۸۶۰۸۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بن‌عطیه: از حضور «رنار» در ایران بی‌خبرم

مهدی بن عطیه، مدافع مطرح و نام‌آشنای الدحیل قطر در دیدار با استقلال در تهران نمایش خوبی داشت و موفق شد به همراه هم‌بازی‌هایش با کسب یک تساوی در ورزشگاه آزادی از نماینده آبی‌پوش ایران، صعود الدحیل را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

فرهیختگان: مهدی بن عطیه، مدافع مطرح و نام‌آشنای الدحیل قطر در دیدار با استقلال در تهران نمایش خوبی داشت و موفق شد به همراه هم‌بازی‌هایش با کسب یک تساوی در ورزشگاه آزادی از نماینده آبی‌پوش ایران، صعود الدحیل را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

بن‌عطیه نیاز به معرفی ندارد؛ مدافع اسبق بایرن‌مونیخ، رم، اودینزه و یوونتوس به خاطر رشد و تربیت فرزندانش در یک کشور اسلامی در ۳۲ سالگی دل از سطح اول فوتبال اروپا کند و راهی قطر شد تا الدحیل را در لیگ ستارگان همراهی کند. بامداد گذشته و بعد از توقف استقلال در خانه و صعود تیم قطری به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، فرصت کوتاهی دست داد تا خبرنگار «فرهیختگان» قبل از اعزام این تیم به فرودگاه امام خمینی برای بازگشت به قطر درخصوص دیدار دو تیم با بن‌عطیه گفت‌وگوی کوتاهی را انجام دهد که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

با تساوی در تهران، صعود الدحیل به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی شد. بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود. فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به‌واسطه آنها حتی با پیروزی تهران را ترک کنیم، با این حال معتقدم تساوی در این دیدار عادلانه بود. خوشحالم صعودمان به مرحله بعدی قطعی شد و امیدوارم همین‌طور با قدرت تا پایان این رقابت‌ها پیشروی کنیم.

عملکرد استقلال را چطور دیدی؟

استقلال هم تیم خوب و قدرتمندی بود و نشان داد می‌تواند در خانه برای هر تیمی خطرناک باشد. به هرحال ما نتیجه مناسبی گرفتیم.

چقدر از حریف ایرانی‌تان شناخت داشتید؟

به‌خوبی این تیم را آنالیز کرده و از ضعف و قدرت آنها آگاه بودیم. در واقع با آگاهی کامل از وضعیت حریف ایرانی گام به میدان گذاشتیم. می‌دانستیم نباید گل اول را دریافت کنیم، اما خداراشکر خیلی سریع و در کمترین فاصله گل تساوی را زدیم تا بازی گره نخورد و بتوانیم در همین تهران کار صعود را قطعی کنیم. از همان ابتدا می‌دانستیم کار سختی در مرحله گروهی داریم و خوشحالم می‌توانیم از حالا و قبل از پایان این مرحله صعودمان را جشن بگیریم.

احتمالا با صدرنشینی السد و صعود شما به‌عنوان تیم دوم، یک جنگ تمام قطری در مرحله یک‌هشتم را شاهد خواهیم بود.

چیزی مشخص نیست و باید تا پایان مرحله گروهی برای مشخص شدن حریف قطعی الدحیل در مرحله بعدی صبر کرد.

از حضور در جام‌جهانی روسیه و دیدار با ایران، چیزی در خاطرت مانده؟ درحالی به تیم ملی ایران باختید که در این دیدار خودت فرصت‌هایی را از دست دادی.

در این خصوص زیاد صحبت کرده‌ام. جام‌جهانی نقطه عطفی برای هر بازیکنی به شمار می‌رود و من هم با حضور در این رقابت‌ها تجربیات خوبی را کسب کردم. صحبت درباره آن تورنمنت بی‌فایده است. گذشته‌ها گذشته و باید به اهداف آینده فکر کرد.

صحبت از حضور هروه رنار، سرمربی تیم ملی شما در تیم ملی فوتبال ایران به گوش می‌رسد. در این خصوص چیزی شنیده‌ای؟

در این مورد اطلاعات زیادی ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر درستی انجام دهم. امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود، درنهایت به سود تیم ملی مراکش باشد و تیم ما متضرر نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج