۸۶۱۰۹۷
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

آشنا: اقدام امروز ایران، استراتژی اتمام حجت بود

مشاور رئیس‌جمهور گفت: اگر می‌خواستیم عهدشکنی ایالات متحده آمریکا و اعتمادناپذیر بودن این کشور را اعلام کنیم، کسی این موضوع را از ما باور نمی‌کرد اما به تدریج همه دنیا فهمیدند آمریکا کشوری است که با دیگران عهد می‌بندد برای آن‌که آن را بشکند نه آن‌که آن را اجرایی کند.

فارس: حسام‌الدین آشنا مشاور حسن روحانی و رئیس مرکز استراتژیک رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی در پاسخ به سوالی درباره پیام واحد جمهوری اسلامی به غرب در خصوص بازگشت به برخی اقدامات قبل از برجام با بیان اینکه برجام اساسا یک اتمام حجت بود گفت: رویکرد ایران به مذاکرات هسته‌ای یک رویکرد مبتنی بر راهبرد اتمام حجت بود.

آشنا: اقدام امروز ایران، استراتژی اتمام حجت بود

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: معنی اتمام حجت آن است که در برابر اتهاماتی که علیه ایران مطرح شده بود، با عزتمندانه‌ترین روش آن را برطرف کردیم. ضمن اینکه معنای نرمش قهرمانانه هم که رهبری در ابتدای پروسه مذاکرات به آن اشاره کردند چیزی جز این نبود.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ایران این امکان را برای جامعه جهانی ایجاد کرد که با نیات واقعی کشورمان آشنا شود و چهره جدیدی از ایران در دنیا شناخته شود.

آشنا گفت: در طول سال‌هایی که در دوره جدید، برجام ادامه و نتایج خاصی داشته است نشان داد که ایران یک کشور صلح‌خواه و توسعه‌طلب به معنای توسعه در روابط بین‌الملل و عرصه جهانی است.

مشاور رئیس‌جمهور اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اگر ما به هر زبان دیگری می‌خواستیم عهدشکنی ایالات متحده آمریکا و اعتمادناپذیر بودن این کشور را اعلام کنیم، کسی این موضوع را از ما باور نمی‌کرد اما به تدریج همه دنیا فهمیدند که آمریکا کشوری است که با دیگران عهد می‌بندد برای آن‌که آن را بشکند نه آن‌که آن را اجرایی کند.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اقدامی که امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از یک سال خویشتن‌داری و راهبرد انجام داده است در ادامه استراتژی اتمام حجت جمهوری اسلامی ایران بود.

مشاور رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: این استراتژی در شرایطی تکمیل می‌شود که ما با توجه به توازن لازم، میان داده و ستانده تلاش کرده و همه دنیا را متوجه این کنیم که عهدشکنی در برابر ایران، پاداشی را دریافت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عناوین «محدودیت فعالیت های هسته ای ناشی از برجام را لغو کنید» ، «آیا وقت آن نشده که از برجام خارج شویم؟» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه من چقدر بخندم
      آی خندیدمممممممم
      خخخخخخخخخخخ

    • بیخواب

      انگشتتو بیار پایین امریکا ما نیستیم که بزنید توسرشون صداشون در نیاد

    • بدون نام

      خیلی رودارین۶سال سرکارتون گذاشته تاز یادتون افتاد

    • بدون نام

      چند ساله که میگید اتمام حجت اتمام حجت ترسوها برید کنار تا مردها بیان جلو

    • بدون نام

      فعلا چوب تو آستین ملت کردید اختلاص‌گرها

    • @arashsangesabor

      اتمام حجت کاملا معلوم بود چون خبر رسیده ناو ابراهام لینکلن دور زده برگشته امریکا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج