۸۶۰۵۱۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

آقایی: پرسپولیس بهترین تیم گروهش بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس شایسته حذف از لیگ قهرمانان نبود چون بهترین تیم گروهش بود.

خبرگزاری تسنیم: عباس آقایی در مورد شکست غیرمنتظره پرسپولیس مقابل پاختاکور و حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کمتر کسی تصور حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان را داشت اما این اتفاق رخ داد و دلایل زیادی باعث آن شد.

شاید مهمترین نکته خستگی بازیکنان پرسپولیس بود که نشان می‌داد شادابی همیشگی را ندارند. شاید به خاطر همین بود که در ۳۰ دقیقه پایانی پرسپولیس عملا دنبال ضد حملات بود و این تیم پاختاکور بود که کاملا جلو کشیده بود. در هر صورت پرسپولیس در نیمه اول به اندازه کافی موقعیت برای گل زدن داشت که بازیکنان آن به راحتی از دست دادند. شاید بتوان گفت در آخر فصل هستیم و بازیکنان پرسپولیس آن طراوت قبل را ندارند.

بودیمیر تنها یک فاکتور مثبت دارد

وی در واکنش به این مسئله که به نظر می‌آمد حملات تیم پاختاکور زمانی اوج گرفت که ماریو بودیمیر در خط حمله پرسپولیس قرار گرفت و کمترین دوندگی و پرس را داشت و همین امیر باعث شد مدافعین حریف براحتی بازیسازی داشته باشند، عنوان کرد: بله این یک واقعیت است که بودیمیر در این زمینه اصلا تاثیرگذار نبود و شاید فقط تنها فاکتور مثبت او حفظ توپ باشد. در حالی که یک مهاجم باید دوندگی و فضاسازی هم داشته باشد و بودمیر در این زمینه کارایی مثبتی در پرسپولیس نداشته است.

پرسپولیس بهترین تیم گروهش بود

آقایی در واکنش به عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس و موقعیت‌های زیادی که آنها در هر بازی از دست می‌دهند نیز یادآور شد: قبول دارم که پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود خیلی موقعیت از دست داده است اما باید خستگی بازیکن را هم در نظر گرفت. در کنار این مسئله حریفان هم به خوبی مهره‌های تهاجمی پرسپولیس را آنالیز کرده و سعی می‌کنند آنها را خنثی کنند. با همه این حرف‌ها پرسپولیس شایسته حذف از لیگ قهرمانان نبود چون از همه همگروهای خود قوی‌تر بود.

برانکو از بازیکن 50 درصدی 80 درصد بازی می‌گیرد

کارشناس فوتبال کشورمان راجع آینده برانکو در پرسپولیس و تاکید بر اینکه او باید در این تیم بماند، گفت: تاثیرگذاری برانکو در پرسپولیس آنقدر زیاد بوده که این تیم در آستانه سومین قهرمانی پی در پی خود است و در جام حذفی هم در مرحله نیمه نهایی قرار دارد. نباید با حذف از آسیا برانکو را زیر سوال برد.

در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. نمونه‌اش حذف بارسلونا در دوره قبل لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم رم. برانکو خوبی که دارد این است که از یک بازیکن ۵۰ درصدی تا ۸۰ درصد بازی می‌گیرد. به طور مثال بازیکنی چون محمد انصاری را هیچکس نمی‌شناخت اما او را در پرسپولیس به یک بازیکن خیلی خوب تبدیل کرد.

پرسپولیس باید بازیکن جدید بگیرد

وی همچنین راجع به این اظهارنظر مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از رسیدن به فینال آسیا تا حد زیادی اشباع شدن و کارایی‌شان کمتر از قبل شد، گفت: در فوتبال حرفه‌ای این حرف‌ها معنایی ندارد و هیچ چیز از قهرمانی لذت‌ بخش‌تر نیست. اینکه حالا فوتبالیست‌های ایرانی چقدر حرفه‌ای هستند را من قضاوت نمی‌کنم.

مسلما پرسپولیس برای اینکه در فصل بعد هم بتواند موفق باشد شاید بهتر باشد بازیکنان جدیدی را به لیست خود اضافه کند تا حس رقابت را در تیمش افزایش دهد. قطعا مربی چون برانکو که در تیم ملی سرمربی من بوده و احترام زیادی برایش قائلم خیلی خوب به تیمش اشراف دارد و خوب می‌داند برای ادامه راه موفقیت‌آمیز خودش و تیمش چه باید بکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله پهترین بو د چون در بین چهار تیم پنجم شد

    • استقلال

      پس چرا بالا نیومد .
      حرف مفت نزن

    • بدون نام

      درست میگه ازنظرگل خوردن بهترین بودهرچه ادم بی اغل هست طرف دارلنگ هست بگولنگ بهترین گل خورگروبودابروایران بردلنگیهاخخخخخخخ

    • بدون نام

      بزرگوار!
      جدول را برعکس گرفتی دستت.

    • بدون نام

      آره بهترین تیم گروه تیمش بود ولی نمیدونم چرا آخر شد تو گروهش

    • بدون نام

      آقای آقایی.بهترین تیم موقعی میشه که صعود کنه وفوتبال خوبی بازی کنه.چچی را بهترین بودچقدر ماله کشی میکنین باورکنید این بازیکنان درحدنام پرسپولیس نیستند ودلالی ورابطه امدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج