد. وقتی با دوستانش مشورت کرد بیشتر آنها تزریق ژل و بوتاکس را پیشنهاد دادند. شوهرش هم قبول کرد و گفت حاضر است هر هزینه‌ای را برای این کار پرداخت کند. «ژیلا» پس از جست و جو در شبکه‌های مجازی و کلی پرس و جو، خانم دکتری را پیدا کرد که آگهی تبلیغاتی‌اش بسیار وسوسه‌کننده بود.

مراحل معاینه و مشاوره بسرعت انجام شد و به پیشنهاد خانم دکتر قرار شد تزریق علاوه بر گونه و خط خنده روی پیشانی نیز انجام شود. زن جوان نیز که می‌خواست به هر شکل ممکن از آن چهره قبلی خلاص شود این پیشنهاد را پذیرفت و با پرداخت ۳ میلیون تومان زیر دست خانم دکتر رفت.

تزریق انجام شد و خانم دکتر توصیه‌های لازم را به او کرد. روز اول و دوم بدفرمی صورت برای همه عادی بود اما هر چه می‌گذشت نه تنها فرم گونه و لب‌هایش تغییر می‌کرد بلکه برخی از نقاط تزریق نیز بی‌حس شده بود.

حالا علاوه بر غرولندهای همسرش، باید مشکلات عجیب صورتش را نیز تحمل می‌کرد. چند هفته پس از جراحی بارها با خانم دکتر تماس گرفته و به‌خاطر اتفاقات پیش آمده خواستار ترمیم صورت یا بازگرداندن پولش شده بود. اما خانم دکتر حاضر به این کار نشد.

سرسختی خانم دکتر باعث شد «ژیلا» که علاوه بر از دست رفتن پول و چهره‌اش، زندگی مشترکش نیز به خطر افتاده بود، به اصرار شوهرش از دکتر زیبایی‌اش شکایت کند.

وی که همچنان امیدوار بود بتواند حداقل بدون دردسر پولش را پس بگیرد چند بار دیگر پیش خانم دکتر رفت اما وقتی هیچ نتیجه‌ای نگرفت، به دادسرای (جرایم پزشکی و دارویی) ناحیه ۱۹ تهران رفت و طرح شکایت کرد. پرونده تشکیل و برای تعیین قصور به کمیسیون پزشکی ارسال شد.

در جلسه سه نفره، کارشناسان روند درمان را براساس موازین علمی تشخیص داده و قصوری را متوجه پزشک ندانستند. این رأی با اعتراض «ژیلا» به کمیسیون دوم رفت و ۵ کارشناس با تشخیص مهارت نداشتن و بی‌دقتی پزشک در جریان تزریق، او را به میزان ۳ درصد در عارضه پیش آمده برای زن جوان مقصر شناختند.

این بار نوبت خانم دکتر بود که به رأی اعتراض کند اما این اقدام به ضررش تمام شد چرا که کمیسیون ۷ نفره کارشناسان پزشکی قانونی این بار او را به میزان ۵ درصد مسئول دانستند.

همچنین مشخص شد وی پزشک عمومی بوده نه متخصص زیبایی و پوست و مو بنابراین پرونده او به‌دلیل استفاده از عنوان متخصص زیبایی به دادسرای نظام پزشکی ارجاع شد و هیأت بدوی انتظامی نیز سه ماه محرومیت برای او تعیین کرد. این رأی در کمیسیون ۹ نفره نیز تأیید شد.

با وجود همه اعتراض‌ها، کیفرخواست پرونده با عنوان قصور در امر پزشکی منجر به صدمه بدنی شبه عمدی به میزان ۵ درصد دیه کامل زن مسلمان و استفاده غیرمجاز از عنوان علمی متخصص پوست صادر شد.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰۴۳ مجتمع شهید قدوسی به ریاست قاضی «محبوب افراسیاب» ارسال شد و قاضی پس از بررسی شواهد و مدارک و اظهارات طرفین، خانم دکتر را به پرداخت ۶۰۰ هزار تومان جریمه برای استفاده غیرمجاز از عنوان علمی و همچنین به پرداخت بهای ریالی ۵ درصد دیه کامل زن مسلمان حدود ۱۳ میلیون تومان در حق شاکی محکوم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط خدا

      ای خدازن بدبخت چه سختی کشیده ازیه طرف غرغرای شوهرش ازیه طرف دردش ازیه طرف استرسش خداازچنین دکترانگذره باجون مردم بازی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید این خانم متخصص قلابی زیبایی را ‌به یک متخصص قلابی زیبایی دیگر سپرده و این خانم را به همان قیافه خانم قبلی در اورد تا ادم شود.!!!!

    • بدون نام

      چقدر مسخره!!!!!!!!!!!!!!!!!! 600 هزار تومان جریمه برای استفاده غیرمجاز از عنوان علمی.... این که پول چارتار پفکه برا خانم دکتر

    • بدون نام

      زده صورت یه انسان و کج کرده بعد با 13 میلیون حل میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مردجنوبی

      اولا اون شوهری که داشته دلم میخواد بهش بگم آخه مرتیکه مگه مجبورت کردن که حتما این زنو بگیری ؟ مگه خود خواسته باش ازدواج نکردی پس دیگه حق اعتراض به قیافش رو نداری ! یا از اول کلا خط میزدی یا هالا که ازدواج کردی بیجا کردی که گیر میدی بهش، بعدشم این زن جوان به دلیل حماقت خودش و شوهرش این بلا سرش اومد پس حقش بود تا ادب بشه و شعورش بره بالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا صحیح میفرمایید.»»»»

    • بدون نام

      کلا وضع طوری شده که تمام پزشکان عمومی خود را در اینستاگرام به جای متخصص پوست معرفی می کنند و تمام جراحان عمومی هم خود را جراح پلاستیک وزیبایی .جالبه که هر روز هم خبری در مورد مرگ ومیر وعارضه کار اینها منتشر می شود.
      یعنی واقعا قانون و نظام پزشکی و وزارت بهداشت راهی برای جلوگیری از اعلام عنوان کذب ندارند و هرکس می تواند راحت خود را به هر عنوانی معرفی کندو به خاطر پول هر بلایی سر مردم بیاورد.

    • بدون نام

      خوب بهشون میاد دیگه نمیدونن‌ چکارکنن،بینی قشنگترین بی‌حرف ترین کارشونه،گونه گذاری،چونه گذاری هزارویک بدبختی کثافت سرخودشون میارن

    • بدون نام

      اطلاعات ناقص گذاشتين در تمام دنيا پرستارهاي دوره ديده هستن كه كار تزريق انجام ميدن و در دوره تخصصي پوست هم رزيدنتها در بيمارستانها آموزش تزريق ژل ندارن .اينجور مقالات با فشار بعضي نوشته ميشه

    • بدون نام

      خو سه ملیون میدادی راحت‌میشدی

    • بدون نام

      اخه عجوزه زیبائی توسرت بخوره پیری خانم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره عقده ای شدی خخخخخخخخخخخخخخخخ
        به ۳۶ میگه پیر

    • امید

      ممکنه شوهرش ۱۳ میلیون رو بگیره و به همسرش بگه:
      آخ چقدر زیبایی خانم عزیزم
      برا چی خودتو اذیت میکنی همیجورم خوشکلی

      پاسخ ها

      • نجات تائب

        هر زنی هم آرزو و هم دوست دارد از نوجوانی تا دوران پیری خوشکل وشاداب باشه همچنین مردها پس راهی که رفته عیب نیست ولی راهی که رفته اشتبا رفته حکمی دادگاه داده غیره عادلانه بوده برای شاکی و اگر جنبه شوخی این موضوع را در نظر بگیربم شوهر شاکیه باهمان شکل شمایل می ساخت ... یاتبدیل به الحسنش میکرد

    • بدون نام

      بیچاره حتما چهار سال پرونده به دست چرخیده تا به حقش برسه

    • بدون نام

      یه مشت بی سواد و مال مردم خور اسم خودشونو گذاشتن متخصص زیبایی

    • بدون نام

      یه مشت بی سواد و مال مردم خور اسم خودشونو گذاشتن متخصص زیبایی

    • بدون نام

      زیبایی یعنی اخلاق زیبا و تربیت زیبا وقتی این دو باشند زشت ترین چهره ها هم زیبا دیده میشوند ! شما به این ربا ت ها و انسان های بی روح و مسخ و الینه شده زیبا می گویید ؟

    • گلاره

      بی اعتماد به نفسی زنها ..بزرگترین مشکلشون تو این دنیاس
      انقدر مردای بدقیافه متاهل هستن ..هیچ وقتم هیچ عملی انجام نمیدن...
      اتفاقا اعتماد به نفس و قدرت داشتن به زن جذابیت میده
      برخلاف تبلیغات سایت ها و وبلاگ ها که اموزش سیاست های زنونه میدن ..سیاست هایی که موجب سوار شدن شوهر رو دوششون میشه ....شایدم هدفدار انجام میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا...چه طور مردا هر طور باشن زنشون چیزی نمیگه ولی مرد اجازه داره انواع و اقسام ایرادو از زنش بگیره؟مرد هم در طول زندگی شکسته میشه شکم میاره موهاش میریزه چه طوره که زن باید درک کنه که گذر زمانه ولی مرد نباید درک کنه که زن هم با گذر زمان و زایمان و ...نمیتونه اون دختر ترگل ورگلی که باهاش ازدواج کرد بمونه!اوناییم که تو خیابونن و مدام با زنش مقایسه میکنه نیومدن چندسال با دارو ندارش بسازن و زندگی کنن و بچه بیارن و بزرگ کنن و همینجوری بمونن! به جای قدردانی از این که زنشون جوونی و زیباییشو تو خونه ی اونا از دست داده ایراد میگیرن!چند روز پیش رفتیم یه جایی یه خانم و آقا بودن آقا خیلی چاق بود خانم لاغر بود بعد خانمی که همراه من بود میگفت چه قدر اینا یه جورین به هم نمیان آقاهه چاقه خانم لاغره بعد هی گیر داده بود خب چرا خانمه اینقدر لاغره ولم نمیکرد هی میگفت گفتم اولا به ما ربطی نداره به هم میان یا نه دوما چه طور نمیگی مرد چرا اینقدر چاقه گیر دادی به زن؟اگه خیلی کنار هم کوچیک و بزرگن دلیلش لاغری خانم نیست چاقی آقاست اون نمیتونه سلامتیشو بذاره کنار خودشو بیخودی چاق کنه که از نظر شما به شوهرش بیاد شوهرشم اگه با این موضوع مشکل داره میتونه لاغر شه...میخوام بگم حتی زنهای جامعمون مردسالارن و با ایرادای مسخره ای که از هم میگیرن مردا رو به سمت ایراد گرفتنای مسخره از زنشون سوق میدن این در حالیه که همون زنا به مرد حق میدن که هر جوری میتونه باشه!مردا هم که ماشاءالله از آب گلالود ماهی میگیرن

      • به ۱۵:۴۷

        دقیقا باهات موافقم ...زنهایی که تو طول تاریخ مردهارو بیشتر از اندازه و حد تحویل گرفتن ...باعث بدبختی زنها شدن
        خیلی طول میکشه بتونن بفهمن ...که چه ضربه ای هم به خودشون هم به زنهای دیگه زدن

    • بدون نام

      چرا پیامهای یه انسان حقیر کاریر ۹:۲۱
      تایید میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرش راداده توهم نظرخودت رابده عمه خانم.

    • بدون نام

      تبدیل به آب سردکنش کرده.....خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخند سرت میادا

    • بدون نام

      خدایش 36سال برای زن مسن حساب میشه
      مگرسن ازدواج 9سال نیست.

    • بدون نام

      آقا ظاهرا روز خواستگاری کور بوده یا وضع مالی خوبی نداشته وبرای داشتن یه هم خواب تن به ازدواج با او داده وسیرت زیبا براش مهم نبوده صورت زیبا براش مهم بوده پیش خودش نگفته جوانی وزیبایی بلاخره تمام میشه این سیرت زیبا وپاک دامنیه که ماندگار شروع کرده بهانه گیری وروی اعصاب وروان اون زن رفتند وتخریب شخصیت او فکر کنین زنی که بجای محبت از شوهر سرزنش بشنود چی بسرش میاد اینها مرد نیستند یه مشت هوسباز هستند خوب نامرد میبردیش پیش بهترین جراح پلاستیک تا برات عروسک میساخت تا ببینم پول داشتی خرج کنی یا داشتی زمینه خیانتت را آماده میکردی که دهن اون زن را ببندی خجالت بکشید شما مردای کثیف زنها را به انحراف میکشونید حالا چهره زنت را تو داشتی چه انتظاری از او داشتی

    • بدون نام

      دست قاضی دردنکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج