۸۶۰۷۷۳
۲۲ نظر
۵۰۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پاسخ کوبنده سپاه به تحرک نظامی‌ دشمن

سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است، گفت: دشمن بداند که اگر کوچک‌ترین تحرک نظامی‌ داشته باشد با پاسخ سخت و کوبنده پاسداران سپاه اسلام روبرو می‌شود.

خبرگزاری فارس: سردار رمضان شریف عصر امروز در یادواره شهید مدافع حرم جواد دوربین در گلزار شهدای بندر انزلی با بیان اینکه امروز دشمن دو روش اساسی را در تهاجم به ایران در دستور کار دارد، اظهار کرد: نخستین روش فشار بر اقتصاد کشور و معیشت مردم و دومین روش ایجاد عملیات روانی گسترده‌ برای تسلط بر ذهن و روح مردم است.

وی با بیان اینکه افول آمریکا نزدیک است، گفت: امروز آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه، هیچ توانایی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران ندارند و تنها هدف دشمنان گرفتن روحیه امید از ملت ایران است اما دشمنان باید بدانند که امروز ملت ایران بیشتر از گذشته برای مقابله با آن‌ها آماده است.

سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا، برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی داعش را تأسیس کرد، افزود: به برکت مجاهدت‌های پاسداران سپاه اسلام و نیروی‌های مسلح مقتدر کشورمان نقشه دشمنان نقش بر آب‌شده است.

شریف با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بنیان‌های بسیار مستحکمی دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی ۴۰ سال مبارزه مداوم با دشمن را تجربه کرده و در تمامی این رویارویی‌ها بازنده دشمن بوده، هرچند که ما نیز متحمل خساراتی در برخی از دوره‌ها به دلیل فشارهای دشمن شده‌ایم اما در تمام این بحران‌ها جمهوری اسلامی توانسته تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید پاسخگوی شهدا باشیم، بیان کرد: ما و ملت سرافراز ایران اسلامی بی‌تردید راه شهدا را ادامه می‌دهیم و اجازه هیچ غلطی را به دشمنان انقلاب نمی‌دهیم.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در فرهنگ انقلاب اسلامی تربیت‌شده‌اند، افزود: زمین‌گیر شدن دشمنان اسلام و انقلاب به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

شریف با بیان اینکه نقشه جدید دشمن ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است، گفت: امن‌ترین کشور امروز در منطقه بحران‌زده خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در ایجاد مشکلات در جغرافیای جهان اسلام برنامه‌هایی زیادی داشتند، بیان کرد: آمریکایی‌ها در تمامی اقدامات خود در منطقه با شکست روبرو شدند و به‌عنوان نمونه هدف از ایجاد داعش در منطقه ایجاد حاشیه امنیت برای رژیم صهیونیستی بود که نتیجه نداد.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی نسبت به همه ادوار گذشته متزلزل‌تر شده، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در بُعد نظامی و سیاسی در یک شرایط بسیار متزلزل‌تری نسبت به پیش از آغاز به کار داعش در این جغرافیا مواجه است.

شریف با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است، گفت: دشمن بداند که اگر کوچک‌ترین تحرک نظامی‌ داشته باشد با پاسخ سخت و کوبنده پاسداران سپاه اسلام روبرو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز جامعه جنگ اقتصادی است، بیان کرد: اگر مدیران و مسؤولان کشور با روحیه جهادی کار کنند بی‌تردید شکست دشمن در حوزه جنگ اقتصادی قطعی است.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران متخصص تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت‌ها است، گفت: آمریکایی‌ها ادعا دارند ورزیده‌ترین نیروهای دریایی جهان را دارند اما تمام دنیا دیدند که سربازان آمریکایی با چه شرایطی در مقابل سربازان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زانو زدند و چگونه رؤیای از نیل تا فرات کشورهای استکباری به دیوارکشی در یک کشور اشغال‌شده تنزل پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار جان خودت ما داریم از گرسنگی می میریم یواش تر بزن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تو روخدا بهشون رحم کنید با قایق موتوریاتون و تفنگ بادی فقط چشم و زیر کمر خطاس

    • منتظر

      اقای رمضان شریف .مردم ایران نگران دشمن داخلی هستند نه بیرونی.
      مدافعان حرم در جنگ با داعش ثابت کردن که دشمن بیرونی حقیرتر از آن هستند که برای ایرانی رجز خوانی کنند.
      پس لطفا افکار عمومی را منحرف نکنید.

    • بدون نام

      درود بر سپاه کبیر ایران و اسلام

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سپاه جیب مارو نزنه باقیش پیشکش ضمنا مگر کشور ارتش نداره همه خودشو نخود هر اش میکنه

    • بدون نام

      بابا توروخدا برا یبار که شده باآمریکا جنگ کنید والسلام

    • بدون نام

      زنده باد ایران.لعنت بر دشمن ایرانی و ایران.منظور ایشان از افول آمریکا چیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظوراینه امریکا قدیم اگه باهرکشوری طرف میشود بدون شک اون کشوروملت حداکثریک سال دوام.نمی اورد کارش تموم بود اما باایران۴۰ساله هیچ.کاری نمیتونه انجام بدم در سوریه گفت باید بشاراسدبره اما ایران.گفت نمیره اخرش حرف حرف ما شد در عراق دریمن در افغانستان والان درونزوئلا امریکا تنها واخرین امیدش فشاراقتصادیه به امیدخدا اگه این پیچ سخت انصافا خیلی هم سخته عبورکنیم اونوقته هیچ احدی نمیتونه جلودار ایران بشه

    • بدون نام

      سلام برشهیدان راه ولایت ودرودبرسلحشوران سپاه وارتش وانتظامی
      مرگ بردشمن خارجی ومنافقان وفتنه گران داخلی

    • بدون نام

      درباره تحریم هم از این گنده لات بازی و شعارها میدادین و میگفتین تحریم ها هیچ اثری نداره ولی تحدیم ها کمر مردم عادی رو شکست
      و مسئولین دزد رو گردن کلفت تر کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • ابوالفضل رمضانی

      شما شیر، برو تنگه رو ببند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا کارشونو بلدن تو نمیخواد ارد بدی

    • بدون نام

      دشمن بیرونی هیچ غلطی نمی تواند بکند من از عملکرد بسیاری از مسیولین می ترسم.

    • بدون نام

      اگر آمریکا داعش را به وجود اورده چرا افکار عده ای در ایران بیشتر به داعشی ها شباهت داره!؟

    • صدای مردم

      هیچ شانسی برای جنگ با آمریکا ندارین. مثل جنگ تفنگ بادی و آرپی جی هستین.

    • بدون نام

      علی برکت الله

    • امان الله خان

      درود برسپاه که همه تحریم هارا به فرصت برای فرصت طلبان تبدیل کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      بی عرضگی، فساد و سودجوئی مسئولان در کنترل قیمتها بیشتر از جو روانی دشمن برای گرونیها مردمو عذاب میده!

    • بدون نام

      ما مشکل اول از خودمون همون مسولای که این همه اختلاس میکنن تمام نشدن وبه مردم ظلم میکنن اول باید خودمونو اصلاح کنیم بعد مردم همه یک پارچن امامردم همه نامیدن شدن هریکی دستش به جای میرس میدزد مردمم امید ندارن شما باید بدون متلی همچین ادما رو حتی اگ فرار کردن نزارید پول ملتو راحت انور بخورن بخند بهما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج