۸۶۰۶۱۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شیرمحمدی: پرسپولیس خسته بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس،‌گفت: اگر زیرساخت تیم درست بود و یارگیری خوبی شده بود این اتفاق نمی‌افتاد.

خبرگزاری فارس: حسن شیرمحمدی در مورد حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا،‌ گفت: این اتفاق نوسان تیم‌های ایرانی را نشان می‌دهد. در یک زمان با یک جرقه تیمی در کنار حمایت خوب و عملکرد قابل قبول به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و سال بعد در مرحله گروهی حذف شود. این اتفاق به خاطر نداشتن زیرساخت‌های مناسب است. اگر زیرساخت درست بود و یارگیری خوبی شده بود این اتفاق رخ نمی‌داد.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس نمی‌تواند عملکرد چند هفته قبل خودش را تکرار کند و تیم با این افت رو به رو شده است، عنوان کرد:‌ یک تیم نمی‌تواند چند سال متوالی یک روند خوب و رو به بالا داشته باشد. طبیعی است که یک زمان تیم شما دچار افت می‌شود و روزهای بد از راه می‌رسند.

سال قبل پرسپولیس با ۱۱-۱۲ بازیکن آنقدر خوب بود که توانست به فینال آسیا برسد اما امسال شرایط به این شکل رقم خورد. حالا بازیکنان انگیزه نداشتند،‌ خسته بودند یا مصدومیت‌هایی وجود داشته که باعث رقم خوردن این عملکرد شده را باید بررسی کرد تا به نتیجه درستی رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتقاداتی که نسبت به عملکرد ماریو بودیمیر مهاجم پرسپولیس مطرح می‌شود، اظهار داشت: بودیمیر بر اساس سلیقه برانکو ایوانکوویچ جذب شده است. امکان ندارد یک مربی شخصیت کاری خودش را زیر پا بگذارد و یک بازیکن را بی دلیل جذب کند. حتما فاکتورهایی این بازیکن داشته که جذب پرسپولیس شده اما هنوز نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. باید دید معیار کادرفنی برای جذب این بازیکن چه بوده است.

شیرمحمدی در مورد اینکه آیا امکان دارد پرسپولیس به خاطر عملکرد ضعیفی که در هفته‌های اخیر داشته قهرمانی را از دست بدهد، تصریح کرد: خیر به هیچ وجه این اتفاق رخ نمی‌دهد. قهرمانی لیگ برتر برای پرسپولیس است و فاصله امتیازی خوبی نسبت به حریفان دارد. داستان لیگ برتر با آسیا متفاوت است. سال قبل که پرسپولیس به فینال آسیا رفت تلاش، انگیزه بالا، شانس و نبود حریفان خیلی قدرتمند موثر بود اما امسال شرایط به این شکل رقم خورد. به نظر من شک نکنید که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود.

وی در پایان گفت: هواداران نگران نباشند. فوتبال همین است. تیمی مثل رئال مادرید و بارسلونا هم در مقطعی افت می‌کنند. اینکه تیم را برای یک مدت طولانی همیشه در سطح اول حفظ کنید امکان پذیر نیست و همیشه دوران افت هم سر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      سلام درسته برانکو پرسپولیس را قهرمان کرد ولی اینم نمیشه که اشتباهاتش رو نگیم. بودیمیر فقط تو زمین راه میره حتی از امتیاز قدش هم استفاده نمیکنه. قرار بود بهتر از منشا باشه میشه کسی بگه فرق بودیمیر با دفاع پاختاکور چی بور؟ و چند توپ بهش رسید؟ البته خدائیش علیپور هم جدیدا" دستکمی از اون نداره!. شانس آوردیم بازیها داره تموم میشه...خستگی بهونه است امسال تیم تقویط شده در حالیکه پارسال با نفرات کم تیم به فینال اسیا رسید و قهرمان لیگ شد و نگفتن خسته ایم...خداقوت بهانه نیارید!!!!

    • بدون نام

      چی معیار؟مگه واسه اوردن اون یکی بازیکن کروات بوژیدار رادوشویچ معیار داشت ؟ یعنی هنوز نفهمیدید که این مردک فقط دلالی میکنه ؟

    • بدون نام

      حمایت خوب رو فقط خوب اومدی

    • برند شیشتقلال

      حالا شما همش تیمو از پیش قهرمان بکنین تا اینا این دوتا بازی هم حریفو دسته کم بگیرن ببازن بابا یکم به تیم فشار بیارین ما ۴ هفته پیش باید قهرمان میشدیم هر هفته همینو میگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج