۸۶۰۸۷۷
۵۰۷۷
۵۰۷۷
پ

علت غیبت کاترین لانگفورد در «انتقام‌جویان»

برادران روسو درباره علت غیبت کاترین لانگفورد در فیلم "انتقام‌جویان:پایان بازی" توضیح دادند.

سی نما: اکتبر گذشته دیزنی و مارول اعلام کردند که "کاترین لنگفورد" ستاره‌ی سریال "به ۱۳ دلیل" (۱۳ Reasons Why) قرار است در فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) نقشی برعهده بگیرد. این پروژه مهمترین فیلم این بازیگر نوظهور بود که با سریال پربیننده‌ی نت‌فلیکس نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرد. با این حال، هر کسی که "آخر بازی" را دیده باشد متوجه غیبت لنگفورد در این فیلم سه ساعته می‌شود. حذف شدن نقش این بازیگر توسط برادران روسو کارگردان "آخر بازی" صورت گرفته است.

علت غیبت کاترین لانگفورد در «انتقام‌جویان»

برادران روسو در مصاحبه با پادکست MTV فاش کرده‌اند که لنگفورد صحنه‌ی کوتاهی در نقش نسخه‌ی بزرگسال "مورگان" فرزند "تونی استارک" و "پپر پاتس" برای "آخر بازی" فیلمبرداری کرده بود. لنگفورد قرار بود وقتی که "مرد آهنی" یا تونی با دستکش سنگ‌های بی‌نهایت بشکن می‌زند، در یک سکانس رؤیا ظاهر شود.

"جو روسو" می‌گوید: "ایده‌ی ما این بود که تونی [استارک] باید به همان مکان متافیزیکالی برود که "تانوس" [در پایان "جنگ بی‌نهایت"] می‌رود وقتی که بشکن می‌زند. قرار بود نسخه‌ای بزرگسال از دختر تونی را در فیلم ببینیم. این صحنه را در اکران‌های آزمایشی گنجاندیم اما برای آن‌ها بسیار گیج‌کننده بود."

"آنتونی روسو" اضافه می‌کند: "ما متوجه شدیم که ارتباطی عاطفی با نسخه‌ی بزرگسال دختر تونی برقرار نمی‌شود. […] به همین دلیل ما این صحنه را حذف کردیم. هدفمان این بود که دخترش در آینده به او را ببخشد و آرامش خاطرش دهد."

وقتی "تانوس" در "جنگ بی‌نهایت" با دستکش بشکن می‌زند، به دنیایی ماورائی می‌رود و با دخترش "گامورا" در سنین کودکی گفتگو می‌کند. برادران روسو قصد داشتند صحنه‌ای مشابه برای "تونی استارک" و "مورگان" در فیلم باشد اما این بخش از نسخه‌ی نهایی حذف شد. در "آخر بازی" پس از بشکن تونی، صحنه به جای ورود به دنیای ماورائی بلافاصله به ناپدید شدن ارتش تانوس منتقل می‌شود.

"انتقام‌جویان: آخر بازی" در حال حاضر در سراسر دنیا به نمایش درآمده و در همین زمان کوتاه با ۲.۱۸۸ میلیارد دلار دومین فیلم پرفروش تاریخ شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج