۸۶۱۰۹۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

برخی از بوکسورهای تیم ملی پول بلیت ندارند

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس گفت: برخی‌ از ملی پوشان ما حتی پول بلیت اتوبوس خود را ندارند و این خدا را خوش نمی‌آیند که آنها را به اردو بکشیم و حقوق آنها را پرداخت نکنیم.

فارس: منوچهر مقصودی در واکنش به صحبت‌های مهدی هویت‌دوست عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس مبنی بر اینکه مدعی شده در جلسه هیات رئیسه تعداد زیادی حضور داشتند و برخی‌ها به عنوان اسپانسر دراین جلسه حضور داشتند گفت: در جلسه هیات رئیسه تقریبا نزدیک به یازده نفر حضور داشتند و صحبت‌های هویت‌دوست درست است.

برخی از بوکسورهای تیم ملی پول بلیت ندارند

البته رئیس فدراسیون 3 استان را به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب کرده و در جلسه نیز آنها حضور داشتند. یک اسپانسر هم حضور داشت که او برای بوکس هزینه کرده است. صالحی نایب رئیس فدراسیون و به عنوان حامی مالی نیز در این جلسه حضور داشت تا جایی که من می‌دانم چند نفر از اعضای حاضر در جلسه از لحاظ مالی به بوکس کمک کردند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ هیات رئیسه از لحاظ فنی اگر بخواهیم بگوییم چه کسانی بوکس را بخوبی می‌شناسند باید حسین نهرودی، مهدی هویت‌دوست و بنده به عنوان پیشکسوتان بوکس و اهل فن در این جلسه حضور داشتیم البته ثوری هم به عنوان داور و مربی تجربیاتی را دارد که در جلسه حضور داشت.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که پس چرا فدراسیون با داشتن اسپانسر چندین ماه است حقوق ملی‌پوشان، مربیان و داوران را پرداخت نکرده است، گفت: حتما حقوق معوقه همه این نفرات پرداخت خواهد شد.

فدراسیون اسپانسر دارد همانطور که شاهد بودیم در مسابقات جام مکران در چابهار 700 تا 800 میلیون هزینه مسابقات شد که نزدیک به 400 میلیون آن را فدراسیون پرداخت کرد و مابقی را اسپانسرها دادند؛ البته اوضاع اقتصادی خیلی خوب نیست، بنده به عنوان یک کارفرما اگر بخواهم اسپانسر بوکس شوم واقعا قدرت این را ندارم. چون هفت تا هشت ماه است که از جیب می‌خورم و حقوق کارمندانم را از جیب پرداخت میکنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون بوکس مدعی هستند که یکی دو اسپانسر برای کمک آمده‌اند، یکی از آنها صالحی نایب رئیس فدراسیون بوکس است که در مسابقات جام مکران و قهرمانی کشور برای بوکس هزینه کرده است حتی شنیده‌ام برای آوردن مربی خارجی یک اسپانسر هزینه آن را قبول کرده است. حالا اینکه اسپانسر چه کسی است را نمی‌دانم در هر صورت فدراسیون باید همه حقوق معوقه ملی‌پوشان، مربیان و داوران را پرداخت کند.

مقصودی در دامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: یک قهرمان مخصوصا در رشته بوکس اگر بخواهد فعالیت کند باید مشکلات مالی او حل شود. برخی‌ از ملی پوشان ما حتی پول بلیت اتوبوس خود را ندارند و این خدا را خوش نمی‌آیند که آنها را به اردو بکشیم و حقوق آنها را پرداخت نکنیم. فدراسیون باید حقوق مربی، بازیکن را برای بالا بردن انگیزه پرداخت کند.

زمانی که من در فدراسیون بودم وقتی دیدم یک قهرمان با کفش‌های پاره به سالن آمده کفش‌هایم را به او دادم. این کار برای این بود که انگیزه در او بوجود بیاید در حال حاضر نیز فدراسیون در اولین دریافتی که خواهد داشت حقوق مربیان و بازیکنان خود را باید پرداخت کند. به هر حال مربیان و برخی از ملی‌پوشان زن و بچه دارند و باید حقوق آنها پرداخت شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: فدراسیون اگر واقعا می‌خواهد قهرمان بسازد باید اول منابع مالی ملی‌پوشان را تامین کند. اگر مربی، ملی‌پوش و داور حق و حقوق خود را دریافت کنند آنوقت ما می‌توانیم پیشرفت کنیم این خدا را خوش نمی‌آیند که حقوق این نفرات پرداخت نمی‌شود، فدراسیون اگر حقوق آنها را پرداخت نکند با مشکل روبرو خواهد شد.

مقصودی در پاسخ به این سوال که شما با حضور مربی خارجی در شرایط فعلی اقتصادی آیا موافق هستید یا خیر گفت: امیدوارم مربی که می‌آید کاربلد و فهیم باشد، اکبر احدی و دیگر مربیان ما از مربیان خوب کشورمان هستند، اما ما نتوانستیم با این مربیان کار کنیم اگر می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم باید از او تعهد بگیریم، اینطور نباشد که او فقط بخواهد سهمیه المپیک را بگیرد چون ما با گرفتن سهمیه مشکلی نداریم از او باید تعهد بگیرند تا بتواند به رشد بوکس کشورمان کمک کند.

ما در تمام ادوار گذشته در المپیک‌ها موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌ایم. در المپیک ریو نیز احسان روزبهانی تنها سهمیه بوکس ایران در المپیک بود، امیدوارم اگر می‌خواهند مربی بیاورند برای او شرح وظایفی را در نظر بگیرند. او بداند که باید علاوه بر تیم ملی برای رشد مربیان نیز باید تلاش کند. او باید اختیار تام داشته باشد که مربیان خودش را انتخاب کند. فدراسیون نباید در این موضع دخیل باشد. فدراسیون باید از هر استان چند مربی خوب بیاورد تا در کنار مربی خارجی کار کنند و تجربیات جدیدی را کسب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک برسروزیرورزش خاین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج