جاباما
۸۶۰۵۵۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امکان اضافه کردن «گیف» به ریتوییت در توییتر

توییتر امکانی را برای کاربران فراهم کرده است که می توانند در ریتوییت ها "گیف" اضافه کنند. این موضوع به عنوان یک ابزار سرگرم کننده در نظر گرفته شده است.

انتخاب: توییتر امکانی را برای کاربران فراهم کرده است که می توانند در ریتوییت ها "گیف" اضافه کنند. این موضوع به عنوان یک ابزار سرگرم کننده در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر شما از کاربران توییتر باشید از هم اکنون می توانید گیف ها را به ریتوییت های خود اضافه کنید.

شاید برای شما سوال باشد که ریتوییت کردن چه تاثیر خاصی برای شما دارد. پاسخ ساده است؛ گاهی به علت کمبود وقت نمی توان به سرعت ریتوییت زد و کلمات مناسبی برای پاسخ یافت. اما با کمک گیف می توان این مشکل را تا حد زیادی حل کرد.

برای استفاده از این ویژگی، مجددا روی محتوای مورد نظر برای اشتراک گذاری کلیک کنید. شما می توانید گزینه ای برای تصاویر، ویدئو یا گیف داشته باشید. سپس ریتوییت کنید.

در حال حاضراین به روزرسانی برای کاربران اندروید و iOS، در دسترس است و توییتر می گوید این ویژگی در ماه های آینده در نسخه وب موجود خواهد بود.

در ساعات اولیه رونمایی از این قابلیت کاربران به شدت از قابلیت مذکور استقبال کرده اند. نظر شما چیست؟ آیا جای این قابلیت در بین قابلیت های توییتر خالی نبود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج