۸۶۱۲۱۷
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

آنچه لیونل مسی از آن می‌ترسید و رخ داد!

حالا تردیدها در مورد ششمین توپ طلای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، افزایش یافته است.

ورزش سه: شاید تا ۲۴ ساعت قبل کمتر کسی در مورد نام برنده جوایز فردی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ تردید داشت و همگان لیونل مسی را لایق دریافت جایزه توپ طلا می دانستند، اما با حذف غیرمنتظره آبی اناری ها از لیگ قهرمانان، حالا شرایط تغییر یافته است.

درخشش فوق العاده ستاره ۳۱ ساله بارسا در فصل جاری چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان، رویای فتح سومین سه گانه تاریخ را در ذهن هواداران بارسلونا ترسیم کرده بود، اما نمایش شجاعانه شاگردان یورگن کلوپ باعث تغییر شرایط شد و حالا نامی از بارسلونا در بین فینالیست های واندامترو پولیتانو وجود ندارد.

آنچه لیونل مسی از آن می‌ترسید و رخ داد!

معمولا در سالهایی که جام جهانی یا یورو برگزار نمی شود، موفقیت در لیگ قهرمانان تضمین کننده کسب جوایز فردی برای ستاره هاست. از فینال 2013 بین بایرن مونیخ و دورتموند در استادیوم ومبلی، امسال برای اولین بار نه مسی و نه کریستیانو رونالدو جایی در فینال لیگ قهرمانان ندارند و این مسئله می تواند دیگر نامزدها را برای دریافت توپ طلا خوشحال کند.

اما شاید دلخوشی مسی در این شرایط، عدم وجود یک ستاره درخشان در فینالیست های لیگ قهرمانان است. بعید به نظر می رسد بازیکنی از تاتنهام یا آژاکس در قامت دریافت جایزه مرد سال جهان باشد، اما در ترکیب لیورپول گزینه هایی برای تصاحب این عنوان وجود دارد.

علیرغم غیبت محمد صلاح در دیدار دراماتیک دیشب، وی در حال حاضر در لیگ برتر با 22 گل در آستانه فتح عنوان آقای گلی برای دومین سال متوالی قرار دارد، اما عدم درخشش در بازی های تعیین کننده چه در لیگ قهرمانان و چه لیگ برتر، نقطه منفی کارنامه او به شمار می آید.

آنچه لیونل مسی از آن می‌ترسید و رخ داد!

پس شاید در ترکیب مرسی سایدی ها، ویرژیل فن دایک در حال حاضر مهم ترین نامزد لقب گیرد. رهبر مرسی سایدی ها، نمایش فوق العاده ای در یک سال اخیر داشته و رکورد دریبل نخوردن خود را حتی بعد از دیدار مقابل بارسلونا نیز حفظ کرده است.

گرچه از سال ۲۰۰۶ و بعد از تصاحب عنوان از سوی فابیو کاناوارو، دیگر هیچ مدافعی مرد سال جهان نشده، اما عملکرد تحسین برانگیز فن دایک ممکن است بعد از ۱۳ سال دوباره سنت را به سود او تغییر دهد.

فتح لیگ قهرمانان و پس از آن لیگ ملت های اروپا با لباس تیم ملی هلند در تابستان، شانس فن دایک برای کسب عنوان را بیش از گذشته افزایش می دهد و بی شک لیونل مسی امیدوار است قهرمان این فصل لیگ قهرمانان، برنده دیدار امشب تاتنهام و آژاکس باشد.

در این میان ستاره های دیگری نیز بوده اند که در ماه های اخیر فراتر از انتظار ظاهر شده اند. رحیم استرلینگ در ترکیب سیتیزن ها آماری خیره کننده به ثبت رسانده و ادن هازارد نیز یک تنه سهمیه لیگ قهرمانان و نیمه نهایی لیگ اروپا را برای آبی های لندن به ارمغان آورده است.

کیلیان امباپه روند رو به رشد خود را همچنان حفظ کرده و پل پوگبا نیز بعد از جدایی ژوزه مورینیو، در بسیاری از بازی ها منجی شیاطین سرخ در لیگ برتر بوده است.

آنچه لیونل مسی از آن می‌ترسید و رخ داد!

اما گرچه ستاره هایی چون رحیم استرلینگ، کریستیانو رونالدو و یا ادن هازارد نیز در این فصل نمایش خوبی ارائه دادند، اما بعید به نظر می رسد عنوان توپ طلای سال 2019 به آنها اختصاص یابد.

در یک دهه اخیر، در سال های 2012 و 2013، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جایی در فینال لیگ قهرمانان نداشتند اما هر کدام یک سال عنوان مرد سال را به خود اختصاص دادند و شاید این روند در سال 2019 تغییر کند.

علیرغم ارائه نمایشی فوق العاده، حالا تردیدهای فراوانی در مورد تصاحب ششمین توپ طلا از سوی لیونل مسی در سال جاری وجود دارد و شاید در صورت موفقیت لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر در هفته های پیش رو، رویای مسی تبدیل به کابوس شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدون شک توپ طلا رو ب مسی میدن سال ۲۰۱۰ اینتر قهرمان شد اون سالی که بایرن قهرمان شد ی سال چلسی قهرمان شد اما بازم تو این سه سال دو تا توپ طلا رو ب مسی دادن ی دونشو ب رونالدو .امسال عملکرد کینگ مسی خیره کنندست احتمالش خیلی زیاده مسی توپ طلا رو بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه توپ بدن لوله حق صلاح خوردن یا مانه یا سونگ اونا رفتن فینال تو لیگ هم دوساله قشنگ بازی کردن حق خوری نیاید بکنند

    • بدون نام

      کسی استحقاق کسب توپ طلا جز مسی نداره

    • بدون نام

      با یک بازی بیشتر و با پارتی و شانس توپ طلا رو میدادن به پنالدو و پخریچ و امسال با پارتی میدن به کسی غیر از مسی
      همیشه حق کینگ مسی رو میخورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش مطمعن باش توپ طلا امسال مال مسی هست چون عملکردش از بقیه بازیکنای اروپا خیلی بهتره .مثل اون سالی که چلسی و اینتر قهرمان شدن اون موقع عملکرد مسی مثل امسال بود توپ طلا رو بهش دادن

    • پرسپولیس

      فندایک هم می تونه توپ طلا رو بگیره

    • عاشق پرسپولیس

      چندساله که توتصمیم گرفتن بین رونالدوومسی موندم خدای بازی هردوشون خوبه موندم اونای که طرف داریکیشون هستن چجوری تصمیم گرفتن من که بازی دوتاشونودوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج