۸۶۰۹۱۶
۲۶ نظر
۶۵۳۷
۲۶ نظر
۶۵۳۷
پ

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

‌می‌توان گفت که برای هر خرید منحصر به فردی دست کم چند خیابان یا مرکز خرید برای عرضه وجود دارد. اما انتخاب محل درست خرید باعث می‌شود که به سرعت و با انرژی کمتری آن را خریداری کنید. تنها لازم است بدانید که دقیقا چه چیزی مد نظر شما است.

برترین ها - زهرا سرشکی: شهر تهران را که بگردیم پر است از مراکز خرید کوچک و بزرگ که در هر قدم در مقابل چشمان شما پدیدار می‌شود. اصلا به دلیل همین فراوانی و تنوع مراکز خرید است که پاساژ گردی به یکی از مهم‌ترین تفریح‌های مردم پایتخت‌نشین تبدیل شده و از عادت‌های زندگی روزمره آن‌ها به شمار می‌آید.

اما در بسیاری از اوقات به دنبال جنس خاصی برای خرید هستیم. ماجرا از آن‌جایی آغاز می‌شود که باید برای پیدا کردن جنس مورد نظر تعداد زیادی از مراکز خرید را زیر و رو کنیم تا به کالای مورد نظر خود دست پیدا کنیم. برای جلوگیری از به هدر رفتن این میزان از وقت و انرژی لازم است که مکان‌های عمومی‌تر خرید و فروش آن‌ها را پیدا کنید و به اصطلاح بدانید که معدن هر جنسی کجای این شهر پهناور است. با این مطلب همراه باشید تا سفری درون شهری به خیابان‌های تجاری مهم تهران داشته باشیم.

می‌توان گفت که برای هر خرید منحصر به فردی دست کم چند خیابان یا مرکز خرید برای عرضه وجود دارد. اما انتخاب محل درست خرید باعث می‌شود که به سرعت و با انرژی کمتری آن را خریداری کنید. تنها لازم است بدانید که دقیقا چه چیزی مد نظر شما است.

خرید لباس ، مانتو و لباس شب

لباس معمولا یکی از اجناسی است که می‌توانید به راحتی از هر مرکز خریدی تهیه کنید. اما اگر می‌خواهید گردشی شگفت انگیز در میان مغازه‌ها داشته باشید، برای خرید لباس‌های معمول و راحتی بهتر است سری به بازار بزرگ تهران بزنید. با گشت و گذار در این بازار حتما به آن‌چه که لازم دارید خواهید رسید. بازار رضا در راسته‌ی بازار بزرگ قرار دارد و محل عرضه‌ی انواع لباس‌ها است.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خرید مانتو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان است. به ویژه اگر به دنبال مانتو رسمی و اداری برای محیط کار باشند. اگر می‌خواهید مانتوهایی با قیمت‌های مناسب‌تر بخرید علاوه بر بازار بزرگ تهران، باید سری به خیابان هفت تیر بزنید. راسته‌ی خیابان هفت تیر پر است از فروشگاه‌های بزرگ مانتو که در اغلب این فروشگاه‌ها مانتوهای روزانه و اداری را به راحتی پیدا خواهید کرد. به علاوه میدان هفت حوض می‌تواند برای خرید مانتو روزانه و اداری انتخاب مناسبی باشد. اگر به دنبال مانتویی متفاوت و مناسب مهمانی هستید از پاساژ قائم تجریش غافل نشوید.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

برای خرید لباس مجلسی زنانه پیش از هرچیز بهتر است به خیابان مفتح شمالی بروید. در این خیابان ۶۵ واحد فروشگاهی کوچک و بزرگ قرار دارد که می‌توانید از انواع پیراهن تا کت و دامن را در آن پیدا کنید. تنوع این فروشگاه‌ها زیاد است و مدل‌های ارائه شده کاملا به روز و مخصوص شیک پسندان است. البته باید بدانید که سطح قیمتی فروشگاه‌های این خیابان نسبتا بالا است. برای اینکه لباس مجلسی زنانه را با قیمت پایین‌تری پیدا کنید کوچه برلن و شانزه لیزه پیشنهادهای دیگر ما به شما است. اگر انتخاب اول شما این خیابان‌ها هستند، بهتر است بدانید که لباس‌هایی با تنوع و کیفیت پایین‌تری نسبت به خیابان مفتح در انتظارتان است.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خرید لباس بچه

شاید تصور نکنید که برای خرید لباس کودکان هم خیابانی عریض وجود داشته باشد. اگر شما در این دسته هستید، خیابان بهار را به شما معرفی می‌کنیم. خیابان بهار از تقاطع خیابان انقلاب تا خیابان طالقانی و سمیه امتداد دارد و هیچ پدر و مادری نیست که برای خرید سیسمونی و یا لباس کودک راهی این بخش پر رفت و آمد از شهر نشده باشد. از مزایای خرید از این خیابان این است که می‌توانید انواع کالاهای ایرانی و خارجی را با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت و مناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

اگر دسترسی به مرکز شهر برایتان دشوار است پاساژ کودک گاندی پیشنهاد بعدی ما به شما است. این بازارچه با ۲۵ واحد فروشگاهی از سال ۹۵ آغاز به کار کرده و می‌توانید در آن انواع لباس کودک و لوازم سیسمونی مورد نظر خود را پیدا کنید. بیشتر اجناس عرضه شده در این پاساژ، اجناس ترک و خارجی هستند.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خرید کیف و کفش

برای خرید کیف و کفش، کافی است قدم در خیابان سنگ فرش شده و قدیمی در مرکز شهر و در محدوده‌ی بهارستان بگذارید تا با گذر از فروشگاه‌های اطراف خیابان به راحتی کفش مورد نظرتان را از میان انبوه اجناس عرضه شده پیدا کنید. باغ سپهسالار خیابانی است که از سال 85 تردد ماشین‌ها به آن ممنوع شد تا مشتریان با خاطری آسوده در کنار مغازه‌های کفش فروشی قدم بردارند. سطح قیمتی این مرکز برای خرید کیف و کفش متوسط رو به بالا است.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

علاوه بر باغ سپهسالار خانم‌ها می‌توانند برای خرید، فروشگاه‌های کفش خیابان جمهوری را نیز از نظر بگذرانند. اما باید بدانید که تنوع کفش‌ها هرگز به اندازه‌ی باغ سپهسالار نخواهد بود!

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

اگر به دنبال کفش شیک و ساده‌ی مردانه هستید میدان فردوسی پر است از فروشگاه‌های کفش مردانه که البته بیشتر آن‌ها از جنس چرم طبیعی هستند و طبیعی است که قیمت بالاتری نیز دارند. چهارراه مخبرالدوله نیز یکی دیگر از مراکز فروش کفش مردانه است.

خرید لباس و لوازم ورزشی

اگر در دسته‌ی ورزشکاران این سرزمین باشید حتما تا به حال بارها برای خرید لوازم و پوشاک ورزشی سرتاسر میدان منیریه را گشته‌اید. اگر هنوز ابن خیابان را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آن بزنید. میدان منیریه از قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. این را می‌توان با نگاه ساده‌ای به خیابان‌های اطراف میدان و محله‌هایش فهمید. اما آنچه بیشتر از هرچیز در این محدوده به چشم می‌آید انبوه فروشگاه‌هایی است که ارائه کننده لوازم ورزشی هستند. اگر به دنبال انواع کتانی، لباس ورزشی و انواع لوازم ورزشی مانند توپ و راکت و... هستید اینجا محل خرید شماست.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خرید لوازم آرایش و عطر

کمی بالاتر از چهارراه استانبول به خیابانی پر از مغازه با چمدان‌های کوچک و بزرگ برمی‌خورید. خیابان منوچهری علاوه بر آنکه مرکز خرید چمدان است، یکی از مراکز عرضه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی در تهران نیز به حساب می‌آید. در میان این مغازه‌ها می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

اگر با گشت و گذار در این خیابان شلوغ و پر رفت و آمد به جنس مورد نظر خود نرسیدید راهی بازار شوید و فروشگاه‌های راسته‌ی کوچه مروی را ببینید. این بخش از بازار بزرگ نیز محل عرضه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی است.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

اگر می‌خواهید هزاران رایحه را در یک خیابان استشمام کنید ، به خیابان وزرا بروید. خیابان وزرا یکی از مهم‌ترین مراکز خرید عطر در تهران است. بسیاری از فروشندگان عطر در این خیابان قدمتی بیش از سی سال دارند و وارد کننده‌ی عطرها هستند. به همین دلیل به راحتی می‌توانید عطری با کیفیت اصل و با بسته بندی زیبا تهیه کنید.

خرید طلا و جواهر

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

در چند سال گذشته مراکز خرید طلا در همه‌ی بخش‌های شهر ساخته شده و مشتریان خود را دارد. از بازار طلای پاساژ کوروش تا بازار طلا و جواهر میلاد نور همگی می‌توانند شما را برای یک خرید خوب همراهی کنند. اما اگر به صحنه بزرگ‌تری برای این گشت و گذار نیاز دارید بازار تهران را از دست ندهید. بازار طلای تهران دربردارنده‌ی انواع طلا با سبک‌های متفاوت است. اگر در صدد خرید طلا برای مراسم عروسی هستید بازار تهران بهترین بازار برای خرید است.

بازار طلای آریاشهر و بازار طلای پاساژ قائم نیز دو نماینده‌ی فروش طلا در دو نقطه از تهران هستند که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

در صورتیکه به دنبال جواهرات خاص و گران قیمت هستید خیابان کریمخان را از دست ندهید. از تنوع و زیبایی فروشگاه‌های طلای خیابان کریمخان همین بس که به هنگام عبور از آن درخشش جواهرات توجه شما را جلب خواهد کرد.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خرید لوازم برقی و خانگی

هر وسیله برقی که به آن نیاز دارید را می‌توانید در سه راه امین حضور پیدا کنید. ده‌ها فروشگاه با انواع لوازم برقی از برندهای متفاوت پذیرای شما در این خیابان هستند. دسترسی به این خیابان به راحتی از مترو دروازه دولت امکان پذیر است. اما اگر رفتن به مرکز شهر برایتان دشوار است سری به خیابان شریعتی، دوراهی قلهک بزنید تا از فروشگاه‌های لوازم برقی این منطقه نیز دیدن کنید.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خیابان شوش نیز بازاری پهناور برای خرید ظرف و ظروف و هر آنچه در آشپزخانه به آن نیاز دارید است.

خرید مبل

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

تا چند سال پیش اغلب تهرانی‌ها برای خرید مبلمان راهی خیابان دلاوران می‌شدند. این راسته هنوز هم پر از فروشندگان مبل و لوازم چوبی است که با قیمت‌ها و انواع متفاوتی از مبلمان پاسخگوی مشتریان خود هستند.

اما چند سالی است که خیابان یافت آباد شرقی به بازاری بزرگ و کامل برای خرید مبلمان تبدیل شده است. بیش از ۶ بازار در چند طبقه و با فروشگاه‌های متعدد در این منطقه فعالیت می‌کنند. دیدن تنوع محصولات این بازار می‌تواند انتخاب بهتری را برای شما رقم بزند.

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خرید فرش ماشینی و دستباف

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خرید فرش یکی از مشکل‌ترین خریدهای لوازم خانگی است. برای انتخاب فرش با دو گزینه مواجه هستید. اگر فرش ماشینی و موکت انتخاب شماست و با سلیقه و بودجه‌تان هماهنگی بیشتری دارد، خیابان هفت تیر و چهارراه سیروس همان جایی است که می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر به دنبال فرش دستباف هستید، حتما به یکی از سه خیابان طالقانی، خیام و فردوسی سر بزنید.

خرید لوستر و روشنایی

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خیابان ابوسعید یکی از خیابان‌های قدیمی منتهی به منیریه است که سرتاسر آن می‌توانید فروشگاه‌های لوستر را ببینید. این منطقه یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید لوستر با قیمت مناسب است.

خیابان ستارخان نیز یکی از مراکز فروش لوستر و روشنایی در غرب تهران است که می‌توانید برای خرید به آن مراجعه کنید.

خرید پارچه

بورس انواع کالا در تهران؛ معدن هرچیز کجاست؟

خیابان مولوی را می‌توان مهد پارچه شهر تهران دانست. بازاری با دالان‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگ که محل عرضه‌ی پارچه‌های رنگارنگ و ابزار خیاطی هستند. این بازار یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید خیاطان حرفه‌ای است.

خیابان زرتشت و راسته‌ی خیابان گاندی نیز بازارهای خیابانی برایفروش پارچه هستند که سال‌هاست در حال فعالیت‌اند.

این تنها بخشی از خیابان‌های مهم و پر رفت و آمد تهران هستند. شما چه پیشنهادی برای خرید دارید؟ کدام خیابان را می‌شناسید که مرکز خرید کالایی خاص است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لوازم برقی تلفن بخاری کوره خیابون لاله زار
      دارو کمیاب ناصرخسرو
      لوازم و تجهیزات صنعتی لباس کار فرغون دریل اچار پیچ گوشتی حسن اباد
      موبایل دوربین فیلم برداری جمهوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکشیمون بچه تهرون

      • بدون نام

        حالا چرا منفی دادین مریضین مگه

      • نازی

        بنده خدا راهنمایی کرده منفی دادین؟

    • بدون نام

      از استان البرز هم مطلب بزارید

    • بدون نام

      استفاده از کلمه معدن برای محل تجمع یک صنف اشتباه است. همان بازار فلان کالا را بکار ببرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معدن درسته

    • بدون نام

      میدون حسن آباد، بورس کاموا و لوازم بافتنی
      خیابان وحدت اسلامی پایینتر از بازار موبایل انواع میز و صندلی و کمد خانگی و مبلمان اداری
      لاله زار راسته الکتریکی هاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میدون حسن آباد بورس یراق آلات و ابزاره

    • بدون نام

      کو پول دیگه که بریم خرید!!!!!!

    • بدون نام

      ادرساشو بلديم پولش و نداريم

    • بدون نام

      راسته چمدان و کیف و ساک با نصف قیمت منوچهری توی محله عودلاجان در بازار هستش.
      راسته چرم خیابان فردوسی.
      راسته پیانو و آلات موسیقی خیابان لارستان.

    • زهرا شیرازی

      دوستان لطفا اگه اطلاع دارین ادرس عمده فروش صنف لوازم فانتزی و دکوری قیمت مناسب رو ب من بدین
      من مغازه دارم

    • بدون نام

      راسته لوازم و آلات موسیقی،خیابان جمهوری بعداز پل حافظ
      وسایل و ابزاریراق کابینت حسن آباد
      وسایل و مبلمان اداری محدوده ی حافظ تا حسن آباد،سرهنگ سخایی
      عتیقه فروشی ها،منوچهری
      تعمیر و فروش چرخ خیاطی و ماشین بافندگی،خیابان جمهوری بین فخررازی و فلسطین

    • بدون نام

      لوازم یدکی و تزیینی لاستیک باطری خودرو چراغ برق و خ ملت
      سیستم صوتی خودرو بعد م قزوین خ عباسی و ستارخان و م امام خمینی
      صوتی تصویری خ جمهوری و م امام
      الکترونیکی پاساژ امجد جمهوری
      لباس مردونه کویتی ها جمهوری
      لوازم قنادی چهارراه سیروس به محلاتی
      لوازم برقی لاله زار
      چرم فردوسی نوفل
      لوازم خونه امین حضور
      موتور گمرک
      دوچرخه م رازی یا گمرک
      لباس نظامی حسن آباد و گمرک
      آجیل آهنگران
      ماهی بعثت
      ساعت قیصریه
      خرما مولوی

    • بدون نام

      لوازم آشپزخونه شوش
      پارچه مولوی زرتشت و سرای امیرکبیر
      کارت عروسی و چاپ م بهارستان ملت
      کفش م بهارستان و فردوسی

    • بدون نام

      لباس مجلسی شانزه لیزه ونک لباس عروس امیراکرم م مادر میرداماد مانتو مفتح ونک پاساژ رضا.. صنعتی امام خمینی به حسن آباد کت شلوار سپه سالار جمهوری میرداماد شکم 30 تیر:)

    • بدون نام

      معدن عینک خیابان فلسطین

    • شهروند

      ممنون مطلب مفیدی بود.

    • بدون نام

      برترین جان ممنون اما اینارو که گفتی همه میدونیم کامنتهای ملت اطلاعات جدیدتری داشت والا

    • aliggg@yahoo.com

      دوستان معدن لوازم لب تاب کجاست ؟ ارزونترین جا رو میخوام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا لپ تاپ
        بعد هم پاساژ پایتخت میرداماد

      • علی

        پاساژ ایران
        پائینتر از میدان ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه)

    • بدون نام

      وسایل پزشکی چهاراه ولیعصر به سمت سه راه جمهوری و پایین تراز اون،وسایل دندانپزشکی انقلاب بعد از جمالزاده،موتورسیکلت سبلان،پارچه های توپی برای مانتو و....فلسطین،لباس مردونه چهاراره استانبول تاسعدی،بازارماهی میدون بهارستان به سمت مصطفی خمینی،لوازم التحریر کریم خان،تعمیرماشین میدون قزوین،نمایشگاه اتومبیل اسکندری

    • وحیده

      دوستان وسایل تزیینی برای منزل مثل مجسمه و گلدون و ... بازارش کجای تهرانه؟ممنونم

    • بدون نام

      كلمه ي معدن را براي مواّدي كه از دل زمين استخراج ميشوند به كار ميبرند،بهتر است از كلمه ي مركز يا بازار استفاده شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج