۸۶۰۶۵۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

احتمال برقراری عمره مفرده از نیمه دوم امسال

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت درباره راه اندازی عمره مفرده در سال جاری و اخبار منتشر شده در این خصوص اظهار کرد: مذاکرات برای راه اندازی عمره مفرده بعد از حج تمتع ۱۴۴۰ انجام می‌پذیرد که امیدواریم با توافق طرفین و پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران این مهم انجام گیرد.

خبرگزاری فارس: اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت درباره راه اندازی عمره مفرده در سال جاری و اخبار منتشر شده در این خصوص اظهار کرد: مذاکرات برای راه اندازی عمره مفرده بعد از حج تمتع ۱۴۴۰ انجام می پذیرد که امیدواریم با توافق طرفین و پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران این مهم انجام گیرد.

وی افزود: حمایت های کنسولی از عمره گزاران کشورمان و توجه به عزت، امنیت و کرامت زائران از جمله شروط اصلی ما محسوب می شود که در مذاکرات برای راه اندازی عمره مفرده مورد تاکید خواهد بود.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در صورت توافق طرفین و راه اندازی عمره مفرده، اعزام ها از سال آینده قمری یعنی ۱۴۴۱ هجری قمری آغاز خواهد شد.

رضایی توضیح داد: امیدواریم در سال قمری بعدی، یعنی در ادامه سال ۹۸ هجری شمسی از سرگیری عمره مفرده انجام پذیرد.

وی اظهار کرد: حدود شش میلیون نفر از مردم کشورمان متقاضی عمره مفرده هستند که امیدواریم پس از توافق طرفین زمینه اعزام متقاضیان فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب بود مراجع عالیقدر با توجه به شرایط خاص کشور..کسانی که برای چندمین بار به حج مشرف میشوند را منع میکردند و هزینه ها در داخل صرف میشد

    • بدون نام

      یه سوال
      ما که احتمالا معتقدیم کمک به کسانی که مسلمانان را می کشد حرام است . چرا به دولت عربستان از طریق حج کمک میکنیم تا آنها یمنی های بی پناه را بکشند؟؟؟؟
      لطفا کسی مرا قانع کند .

      پاسخ ها

      • م.ع

        مکررا در این مورد توسط افراد و جراید مختلف توضیح داده شده... البته برای کسانی که قصد شنیدن داشته باشن . وگرنه نرود میخ آهنین در سنگ

    • بدون نام

      این که دیگه واجب نیس... واسه چی دوباره باشه... دوباره تجاوز نکن... پول ها رو خرج داخل کنید... مگه خدا فقط تو مکه هستش... الآن بعضی ها میگن این کسی که این حرفها رو زده کافره و ... والله دین دارم اعتقاد دارم عمل هم میکنم بهش تا جایی که بتونم... ولی حضرت عباسی واسه چی عمره دوباره باز بشه..؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج