جاباما
۸۶۰۴۶۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر هفته

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده در برخی نقاط کشور طی امروز و فردا، از ورود سامانه بارشی در بعدازظهر روز پنجشنبه (۱۹ اردیبهشت) از غرب کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده در برخی نقاط کشور طی امروز و فردا، از ورود سامانه بارشی در بعدازظهر روز پنجشنبه (۱۹ اردیبهشت) از غرب کشور خبر داد.

احد وظیفه اعلام کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز (سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت) به خصوص در ساعات بعدازظهر برای برخی از نقاط نیمه شرقی کشور، شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی از نقاط جنوب غرب و مرکز کشور نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود، گفت‌: این شرایط در روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت برای شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت‌: از بعد از ظهر (پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب ابتدا در این مناطق و به تدریج در روز جمعه در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، جنوب غرب و برخی نقاط مرکز کشور شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد خواهیم بود.

به گفته وظیفه، در اواخر روز جمعه و طی روز شنبه ( ۲۱ اردیبهشت) با نفوذ جریان خنک شمالی روی سواحل دریای خزر، برای استان‌های واقع در این مناطق بارش باران گاهی همراه با رعدو برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، تاکید کرد: امروز ۱۷ اردیبهشت برای جنوب غرب و جنوب کشور، جنوب سمنان، نیمه شرقی اصفهان و بخش‌هایی از یزد و در روز چهارشنبه (۱۸ اردیبهشت) برای جنوب سمنان، قم، نیمه شمالی اصفهان، جنوب تهران، همدان، بوشهر و جنوب فارس وزش باد شدید با احتمال وقوع گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. لازم به ذکر است که طی امروز، مرکز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط آب و هوای تهران طی روزهای آینده، اعلام کرد: آسمان تهران فردا (چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت) کمی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و گاهی با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت) هوای تهران کمی ابری، در اوایل شب ابری، همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج