۸۶۰۷۲۴
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

پژمان‌فر: ساعات مدارس در ماه رمضان کاهش پیدا کند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساعات کاری مدارس برای دخترانی که اخیراً به سن تکلیف رسیدند و قصد گرفتن روزه دارند طاقت فرسا است گفت: ساعات مدارس باید کاهش پیدا کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساعات کاری مدارس برای دخترانی که اخیراً به سن تکلیف رسیدند و قصد گرفتن روزه دارند طاقت فرسا است گفت: ساعات مدارس باید کاهش پیدا کند.

نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه امروز مجلس در تذکری بیان کرد: در قانون بودجه ۹۸ مصوب کرده‌ایم که دولت ۱۴ میلیارد یورو را در دو قالب اختیاری یا نقدی یا به صورت سهمیه بندی کالای ضروری مردم اختصاص دهد. اینگونه صحیح نیست که مردم در صف‌های طولانی بایستند و به آنها توهین شود.

چرا این کار را انجام می‌دهید؟ پیگیری موضوع شرکت پدیده روند کندی را طی می‌کند. باید به مطالبات مردم توجه شود. نارضایتی آنها و اعتراض از سوی مردم افزایش پیدا کرده است. ما باید مردم را قانع کنیم. مردم که در این خصوص مقصر نیستند. کاری در این خصوص انجام نشده است.

رئیس جمهور به معاون اقتصادی خود دستور داده بود که ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود. چرا گزارشی در این مورد داده نمی‌شود؟

وی افزود: وضعیت ۹۵ درصد سپرده گذاری‌ها مشخص شده اما چهار تعاونی توس، بدر، فرهنگیان و زهرا که زیرمجموعه کاسپین بودند بلاتکلیف ماندند که نیاز دارد رؤسای سه قوه تعیین تکلیف کنند. بخشی از حمل و نقل ترانزیت بین‌المللی از طریق استان خراسان انجام می‌شود.

امروز مشکلاتی برای حمل و نقل به ترکمنستان و آسیای میانه وجود دارد. وزارت راه این روند را پیگیری و این مشکل را حل کند. عده‌ای از کارگران تراورز هفت سال است که بلاتکلیف هستند و باید تکلیف آنها مشخص شود. کارگران ساختمانی بیمه ندارند و بی پناهند. یک کارگر در یک ماه ممکن است سه روز کار داشته باشد و حقوق ۵۰ هزار تومان دریافت کند.

وی در پایان بیان کرد: ساعات کلاس‌های درس برای دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیدند و می‌خواهند روزه بگیرند طاقت فرسا است. آموزش و پرورش باید این ساعات را کاهش دهد.

علی مطهری رئیس وقت جلسه در پاسخ به وی گفت: با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردم. ایشان قول دادند که یک ساعت و نیم ساعات کار دبستان‌ها و دبیرستان‌ها کاهش پیدا کند. این کار باید انجام شود و اگر انجام نشود آن را پیگیری می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اون همه مطلب فقط ساعات مدارس کاهش پیداکرد.یعنی کارگر کار نداشته باشد حقوق هم نگیرد مهم نیست.افرین به شما نماینده های عزیز

    • بدون نام

      شرمنده با این وضعیت معیشت مگر میشه روزه گرفت بعدش هم شما نگران معیشت مردم باشید شاید هم کسی از خانواده شما معلم باشه شما به فکر ایشون هستید نه بچه مردم

    • جواد

      اره واقعا...
      چون که چرخ اقتصاد مملکت یازده ماهه داره با سرعت تمام میچرخه، این ماه هم باید همه بخوابن و کمتر بخودشون فشار بیارن...
      از معلمین گرفته تا دانش آموزان و...

    • بدون نام

      حاج آقاپس زمان قدیم که نه کولر وامکانات جورباجورنبود.ومردم درگرمای سوزان تابستان باکمنرین غذا درپشت درو روزه می گرفتند چه جوری تحمل میکردند .نه الان که به بهانه روزه هم ازکار خود میزند وهم ازبهترین امکانات استفاده می کنند.کمی فکر کشاورزان وکارگران هم باشید

    • بدون نام

      بابامشکل اصلی مملکتو حل کنید همش حاشیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج