۸۶۰۵۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرمربی لستر: باید گل تساوی را می‌زدیم

برندن راجرز، سرمربی لسترسیتی می‌گوید تیمش در بازی دیروز مقابل منچسترسیتی شایسته کسب یک امتیاز بوده و ضربه مهاجمش ایهیناچو در دقایق پایانی باید وارد دروازه سیتی می‌شده.

ورزش سه: منچسترسیتی دیشب در هفته سی و هفتم لیگ برتر، یک هفته مانده به پایان فصل جاری رقابتها، به مصاف لستر رفت و با پیروزی ۱-۰ به صدر جدول بازگشت تا شانس قابل توجهی برای قهرمانی داشته باشد. اما برندن راجرز، سرمربی لستر معتقد است کسب یک امتیاز از این بازی حق شاگردانش بوده و ضربه کلچی ایهیناچو بازیکن لستر در دقایق پایانی باید وارد دروازه شاگردان گواردیولا می‌شده تا شاگردانش از این بازی با یک امتیاز به خانه برگردند.

کلچی ایهیناچو، مهاجم سابق منچسترسیتی که با ورود گواردیولا به این تیم توسط او فروخته شده بود، در دقایق پایانی فرصت طلایی‌ای بدست آورد تا گل تساوی تیمش را به ثمر رسانده و لیورپول را در صدر جدول نگه داشته و هدیه‌ای طلایی به شاگردان کلوپ بدهد ولی او فرصت بزرگ خود را از دست داد.

برندن راجرز، سرمربی لستر بعد از بازی گفت:" ایهیناچو باید گل می‌زد. بعد از بای به خودش هم گفتم. در بازی‌های بزرگ فرصت‌های زیادی پیش نمی‌آید. بازی سخت و نزدیکی بود. ما در سازمان دفاعی‌مان خیلی خوب بودیم. آنها فرصت‌های زیادی نداشتند و ما هم همینطور. ولی وقتی فرصتی پیش می‌آید باید گل شود. ایهیناچو خودش هم این را می‌داند".

سرمربی لستر در ادامه گفت:" در این نوع لحظات حساس و سرنوشت‌ساز است که یک بازیکن باید روی بازی تاثیر بگذارد. ایهیناچو پسر خیلی خوبی است و در تمرین‌ها خیلی تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد. ولی او با بازیکن بزرگی مثل جیمی واردی رقیب است که کار را برایش سخت می‌کند. بازیکنی مثل او در این چنین لحظاتی است که باید ارزش خود را ثابت کند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج