۸۶۰۴۸۴
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

ورود پلیس به بحث اخذ مالیات

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت: تعریف ما از بازار اینگونه است؛ افرادی که سالم در بازار کار می‌کنند و تجارت واقعی دارند مالیات خود را پرداخت می‌کنند اما کسی که مالیات نمی‌دهد یعنی تجارت ناسالم دارد.

خبرگزاری ایلنا: سردار محمد رضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در خصوص وظایف این معاونت گفت: یکی از اولویت‌های ما در پلیس امنیت اقتصادی، بازار ارز و مبارزه با فرار مالیاتی است.

وی ادامه داد: فرار مالیاتی یکی از دغدغه‌های دولت است زیرا سبب کسب درآمد برای دولت و تامین بودجه کشور می‌شود به همین جهت ما تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار می‌بریم.

مقیمی در خصوص چگونگی برخورد با افرادی که از پرداخت مالیات امتناع می‌کنند، گفت: تعریف ما از بازار اینگونه است؛افرادی که سالم در بازار کار می‌کنند و تجارت واقعی دارند مالیات خود را پرداخت می‌کنند اما کسی که مالیات نمی‌دهند یعنی تجارت ناسالم دارند. پرداخت مالیات در هزینه تولید و قیمت فروش تاثیر مستقیم دارد. به همین جهت شخصی که مالیات نمی‌دهد به چند صورت ضربه می‌زند بدین صورت که اول حقوق دولت را نمی‌دهد بعد اینکه رقبای کاری خود را در شرایطی قرار می‌دهد که نابرابر است. به همین جهت سعی و تلاش ما این است که به این فضا ورود پیدا کنیم وافرادی که بعضاً مالیات نمی‌دهند را شناسایی و به دولت معرفی کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور تاکید کرد: ما خودمان مستقیم مالیات‌بگیر نیستیم اما به متولی که مالیات را محاسبه و اخذ می کند کمک می‌کنیم که بتوانند مالیات را اخذ کنند.

وی درخصوص بازار ارز و فعالیت دلالان در آن گفت:‌ بازار ارز بسیار برای ما پراهمیت است و در صورت نیاز، برای ورود به آن هم برنامه داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارزش پول ملی == ناموس ملی

    • antilong

      یک بار هم به اختلاس ورود کنید

    • بدون نام

      پلیس نادان==== کشور ویران

    • بدون نام

      خیلی شرایط خوب اقتصادی داریم بعدش با تهدید پلیس باید پول زور از مردم بگیرن.بخدا ظلم میکنن..مالیات هر رقمی دلش خواست باید به زور بگیره

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        آدم یاد داروغه ناتینگهام و جنگل شروود میوفته !

    • بدون نام

      خیلی شرایط خوب اقتصادی داریم بعدش با تهدید پلیس باید پول زور از مردم بگیرن.بخدا ظلم میکنن..مالیات هر رقمی دلش خواست باید به زور بگیره

    • سید محمد میرمهدی

      متاسفانه اداره دارایی برای شرکتهایی هم که فاقد هرگونه فعالییت بوده وکلا تعطیل هستند مالیات تعیین میکنند اکثر بدهیها مربوط به این گزینه است

    • بدون نام

      مردمان دانا === مردم در رفاه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای بر مالیات بگیرها هر طوری شده می خواهند مالیات ببرند حق وناحق

    • بدون نام

      اول برید و از پزشکانی که در داخل مطب شون پول نقد میگیرن و مشخصه برای فرار مالیاتی این کار رو میکنن.,مالیات اخذ کنید بعد برسیم به سایر اشخاص...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج