۸۶۰۵۳۰
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

تابش: تغییر زمان بازی جام حذفی به ضرر ماست

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط این تیم، حواشی روزهای اخیر، بازی فینال جام حذفی و همچنین ماندن یا رفتن قلعه‌نویی صحبت کرد.

ایلنا: مسعود تابش در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: شرایط داخلی باشگاه خوب است ولی متاسفانه هر چقدر ما می‌خواهیم سرمان در کار خودمان باشد از بیرون برای ما حاشیه و مساله درست می‌کنند. هرچقدر به روزهای پایانی لیگ نزدیک می‌شویم این مسائل بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود و ما نمی‌دانیم به کارها و امور داخلی باشگاه برسیم یا به این مسائلی که از بیرون ایجاد می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا منظورش حاشیه‌های بعد از بازی با ماشین سازی است، گفت: بله متاسفانه بعد از این بازی یک سری حواشی ایجاد شد که واقعاً دلیلش را نمی‌دانم. ماشین‌سازی اتفاقا خیلی خوب و محکم جلوی ما بازی کرد و یکی از سخت‌ترین رقبای ما در هفته‌های اخیر بود. اگر دیده باشید در خیلی از دقایق تیم ما را تحت فشار گذاشت و ۴ بازیکن ما در این بازی کارت زرد گرفتند. نمی‌دانم چه اتفاقی در این بازی افتاده که اینطور بحث‌ها مطرح می‌شود. البته ماشین سازی باید پاسخگوی اتهاماتی که وارد می‌کنند باشد چرا که به آنها تهمت زده شده است و اگر از عمد جلوی ما باخته‌اند ما خبر نداریم.

مدیرعامل سپاهان در ادامه خاطر نشان کرد: ماشین سازی که نه خطر سقوط احساس می‌کند و نه در بین تیم‌های بالای جدول است اگر انگیزه‌ای هم برای بازی‌های پایانی لیگ داشته باشد این است که به تراکتورسازی برای کسب سهمیه کمک کند و در این صورت آنها نیاز داشتند از ما امتیاز بگیرند. چه نفعی برای آنها دارد که مقابل سپاهان از عمد ببازند. در جلساتی که در روزهای اخیر داشتیم قرار شد هیچ باشگاهی از این به بعد به مسائل این چنینی دامن نزند ولی نمی‌دانم چرا بازهم این موضوعات مطرح می‌شود.

تابش در مورد آخرین وضعیت سیاوش یزدانی هم عنوان کرد: سیاوش بعد از بازی با پرسپولیس در شرایط مناسبی نبود و در عصبانیت صحبت‌هایی انجام داد که خودش هم پشیمان بود و فردای آن روز مصاحبه کرد و حرف‌هایش را تصحیح کرد. او به کمیته انضباطی رفت و توضیحاتش را ارائه داد ولی هنوز حکمی برایش نیامده. امیدوارم بتوانیم در بازی با پدیده که بازی مهمی است از او استفاده کنیم و منتظر رای کمیته انضباطی هستیم.

وی در رابطه با تغییر زمان بازی با پرسپولیس در جام حذفی هم گفت: این اتفاق به ضرر ما تمام شده است. اگر از قبل برنامه ریزی کرده بودند وقتی ماه مبارک رمضان یک روز عقب افتاده بازی هم باید یک روز عقب می‌افتاد. البته این را می‌دانیم به خاطر اینکه در شب‌های قدر هستیم امکان برگزاری بازی وجود ندارد و برای همین سازمان لیگ بازی را عقب انداخته است.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه چه تمهیداتی برای بازی فینال در نظر گرفته شده که جنجال‌های دیدار در تهران تکرار نشود عنوان کرد: کار سختی نیست و کافی است بلیت اضافه نفروشیم و هوادارنمان را بالای سر هواداران میزبان قرار ندهیم تا اتفاق خاصی رخ ندهد. در بازی رفت در اصفهان اتفاق خاصی روی سکوها نیافتاد و اتفاقات فقط در زمین و مسائل داوری بود. ما از استقلال هم میزبانی خوبی در نقش جهان داشتیم و مطمئن باشید اتفاقات ورزشگاه آزادی در نقش جهان تکرار نمی‌شود.

تابش در مورد فعالیت‌های سپاهان در نقل و انتقالات هم خاطرنشان کرد: تا الان برنامه‌های کلی را برای فصل بعد تدوین کردیم ولی هنوز وارد جزئیات نشدیم و تمرکزمان روی بازی‌های باقی مانده است. ۲ بازی در لیگ داریم و احتمالا ۲ بازی هم در جام حذفی خواهیم داشت و بعد از آن فعالیتمان در نقل و انتقالات آغاز می‌شود تا یک تیم قدرتمند برای فصل بعد ببندیم.

وی در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی قلعه‌نویی و رفتن به استقلال و آمدن افشین قطبی به سپاهان مطرح می‌شود هم گفت: من هم این مسائل را شنیده‌ام و برایم جالب بوده است. فکر می‌کنم سپاهان به جز من یک مدیرعامل مجازی هم دارد که می‌خواهد قلعه‌نویی به استقلال برود و افشین قطبی به سپاهان بیاید.

اگر من مدیرعامل سپاهان هستم که از این مسائل بی خبرم و چنین صحبتی نشده است. خود قلعه‌نویی مصاحبه کرده و گفته اولویت اول و دوم و سومش سپاهان است و نمی‌دانم چرا این موضوعات مطرح می‌شود. ما جلسه‌ای هم با هم داشتیم و صحبت‌های کلی برای فصل آینده انجام شده. ضمن اینکه ایشان قرارداد دو ساله با ما دارد.

مدیرعامل سپاهان در مورد شانس قهرمانی تیمش هم خاطرنشان کرد: ما هنوز شانس قهرمانی هم در لیگ و هم در جام حذفی برای خودمان قائل هستیم. ما به امید خدا ۲ بازی آینده در لیگ را با برد به پایان می‌بریم و اگر پرسپولیس امتیاز از دست بدهد شانس قهرمانی خواهیم داشت و در جام حذفی هم که یکی از ۳ تیمی هستیم که شانس قهرمانی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله شما و باند مافیاییتون دوست دارید شرایط فقط بهرضرر رقیب باشه اونها ۳روز تستراحت و شما ۷یا ۸ روز این برای شما عادلانست گرچه باند تاج و سازمان لیگ و کمیته داوران برای شماست اما خدا با ماست

      پاسخ ها

      • نصر

        تاج اصفهانیه ولی تاحالا برا شما تهرانیا که خوب بوده مخصوصا برا مافیاپولیسیای خود خواه که هیچ تیم شهرستانی را تاب تحمل ندارند

    • بدون نام

      آقای تابش اگر فرض بگیریم حرفای شما در مورد تبانی نکردن ماشین سازی درست باشه پس باید باشگاه سوراختور بخاطر حرفی که بازیکنش زده مثل خاله فروزان باش برخورد میکرد که دیدیم هیییچ اتفاقی نیفتاد حتی دریغ از یک تذکر . ... برو بابا خودتی

    • رضا

      واقعا توی عمرم آدم به پررویی و هوچی باز تر ازتو ندیدم اینهمه اتفاق غیر فوتبالی توی استادیوم نقش جهان افتاده میگی چیز خاصی نبود فقط مشکل داور وبازیکنان بوده. تا فوتبال ما مدیران دروغگو و حقه باز و هوچی گر مثل شماها داره رنگ آرامش را نمیبینه ومردم از فوتبال لذت نخواهند برد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      ای زردک حقه باز

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • بدون نام

      کثافت مافیا پرور

    • بدون نام

      چقدر یه ادم ممکنه بیشرف باشه کثیف ریا وار ورپریده دغل

    • بدون نام

      بهتر بود هر روز برای پرسپولیس بازی می گذاشتند تا امثال تابش راضی باشند برو جمعش کن قهرمانی واس ماس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج